כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשרד להגנת הסביבה מקצה 110 מיליון שקל לחיזוק ולתמיכה בפעילות היחידות הסביבתיות של הרשויות המקומיות והאיזוריות בישראל בין השנים 2024 ל-2026

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "תקופת הלחימה מדגישה את הצורך ביחידות סביבתיות, ברשויות המקומיות והאיזוריות"

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "תקופת הלחימה מדגישה את הצורך ביחידות סביבתיות, ברשויות המקומיות והאיזוריות. מערך היחידות הסביבתיות מהווה מכפיל כוח משמעותי לעבודת המשרד להגנת הסביבה, ומאפשר לנו לקדם את נושא השמירה והפיקוח הסביבתיים ברשויות המקומיות, בשגרה ובחירום. המשרד להגנת הסביבה מעריך ומוקיר את פועלם ותרומת היחידות הסביבתיות, ולכן פעלנו למנוע את הקיצוץ שתוכנן בתקציבן. נמשיך לפעול במהלך השנה הקרובה לבניית היכולות המקצועיות של אנשי היחידות, לחיזוק הקשר בינן לבין המשרד וכן לפתיחת יחידות נוספות במקומות רלוונטיים"

המשרד להגנת הסביבה פרסם קול קורא לתמיכה בפעילות השוטפת של היחידות הסביבתיות בשלטון המקומי לשנים 2024-2026 בסכום כולל של כ- 110 מיליון שקל.

לפרטי התמיכה לחצו כאן

התמיכה מיועדת לנושאים הבאים:

  1. 106 מיליון שקל: עבור תמיכה שוטפת ביחידות סביבתיות קיימות לשנים 2024 עד 2026.
  1. 3 מיליון שקל: עבור תמיכה בקיום כוננויות בנושא טיפול באירועי חירום סביבתיים ברשויות מקומיות שנים 2024 עד 2026.
  1. 1.5 מיליון שקל: עבור תמיכה ברכישת ציוד ליחידה הסביבתית וקבלת שירותי כיול ותחזוקה.

סכום זה מהווה הגדלה משמעותית לעומת הקולות הקוראים הקודמים (לשנים 2023-2021), ומשקף את החשיבות שרואה המשרד בפעילות היחידות.


בישראל פועלות 45 יחידות סביבתיות ו-10 איגודי ערים לאיכות סביבה, שמתוכן 19 יחידות הן יחידות אזוריות (המספקות שירותים סביבתיים למספר רשויות) והשאר יחידות רשותיות. המערך מכסה 201 רשויות ומספק שירותים סביבתיים מגוונים ברמה המקומית לכ-8.2 מיליון תושבים מתוך כ-9 מיליון אזרחי מדינת ישראל.

היחידות הסביבתיות מהוות מוקד של ידע מקצועי ופועלות ביחד עם מחוזות המשרד לקידום נושאי איכות הסביבה בשלטון המקומי.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן