כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"פברואר יוצא מן הכלל', חודש המודעות להשתלבות א.נשים עם מוגבלות, יוצא לדרך זו השנה השישית – בחולון

במהלך החודש, המתקיים בתקופה שבה נוספו אלפי פצועים ומתמודדי נפש למעגל המוגבלות, יתקיימו במרכזים הקהילתיים בעיר הרצאות, מפגשי שיח, שעות סיפור, מופעים ואירועי תרבות בהובלת א.נשים עם מוגבלות

במהלך החודש, המתקיים בתקופה שבה נוספו אלפי פצועים ומתמודדי נפש למעגל המוגבלות, יתקיימו במרכזים הקהילתיים בעיר הרצאות, מפגשי שיח, שעות סיפור, מופעים ואירועי תרבות בהובלת א.נשים עם מוגבלות.

רשימת האירועים המלאה באתר רשת קהילה ופנאי – לחצו כאן לכניסה לאתר

על רקע המלחמה הנמשכת בעזה, 'פברואר יוצא מן הכלל', חודש המודעות להשתלבות א.נשים עם מוגבלות של רשת קהילה ופנאי והחברה למתנ"סים, יוצא לדרך זו השנה השישית ברציפות. מטרת הפעילות היא להציף את הנושא על סדר היום הציבורי ולהעלות את המודעות והצורך שלנו כחברה, לפעול למען מתן הזדמנות שווה בכל תחומי החיים.

השנה, הפרויקט הופך להיות עוד יותר רלוונטי וחשוב, מאחר שבחודשים האחרונים נוספו אלפי פצועים ומתמודדי נפש, המתמודדים ומתמודדות לראשונה בחייהם עם מוגבלות.

בתיה כהן מנכ"לית רשת קהילה ופנאי:


חודש "פברואר יוצא מהכלל" השנה, מועצם בערכו וחשיבותו החברתית קהילתית, לאור נפגעות ונפגעים פיזית ונפשית רבים שהצטרפו לקבוצת הא.נשים עם מוגבלויות, בחודשים האחרונים.

ברשת קהילה ופנאי פועלים כל השנה עם ולמען א.נשים עם מגוון מוגבלויות, על מנת לחזק אותם.ן ואת הקהילה גם יחד, ובחודש פברואר, במיוחד השנה, מושם דגש על מכלול פעילויות ואירועים במטרה לפתח ולחזק מודעות, לאפשר ולתת מקום, לכבד ולהזמין כל אישה ואיש להיות שותפים שווים. בזה נמדד חוסנה של קהילה.

משה כהנא, מ"מ מנכ"ל החברה למתנ"סים: "חוסן קהילתי נתפס בין היתר כגורם ליבה בהתמודדות עם אירועי חירום ואסון ולכן החלטנו גם ובמיוחד השנה, להמשיך במיזם, לצד פעולות רבות נוספות לשיקום הקהילות שנפגעו וחיזוק החוסן הלאומי. במהלך חודש פברואר הקרוב ייערכו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים, מהגולן ועד אילת, אירועים מיוחדים שיגרמו לציבור הישראלי להכיר, להשתלב ולהתרגש. בצל הפציעות הרבות, פיזיות ונפשיות כאחד, של אזרחים וחיילים במלחמה, חשוב לנו במיוחד השנה להעלות למודעות את הנושא."

כל האירועים ברחבי הארץ מתפרסמים באתר "פברואר יוצא מן הכלל" לחצו כאן לכניסה לאתר.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem