כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"היה נכון" גם בזמנים קשים: צופי בת ים בשיתוף פרויקט "סבתא מגויסת" עם בני הגיל השלישי למען החיילים בחזית

שיתוף פעולה מחמם לב בין חניכים משבט דן של תנועת הצופים בבת ים לבין דיירי מגדלי הים התיכון לאפייה ואריזה של מאפים עבור החיילים בחזית

על רקע התקופה ובצל המלחמה, נרתמו בשיתוף פעולה מחמם לב, חניכים משבט דן של תנועת הצופים בבת ים ודיירי מגדלי הים התיכון לאפייה ואריזה של מאפים עבור החיילים בחזית. הפעילות התקיימה בהנחיית מנהלת התרבות של מגדלי הים התיכון, ענת פרנקו. החניכים, מכיתות י'-י"ב, השקיעו ביצירת מגוון מאפים מתוקים ומלוחים עבור החיילים. כחלק מהפעילות, הדיירים והחניכים הכינו כ-20 עוגות בחושות, שוקולד ומגוון עוגיות כמו מגולגלות תמרים, עוגיות ממולאות ריבה, שוקולד מלוח, גרנולה ועוד. ניתן היה להבחין בסינרגיה שבין החניכים לדיירים ולקשר שנוצר ביניהם. זה לא היה רק עניין של התגייסות למען מטרה טובה אלא גם חוויה מגבשת. הם שיתפו פעולה בכל היבט, מאפייה ועד שטיפת כלים ואריזת כל המאפים.

קרדיט צילום: באדיבות מגדלי הים התיכון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem