כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון מחזירה לפעילות את מיזם "שלישי משפחתי"

בכל יום שלישי, יתקיימו בבניין העירייה שלל פעילויות מהנות המותאמות לכל המשפחה ללא כל תשלום.

שלישי משפחתי" חוזר עם שלל פעילויות חינמיות!

עיריית ראשון לציון מחזירה לפעילות את מיזם "שלישי משפחתי". בכל יום שלישי, יתקיימו בבניין העירייה שלל פעילויות מהנות המותאמות לכל המשפחה ללא כל תשלום.

והשבוע: התושבות והתושבים יוכלו ליהנות מההצגה "אורחת פורחת" של תיאטרון אורנה פורת המתאימה לילדים בגילי גן עד כיתה ג', ממתחם ג'ימבורי, מסדנאות יצירה בנושא ט"ו בשבט ועוד הפתעות. הפעילות תתקיים בין השעות 18:30-16:30, בלובי בניין העירייה ברח' הכרמל 20, בסמוך למרחב מוגן.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני שמח לחזור לפעילות האהובה שאנו מקיימים בכל שנה, ושהתחלנו בה לפני חמש שנים. אני מזמין את התושבות והתושבים שלנו להגיע בכל יום שלישי לבניין העירייה לאחר צהריים מהנה וגדוש בפעילויות המותאמות לכל המשפחה – ללא כל עלות".

נזכיר, כי פעילות "שלישי משפחתי" הינה יוזמה של ראש העירייה, רז קינסטליך, שביקש לפתוח את דלתות העירייה בכל ימי שלישי ולהציע תוכן איכותי לתושבי העיר ללא תשלום.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem