כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עצרת הזדהות לציון 100 ימים בשבי החמאס בהשתתפות שגרירת תאילנד בישראל בבית החולים שמיר אסף הרופא

מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, פרופ אורנה טל, סגנית מנהלת המרכז הרפואי ושגרירת תאילנד בישראל גב' פנבאה צ'נדרראמייה השתתפו בעצרת הזדהות לציון 100 ימים לשבי החטופים בעזה, שנערך בצהריים במרכז הרפואי שמיר.

עצרת הזדהות לציון 100 ימים בשבי החמאס בהשתתפות שגרירת תאילנד בישראל.

מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, פרופ אורנה טל, סגנית מנהלת המרכז הרפואי ושגרירת תאילנד בישראל גב' פנבאה צ'נדרראמייה השתתפו בעצרת הזדהות לציון 100 ימים לשבי החטופים בעזה, שנערך בצהריים במרכז הרפואי שמיר.

לפני זמן קצר, נערכה עצרת הזדהות מרגשת במרכז הרפואי שמיר לציון 100 ימים לשבי בעזה. את העצרת ארגנה פרופ אורנה טל שקרוב משפחת צחי עידן חטוף בעזה.

בעצרת השתתפו מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, הנהלת המרכז וכ-200 עובדי בית החולים
אורחי הטקס היו נציגי שגרירות תאילנד בישראל , בראשות השגרירה גב' פנבאה צ'נדרראמייה, אשר כאמור גורלם נקשר במרכז הרפואי עם שחרורם של 23 תאילנדים משבי החמאס והבאתם לטיפול ב'מרכז השבים' של המרכז הרפואי שמיר לפני כחודש וחצי.

ד"ר לבציון קורח הקריאה בטקס את דבריה של אימא של החטופה נעמה לוי- ד"ר אילת לוי שחר על נעמה ילדה חייכנית ומקסימה, הגעגועים אלייה, הקושי והחרדה בהתמודדות עם השבי שלה והצורך להשיבה הביתה מידית.
לאחר מכן הודתה ד"ר לבציון קורח לכל הצוותים הרפואיים על עבודתם המקצועית והאנושית בימי הלחימה ככלל ובמתחם השבים בפרט וציינה כי אנו מחכים לבואם של 136 חטופים בשבי יחד עם שמונת התאילנדים החטופים.


שגרירת תאילנד בישראל גב' פנבאה צ'נדרראמייה הודתה למנהלת המרכז הרפואי ולעובדי שמיר על הטיפול המסור בתאילנדים ששבו מעזה ונשאה תפילה ששמונת התאילנדים החטופים יחד עם הישראלים יבואו הביתה בשלום במהרה.

פרופ' אורנה טל, סגנית מנהלת המרכז הרפואי הביאה את סיפורו של השבוי צחי עידן מנחל עוז, אשר איבד ב-7 לאוקטובר את בתו מעיין עידן בת 18 מול עיניו ונחטף לעזה בעצמו ומאז משפחתו מתפללת לשובו.

לאחר מכן צעדו עובדי המרכז הרפואי לכיכר הראשית של בית החולים והפריחו לאוויר מאה בלונים צהובים, לציון 100 ימים לשבי החטופים בעזה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן