כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"מגויסים למענכם" יוצא לדרך

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות יניב לוי: "אחינו ואחיותינו משרתי המילואים, שעזבו הכול והתגייסו כדי להגן עלינו, צריכים לדעת שאנחנו כאן בבית מגויסים למענם

ההסתדרות יצאה השבוע במסע הסברה ארצי שקורא למאות אלפי משרתי ומשרתות המילואים לקבל מעטפת סיוע מטעם הארגון – בכלל זה ייעוץ משפטי בנוגע לזכויות המילואימניקים בפנייה למוקד ההסתדרות 2383*, סיוע בחיפוש עבודה, עזרה בייצוג סטודנטים מול מוסדות אקדמיים ואף פעילויות העשרה וכרטיסים מוזלים למופעים ברשת Friends.

"אחרי שנלחמו עבורנו, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בהסתדרות למען אחינו ואחיותינו משרתי המילואים. אני מזמין את כל המשרתים, גם אלה שאינם חברים בהסתדרות, לסרוק את קוד ה-QR ולהיחשף למנגנוני הסיוע וההטבות", אומר יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות יניב לוי

מילואימניק/ית? בהסתדרות דואגים לך – זה המסר במרכזו של מסע ההסברה הארצי של ההסתדרות שיצא היום (ד') לדרך. במסגרת המיזם "מגויסים למענכם" תעמיד ההסתדרות לרשות מאות אלפי משרתי ומשרתות המילואים מעטפת סיוע במגוון תחומים ותאפשר גם למי שאינו חבר בארגון להנות מהטבות.

המהלך מלווה בפרסום באינטרנט, בעיתונות, בשלטי חוצות וברשתות החברתיות, והוא מזמין את משרתי המילואים לסרוק קוד QR, להירשם באתר ייעודי שהוקם למענם, ולהתוודע למנגנוני הסיוע והמועדונים השונים של ההסתדרות.

בין היתר יוכלו הפונים/ות לקבל:


  • ייעוץ משפטי מעורכי דין במוקד של ההסתדרות בטלפון 2383* (או בווטסאפ 054-8678673), לרבות במקרים של פגיעה בזכויות משרתי מילואים במקומות התעסוקה.
  • סיוע בחיפוש עבודה: חודש מנוי VIP חינם באתר הדרושים הגדול בישראל "אולג'ובס".
  • מעטפת סיוע מטעם נעמת לנשות המילואימניקים.
  • עזרה לסטודנטים במילואים מול מוסדות להשכלה גבוהה.
  • פעילויות העשרה ופנאי, לרבות הרצאות חינמיות בנושאי זכויות עבודה, חוסן אישי, משפחה ועוד.
  • כרטיסים מוזלים למופעי מוזיקה, תרבות והצגות ברשת מועדוני FRIENDS מבית ההסתדרות.
  • סיוע לעצמאים, בשיתוף פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות.

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות יניב לוי: "אחינו ואחיותינו משרתי המילואים, שעזבו הכול והתגייסו כדי להגן עלינו, צריכים לדעת שאנחנו כאן בבית מגויסים למענם. אחרי שנלחמו במשך חודשים ארוכים בחזית, זה המעט שאנחנו בהסתדרות יכולים לעשות כדי לגמול להם. אני נרגש מהתגובות מחממות הלב שמגיעות מהשטח, ומזמין את כל המשרתים, גם אלה שאינם חברים בהסתדרות, לסרוק את קוד ה-QR ולהיחשף כבר עכשיו למנגנוני הסיוע וההטבות שאנחנו מציעים".

פרטים נוספים ניתן לקבל באתר ההסתדרות. בלחיצה כאן

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן