כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"רואה אותך"- אירוע הצדעה לנשות מילואימניקים

הטור של מיכל ברוטפלד

בשישי האחרון התקיים במתחם האירועים מנדרין לופט בתל אביב  אירוע ראשון וייחודי – בוקר הצדעה לנשות המילואימניקים שיזמה מפיקת האירועים אורטל קופמן בעלת חברת ההפקות orko events. אורטל בחרה לקיים את האירוע מאחר והיא בעצמה אשת מילואימניק  (שהתנדב לשרת בגזרת חברון) נחשפה דרך הרשתות החברתיות לצעקתן של הנשים שלא רואים אותן, את העשייה שלהן בניהול הבית והמשפחה, שלא מבינים את החשיבות שלהן כעורף חזק, לא מודעים לקשיים שלהן.

לדברי קופמן: "הקושי הוא בכך שלא ניתן שום  סיוע מצד המדינה, מענקים ואפילו בהתנהלות היום יומית מצד גורמים פרטיים שדואגים לפנק את יתר האוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה".

אורטל מצאה לנכון לשים את הפוקוס על נשות המילואימניקים ויזמה את אירוע "רואה אותך". היא גייסה עסקים רבים שהתנדבו ופתחו את ליבם וכיסם בכדי שהארוע יוכל להתקיים בצורה הטובה והמפנקת כפי שהיה חשוב לאורטל שהנשים ירגישו בבוקר זה.

כ- 100 נשים הגיעו לבוקר המפנק מכל הגילאים והמגזרים, מכל רחבי הארץ, ולכולן תחושה דומה-זה הזמן שלהן לקבל ולהיטען באנרגיה חדשה.

המוזמנות נהנו מכיבוד, מוזיקה, סדנאות השראה, פעילויות קלפים, רפלקסולוגיה, עמדות איפור ושיער, פינות צילום, מופע אמן חושים ומוזיקה נשית ומרימה והפתעות כמובן.


במידה ומי מהקוראים מעוניין ליזום אירוע נוסף למען נשות המילואימניקים, אורטל תשמח לכל עזרה במתן חסות כדי להמשיך לשמח נשים נוספות, וניתן ליצור עימה קשר בטלפון : 0548111325 לכניסה לאתר לחצו כאן

קרדיט תמונות: יח"צ, מתיאס גרשון

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן