כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכירו את מתחמי פינוי-בינוי החדשים בבת ים וראשון לציון

מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר הכריז על מתחמי פינוי-בינוי חדשים

תכירו את מתחמי פינוי-בינוי החדשים בבת ים וראשון לציון

מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר הכריז על מתחמי פינוי-בינוי חדשים

ההכרזה על מתחם כמתחם לפינוי-בינוי מקנה ליזם את הטבות המס הקבועות בחוק, שהינן חיוניות למימוש הפרויקט, וכן מחילה עליהם את ההסדרים הקבועים בחוק בנושא "דייר סרבן". ההכרזה מתבצעת בשלב מתקדם יחסית של הפרויקט, לאחר שהתכנית הופקדה להתנגדויות על ידי מוסד התכנון המוסמך לאשרה, ולאחר שהיזם השלים חתימה על הסכמי פינוי-בינוי עם בעלי דירה בפרויקט בהיקף של 67% לפחות, כך שמדובר במתחמים המצויים ברמת בשלות גבוהה לביצוע.

בהתאם לתיקון חקיקה שאושר בשנת 2021, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הינו הגורם המוסמך בחוק לצורך הכרזה על מתחמי פינוי בינוי, סמכות שקודם לכן הייתה נתונה לשר הבינוי והשיכון, ועל כן הייתה כרוכה בהליך ארוך יותר.

להלן פירוט המתחמים שהוכרזו


מתחם ביאליק – ראשון לציון.
המתחם נמצא בשכונת אברמוביץ, בין הרחובות ביאליק ושמשון. במתחם קיימות 44 יחידות דיור אשר יהרסו, ובמקומן ייבנו 137 יחידות דיור חדשות.
היזם בפרויקט הוא צבי צרפתי ובניו בע"מ.

מתחם שינדלר – בת ים.
המתחם נמצא בשכונת רוטשילד, בין הרחובות אוסקר שינדלר והרצל. במתחם קיימות 85 יחידות דיור אשר יהרסו, ובמקומן ייבנו 234 יחידות דיור חדשות.
היזם: י.ח. דימרי חברה לבניין בע"מ.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem