כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיגוע ירי סמוך לצומת ראם מסמיה: 2 נרצחים ו-4 פצועים, בהם: 2 במצב קשה ו-2 במצב בינוני

מחבל פתח בירי לעבר אנשים סמוך לתחנת אוטובוס בצומת מסמיה. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים.

2 נרצחים ו-4 פצועים, בהם: 2 במצב קשה ו-2 במצב בינוני בפיגוע ירי סמוך לצומת ראם מסמיה
פראמדיק מד״א, ארי רוזנשטיין, שהיה עד לאירוע: שמעתי צרורות ירי ומיד רצתי למקום. המראה היה קשה, פצועים שכבו מחוסרי הכרה

היום (ו׳), בשעה 12:38, התקבלו קריאות במוקד 101 של מד״א על מחבל שפתח בירי לעבר אנשים סמוך לתחנת אוטובוס בצומת מסמיה. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים.

החובשים והפראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים קפלן ברחובות ואסותא באשדוד, 6 נפגעים, בהם:
2 במצב אנוש (שמותם נקבע בבית החולים)
2 במצב קשה
2 במצב בינוני

במהלך האירוע שירותי הדם של מד״א סיפקו מנות דם לבתי החולים.

פראמדיק מד״א, ארי רוזנשטיין שהיה במקום ונקלע לאירוע סיפר:
״ישבתי בכניסה למוסך סמוך לזירת האירוע ושמעתי קולות ירי סמוך מאוד אליי. רצתי מיד למקום והבחנתי בזירה קשה מאוד. הבחנתי בתחנת האוטובוס ובסמוך לה במספר פצועים שוכבים מחוסרי הכרה. ביצעתי בדיקה ראשונית, ובמקביל ביקשתי מאשתי שתרוץ לרכב הפרטי שלנו להביא את תיק העזרה הראשונה שברשותי. התקשרתי לדווח למוקד מד״א, ובתוך זמן קצר הגיעו למקום כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א שהעניקו טיפול לנפגעים ופינו אותם לבתי החולים. כוחות ביטחון שהיו במקום חיסלו את המחבל״.
ניתן לראיין את פראמדיק מד״א, ארי רוזנשטיין 052-5111213


על מה שאירע בזירה, סיפר סגן מנהל מרחב לכיש במד״א, נחום דוד:
"הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב״.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem