כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרמה גדולה ודקות של חרדה בחולון

אמא נתנה לפעוט לשחק עם מפתחות הרכב -כל הפרטים בחדשות goitem

הבוקר (שני) בשעה 9:49, קיבלה מוקדנית ידידים, דינה בלאק, שיחה במוקד אודות פעוט כבן שנתיים שננעל ברכב בשגגה לעיני אימו, ברחוב הניצנים בחולון.

אוראל עזרא וליאור לוי, מתנדבי סניף חולון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

אוראל מספר: "ננעל פעוט כבן שנתיים לעיני אימו. הייתי בבית שנמצא סמוך למקום הקריאה. יצאתי לכתובת והגעתי במהירות. התחלתי בפעולות החילוץ כשבמהלך החילוץ נשבר המוט המיועד לפתיחת הדלת. התגברתי על הקושי, ולאחר מספר דקות הצלחתי לפתוח את דלתות הרכב ולהשיב את הפעוט לידי אימו. מתברר שהאמא נתנה לפעוט לשחק עם מפתחות הרכב ונעלה את דלתות הרכב, וכך ננעל הילד. האם הודתה לי מאוד והייתה בהתרגשות עצומה. סיפוק גדול לפתוח כך את הבוקר."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem