כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כנופייה מראשון לציון חשודה בפרשיית חטיפת אדם, סחיטה באיומים, שוד ותקיפה

עם סיום חקירתם של ארבעת החשודים, תושבי ראשון לציון, הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגדם.

היחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי פענחה פרשיית חטיפת אדם, סחיטה באיומים, שוד ותקיפה – כתב אישום יוגש מחר כנגד ארבעה חשודים

לפני כחודש, התקבל דיווח מתושב הדרום כי בנו (29) נחטף על רקע חובות הימורים בלתי חוקיים. לפי החשד, דרשו החוטפים מהאב כי יעביר אליהם כספים תמורת שחרור בנו, תוך שהם מאיימים לפגוע בחייו. עם קבלת הדיווח, פעלו חוקרי ימ"ר נגב, שוטרי תחנת ראשון לציון ויחידות מודיעין נוספות של המחוז הדרומי לאיתור הקורבן ומבצעי העבירה.

במסגרת החקירה, עלה כי הקורבן נהג להמר באתרי הימורים לא חוקיים, ולאחר שקבע פגישה באשקלון עם אחד מסוכני אתר בנוגע להסדרת חוב, נחטף עם רכבו לאזור חולות ראשון לציון, כשהחשודים מכים אותו ומאיימים עליו באמצעות סכין. לפי החשד, החוטפים הורידו את הקורבן מהרכב, הכו אותו ודרשו ממנו לבצע העברה בנקאית באמצעות המכשיר הנייד שלו. לאחר מכן, התקשרו לאביו ודרשו ממנו סכום כסף תמורת שחרור בנו. בהמשך, החוטפים שחררו את הקורבן במקום וגנבו את רכבו. עם קבלת הדיווח אודות האירוע, פעלו הכוחות לאיתורו של החטוף ולמעצר חוטפיו.

עם סיום חקירתם של ארבעת החשודים, תושבי ראשון לציון, הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגדם.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem