כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העדלאידע בחולון: תמונת מצב

מה קרה מאז הפרסום הבלעדי באתר goitem

העדלאידע בחולון: תמונת מצבמה קרה מאז הפרסום הבלעדי באתר goitem

לפני מספר שבועות פרסמנו כאן בפרסום ראשון שעיריית חולון פרסמה פנייה לקבלת הצעות לבחירת מנהל אומנותי לעדלאידע כולל אספקת כל המיצגים לעדלאידע שמשמעותו הכנות וכוונה לקיים את העדלאידע כמידי שנה

בפנייה שפרסמה העירייה נכתב כך:

עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת מציעים העומדים בתנאים המפורטים להלן, להתקשר עמה בהסכם לניהול אמנותי לעדלאידע בעיר כולל יצירה, העמקה ופיתוח חווית העדלאידע לתושבי חולון ומחוצה לה ולהציע במסגרת זו מיצגים ממונעים ויצירות אומנות לעדלאידע שתתקיים בעיר חולון בפורים תשפ"ד (להלן: "השירותים").

מדי שנה מתקיימת בעיר חולון בחג פורים תהלוכה חגיגית וססגונית (להלן: "העדלאידע"). העדלאידע מתמקדת בכל שנה בנושא מרכזי שונה.

  • בעדלאידע נוטלים חלק אלפי צועדים, ביניהם: תלמידי בית ספר, להקות, פעלולנים ואקרובטים, קבוצות נגנים ורקדנים וכן מיצגי ענק ססגוניים. 
  • העדלאידע הקרובה צפויה להתקיים ביום א' 24.03.2024 וצפויים לקחת בה חלק כ-150,000 מבקרים מכל רחבי הארץ.

הפרסום יצר הדים רבים ורבים קראו לביטול העדלאידע וכי זה לא העת לחגיגות.


בין המתנגדים הבולטים היה ניסן זכריה המועמד לראשות עיריית חולון שיצא בקריאה : מוטי ששון. עכשיו לא עושים מסיבות !בטל לאלתר את מסיבת העדלאידע!

אם תושבי העיר, המשפחות השכולות וחיילי צה"ל חשובים לך מוטי?, אני דורש ממך לבטל את העדלידע ברחבי העיר הפקוקה,

זה לא הזמן למסיבת רחוב, בזמן שאנו קוברים את מיטב בנינו הנהרגים בהגנה על המולדת. בתי ספר וגני ילדים לא ממוגנים וההורים בלחץ אדיר, זה לא זמן לעדלאידע.זו לא העת להוצאה של מליוני ש"ח על עדלאידע.

לאור פרסומים ברשתות החברתיות על כוונת העירייה לבטל את העדלאידע פנינו לעיריית חולון וביקשנו את תגובתה לנושאים הבאים:

1.האם העדלאידע תתקיים בתאריך שפרסמתם?

תשובת עיריית חולון

העירייה לא הודיעה על כוונתה לקיים את העדלאידע ולא יצאה בפרסום יח"צ רשמי על כך, אלא פרסמה ליתר ביטחון פנייה לקבלת הצעות למנהל אומנותי, מכיוון שתהליכים מסוג זה אורכים זמן רב, והעירייה ביקשה להיערך מראש, במידה שיהיה מצב שבו יתאפשר לקיים את העדלאידע השנה.

בשל התארכות המלחמה ואי שחרור החטופים, בהם גם תושבי חולון, העירייה נערכת לחלופות ותתאים את אופי אירועי החג והיקפם למצב שיהיה נכון לחודש מרץ. צר לנו כי יש אנשים שמיהרו להסיק מסקנות שגויות.

2.מדוע המכרז עדיין מופיע אם הודעתם על ביטול האירוע:

תשובת עיריית חולון

אתר עיריית חולון/דרושים ומכרזים מכרז זה לא קיים שם, שכן הוא אינו בתוקף (הסתיים בסוף דצמבר 2023).

מכרזים ומשרות דרושים יורדים מהאתר אוטומטית, ברגע שהתוקף שלהם מסתיים.

יחד עם זאת, בחיפוש בגוגל ניתן עדיין לראות פרסומים מסוג זה שהיו בעבר (גם ישנים יותר, ועל כולם מצוין התוקף שלהם).

גם הודעות לעיתונות, למשל, עולות לאתר ויורדות מהמיקום המתאים ככל שאינן רלוונטיות/אקטואליות יותר, אבל בחיפוש בגוגל ניתן לראות אותן (זה עובר למיקום כמעין "ארכיון").

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem