כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחזקים את הסטודנטים במילואים

נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון - פרופ' אדוארד יעקובוב הגיע לבסיס צה"ל לבקר סטודנטים שגויסו עם פתיחת המלחמה בצו 8, במטרה להביע תמיכה ולשמוע על הצרכים והאתגרים איתם הם מתמודדים בימים אלו

מחזקים את הסטודנטים במילואים:

נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון – פרופ' אדוארד יעקובוב הגיע לבסיס צה"ל לבקר סטודנטים שגויסו עם פתיחת המלחמה בצו 8, במטרה להביע תמיכה ולשמוע על הצרכים והאתגרים איתם הם מתמודדים בימים אלו. "נדאג להעניק את כל המעטפת האקדמית והכלכלית הנדרשת עבור הסטודנטיות והסטודנטים״ אמר

מאז החלה המלחמה, עשרות אלפי סטודנטים וסטודנטיות גויסו למילואים ברחבי הארץ. כ-1,300 מתוכם לומדים בHIT מכון טכנולוגי חולון. ברקע הדברים הללו ובמטרה לתמוך באותם סטודנטים,  השבוע הגיע נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב לבסיס צה"ל בו מוצבים סטודנטים של HIT שגויסו בצו 8.

במהלך הביקור נפגש הנשיא בין היתר עם סטודנט להנדסת תעשייה וניהול המשרת בחטיבת השריון, סטודנט למדעי מחשב המשרת כקצין ביחידה מובחרת, סטודנטית שעתידה להתחיל לימודי הנדסה המשרתת כקצינת חימוש, סטודנטית להנדסת חשמל המשרתת כפרמדיקית בחיל התותחנים, ועוד.

הנשיא ביקש לשמוע מהסטודנטים על הקורות אותם התעניין בשלומם והרגיע את החששות שלהם באשר לפתיחת שנה הלימודים הקרבה והסביר שהמכון ידאג לתת מענה לכל סטודנט וסטודנטית כולל מענים אישיים שיוענקו לצרכים שונים של כל אחת ואחד. פרופ' יעקובוב הדגיש שבימים אלו יפורסם מתווה אקדמי מותאם לכל המגויסים לשירות המילואים, כולל תגבורים פרטניים וקבוצתיים, ותמיכה כלכלית, על מנת שיוכלו להתקדם בלימודיהם בזמן שיתאפשר להם בהתאם להתפתחות המלחמה. בין היתר HIT הקים קרנות ייעודיות שנועדו להעניק תמיכה לסטודנטים מגויסים למילואים: קרן לתמיכה כלכלית לדיירי המעונות שתקל במידה מסוימת על שכר הדירה לצד דחיית תשלומים או פריסה רחבה, קרן נוספת לתמיכה כלכלית לכלל הסטודנטים והסטודנטיות המגויסים לצו 8, לסטודנטים מפונים או שביתם נפגע כתוצאה מהמלחמה, ולמי שמצויים במצב סוציו-כלכלי מורכב.


במהלך המפגשים אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון: "אתם הסטודנטים שגויסו למילואים הגיבורים שלנו ובזכותכם ננצח. אתם תעשו את המוטל עליכם ואתם יכולים להיות שקטים שאנחנו נעשה את המוטל עלינו על מנת לאפשר לכם להצליח בלימודים. נוודא ששום סטודנט שגויס בצו 8 לא נשאר מאחור. נדאג להעניק את כל המעטפת הנדרשת עבורכם, כלכלית ואקדמית"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem