כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כנס השגרירות הגדול של סיעת הציונות הדתית בחולון

יו"ר סיעת הציונות הדתית בחולון, אורנה שמעוני, אמרה בסיום הכנס: "תודה רבה לכל הנשים שהגיעו ולקחו חלק - יחד נמשיך לחזק את הציונות הדתית בחולון. זוהי רק ההתחלה ואנחנו נעשה ככל שביכולתנו להמשיך ולקדם את הערכים החשובים של המסורת היהודית בחולון".

ביום שלישי האחרון התקיים כנס השגרירות הגדול של סיעת הציונות הדתית בחולון.

הכנס התקיים בבית הכנסת "שיכון ותיקים" בחולון, וכלל שורה של דוברים מרשימים: ראש המרכז התורני בחולון הרב שאול פיינה, ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית, ואורנה שמעוני יו"ר רשימת הציונות הדתית בחולון.

בנוסף, היה מופע אומנותי משעשע ומרגש של השחקנית והיוצרת נוית צור – מונודרמה משעשעת ומרגשת המבוססת על סיפור אישי ועוסקת בהתמודדות עם חרדה ופוסט טראומה כאישה וכאם בישראל.

היה אירוע מדהים ומאחד שאיפשר לנשים מהציבור הדתי להיפגש, לשמוע ולהשמיע, וגם ליהנות ממופע אומנותי ייחודי. לדבריהם, סיעת הציונות הדתית בחולון גאה לקדם פעילות ואירועים לנשים מהציבור הדתי, תוך שמירה על המסורת וזו הדרך בה הם יפעלו גם בקדנציה הבאה.

יו"ר סיעת הציונות הדתית בחולון, אורנה שמעוני, אמרה בסיום הכנס: "תודה רבה לכל הנשים שהגיעו ולקחו חלק – יחד נמשיך לחזק את הציונות הדתית בחולון. זוהי רק ההתחלה ואנחנו נעשה ככל שביכולתנו להמשיך ולקדם את הערכים החשובים של המסורת היהודית בחולון".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן