כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדור קולינריה: כי חייבים להתאוורר

טור הקולינריה של רואי פרסול

כי חייבים להתאוורר

מעל שלושה חודשים שלא פרסמנו את מדור הקולינריה. בהתחלה, הפתעת השבעה באוקטובר הכניסה אותנו להלם. כשיצאנו מההלם, התחלנו, כמו כולם, להתנדב, לעזור, ותפקדנו על אוטומט, רק כדי להתמודד עם מה שקרה. למי בכלל היה תאבון, למי היה חשק לשבת במסעדה. חזרנו לעמוד על הרגליים לאט, וחלחלה גם ההבנה שהמשק חייב להמשיך להתקיים, אחרת, כשתגמר המלחמה, נמצא פה מיתון שישפיע על כולנו, ואלפי מובטלים ועסקים שקרסו.

אז נכון, אנחנו עדיין לא במוד של בילוי, ואי אפשר באמת לשמוח, אבל לאכול אנחנו צריכים. אז אולי לא נצא בתקופה הקרובה לבר קוקטיילים או למסעדה מפונפנת שחייבים לצלם בה כל מנה לפני שטועמים, אבל כן נצא למקומות הפשוטים, השורשיים, שמגישים לנו אוכל מנחם וטוב, במחיר שפוי, ומזכירים לנו איזה אנשים נהדרים יש לנו במדינה.

על מחנה ASADA כבר שמעתם?

נראה שכל מי שביקר בשנים האחרונות בשוק מחנה יהודה נתקל במסעדת השוק התוססת, שנולדה בתקופת הקורונה. אז, מתוך השעמום של הסגרים, פיתחו אתי וירון ישפה מתכון ללחמנייה מיוחדת על מנת שאליה יוכלו לשדך את מנות BLACK IRON, המסעדה שבבעלותם, במסגרת משלוחים. הלקוחות אהבו את הלחמנייה הטרייה והעסיסית המשלבת בתוכה בשר טרי, עסיסי ומשובח, והרעיון הפשוט הפך להצלחה גדולה. כך נולד ״מחנה אסאדה״, מותג סטריט פוד בן שנתיים, שפעל עד כה ברחוב אגריפס בשוק מחנה יהודה ומתמחה בסגנון צלייה ASADA, כמו בדרום אמריקה.


ועכשיו ההצלחה ממחנה יהודה מתרחבת: מותג הסטריט פוד מחנה ASADA הגיע בשבוע שעבר למודיעין. בתפריט: פלאט איירון וינאי: שניצל בקר מנתחי אנגוס IRON, בקראסט פריך המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 56 ש״ח. מחנה אסאדה: נתחי בקר בצליית גחלים איטית, מפורקים דק ונפתחים שעות בציר עמוק ותבלינים. בשר רך ועסיסי המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 56 ש״ח. סמוקי ראמפ סטייק – נתחי שייטל צלויים בגריל, עסיסיים רכים ומלאים בטעמים – 68 ש״ח.
לטבעוניים: רידיפיין מיט אסאדו: בשר-חדש מפורק בציר ברביקיו ותבלינים. מוגש עם טחינה, סלסה עגבניות פיקנטית, ירקות טריים וקריספי בצל – 58 ש״ח. חצילאדוס: סטייק חציל צלוי בקרמל ברביקיו, המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 44 ש״ח. בגזרת הנשנושים: קריספי פוטטו צ׳אנקס – 18 ש״ח, צ׳יקן פופקורן – 39 ש״ח.

כי זה מה שאנחנו צריכים עכשיו. מקום שיגיש לנו אוכל בזריזות, רצוי על האש, ושהכל יהיה אטוף בלחמניה טריה. כמה פשוט ככה טעים. קפצנו לפתיחה בחמישי האחרון כדי לפרגן ליזמים שגם בתקופה הקשה פותחים מקומות חדשים ומצליחים להעלות לנו קצת חיוך על הפנים.

אתי וירון ישפה בעלי מחנה ASADA: "שמחים ונרגשים לפתוח את מחנה ASADA במודיעין, ולסגור מעגל בעיר בה התחלנו את דרכנו המשותפת בענף המסעדנות לפני כ-13 שנים. חרף העובדה כי תכלית המקום היא אוכל רחוב מהיר, העיקרון שמנחה אותנו במטבח הוא Slow Food, Fast Serve, אנחנו צולים את הבשר באיטיות, מיישנים, מבשלים ומכינים כל פריט, החל ברטבים, ציר הבקר שלנו, הטיפול בבשרים כמובן וכל מה שמסביב. הקמנו מקום המספק חוויה. החוויה של מחנה אסאדה היא חוויה שמחה, צבעונית, מהנה וג׳וסית. תוכלו לשים לב לזה במהרה כשתראו את העיצוב הייחודי של המקום, באריזות המיוחדות השומרות על חום האוכל ועל צורתו ובמוסיקה המתנגנת בו".

כתובת: מודיעין, רחוב דם המכבים 36. כשרות: רבנות מודיעין, בשר חלק. שעות פעילות: א׳-ה׳: 11:00-23:00, ו׳: 11:00-15:00, ש׳: כשעה לאחר צאת השבת ועד חצות.

צילום: גיל אבירם

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem