כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

Glow&Go: בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל – קוסמטיקאית מומחית לאבחון וטיפול בנזקי העור בקניון הזהב בראשל"צ

הטור של מיכל ברוטפלד

השבוע הושק סניף טיפולי "זוהר הוליוודי" ובוטיק מכירה של מותגי פרימיום לטיפוח העור – קליניקת GLOW&GO בקניון הזהב בראשל"צ. (כניסה משער לונדון, קומה 1 צמוד לנעמן)
לדברי אלומה נתנאל: "החזון שלנו הוא להנגיש במידת האפשר, הן בפן הלוגיסטי והן בפן הכלכלי את טיפולי היופי המתקדמים ביותר ואת מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר בתחום הקוסמטיקה."
לאלומה נתנאל קליניקה נוספת בראשון לציון אותה השיקה בשנת 2017 – קליניקת בוטיק לקוסמטיקה פרא רפואית. מדובר בחלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים.
בהשקה הוצג מוצר הדגל בקליניקה מבית ALLUMINAL- "דוז פואה" – סרום אנטיאוקסדנטים המכיל קומפלקס פפטידים ופולארן והוא גם הראשון בארץ, בעל ריכוז של 12% של ויטמין C. מדובר בסרום מהפכני המיועד לעור בוגר, מיובש וחסר חיות עם נטייה לפיגמנטציה.
ריכוז החומרים הפעילים שבו, מקופסלים בתוך מעטפות ליפוזומליות המצויות בתוך הסרום ומשחררות חומרים פעילים בריכוז גבוה אל עומק הרקמה ואינו גורם לגירוי או קילוף של העור.
מבנה האפליקטור הייחודי של המכשיר מסייע למריחה אחידה באזור העיניים והוא כולל נורת לד אדום, הידוע ביכולותיו לחדור לעומק שכבת הדרמיס ובכך לעודד יצירת קולגן.


פונקציית הרטט שבראש האפליקטור, מאפשרת המרצת מחזור הדם וחדירת החומרים הפעילים לכל איזורי הפנים בצורה מוגברת.
התוצאה המתקבלת היא עור שנראה מתוח, מלא חיות ובעל גוון אחיד יותר.
הסרום מתאים לשימוש באיזור הפנים, עיניים, שפתיים, צוואר וכפות הידיים.


לעוד פרטים: אתר האינטרנט
טלפון: 050-8490028 @aluma_cosmetics

צילומים: אור גפן

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem