כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הוכרז סכסוך עבודה בחברת סלקום

הסכסוך בעקבות מבוי סתום במו"מ עם נציגות העובדים על חידוש ההסכם הקיבוצי ועל עתידם בצל העברת השליטה לקרן פורטיסימו

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בקבוצה הכוללת את עובדי סלקום, דינמיקה וגולן טלקום, זאת בצל מבוי סתום במו"מ עם נציגות העובדים על חידוש ההסכם הקיבוצי ועל עתידם בצל העברת השליטה לקרן פורטיסימו.

ההסתדרות הכריזה אתמול (רביעי) על סכסוך עבודה בקבוצת סלקום, זאת בשל מבוי סתום במו"מ עם נציגות העובדים על חידוש ההסכם הקיבוצי וכן על עתידם בצל העברת השליטה המתוכננת בחברה לידי קרן פורטיסימו. בקבוצת סלקום, הכוללת את סלקום, דינמיקה וגולן טלקום מועסקים כ-3,100 עובדים. 

סכסוך העבודה שהוכרז הוא בעקבות פערים במו"מ בנוגע להסכם קיבוצי חדש, במקום זה שהסתיים בדצמבר 2023. בנוסף, לאחרונה נודע על עסקת המכירה הצפויה, כאשר קרן פורטיסימו הגיעה להסכם רכישה של מניות השליטה בסלקום מדסק"ש. על הרקע הזה הואץ המו"מ להסדרת השלכות העברת השליטה על עובדי החברה ועל מענק המכירה. עם זאת, כאמור, המו"מ בין הצדדים הגיע למבוי סתום. לפיכך, ובהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז היום, באם לא ייענו הדרישות, יוכלו העובדים לנקוט בצעדים ארגוניים החל מ-25 בינואר. יצוין כי התנהלות החברה נעשית בחוסר תום לב ובדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה בכלל, וביחסי עבודה קיבוציים בפרט.

יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, הסלולר וההייטק יקי חלוצי: "ערכה של קבוצת סלקום מגיע בזכות עבודתם המסורה של עובדיה. אנחנו דורשים מהנהלת החברה לקחת את העובדים בחשבון, ובהסכם מכבד, כפי שנהוג בענף. לצערי המו"מ עם החברה עוד לא הביא בשורה ראויה ולכן הכרזנו היום על סכסוך עבודה".

יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום אורי אורן: "המו"מ התפוצץ בשל מבוי סתום שנובע מפערים ואי-הסכמות מהותיות בין הצדדים בשל עמדות קשיחות ולא ריאליות של ההנהלה. הכרזנו יחד עם ההסתדרות על סכסוך עבודה בקבוצת סלקום שמכוחו נוכל להתחיל ולנקוט צעדים ארגוניים עד כדי שביתה מלאה של כל החברות שבקבוצה".


רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן