כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הווטסאפ נחשף: אלו התכתובות של תושב חולון שחשוד בהונאת חיילים, בני משפחותיהם וחבריהם

הבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו

שוטרי מחוז מרכז חשפו הונאת ענק – "עוקץ השכפ"צים", במסגרתה עצרו תושב חולון שגבה מחיילים ובני משפחותיהם עשרות אלפי ₪ במהלך המלחמה, עבור מכירה כוזבת של ציוד לחימה טקטי והבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה מואצת עם קבלת תלונה בדבר חשד להונאת חיילים, בני משפחותיהם וחבריהם, כאשר בתום החקירה בחנו השוטרים קרוב ל 40 תלונות הדומות במאפיינים, מהן עלה כי החשוד – תושב חולון כבן 20 פרסם ברשתות החברתיות כי הוא יבואן של ציוד לחימה טקטי וביכולתו "להשיג" לחיילים ציוד מעין זה הכולל בין השאר קסדות, נעליים, וסטים, שכפ"צים ועוד.

עם התפתחות החקירה, הצליחו השוטרים לחשוף את שיטת ההונאה והעבירות, לרבות העברת כספים מצד קורבנות ההונאה – ביניהם חיילים שנלחמים כעת ברצועת עזה לחשוד, עבור הציוד שמעולם לא נופק.
כאשר באחד המקרים ידע החשוד כי הקורבן בדרך ללויית חברו שנפל בקרב ובכל זאת ניסה להונות אותו.
בעת מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו השוטרים את החשוד ומעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה, ממנה עלה כי החשוד יצר קשר עם מאות חיילים ובני משפחתם.

מעצרו של החשוד הוארך בהתאם לצרכי החקירה שניהלו כאמור חוקרי תחנת כפר סבא והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו בסיומה הוארך מעצרו עד ליום חמישי (11.1.24).

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem