כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ערב תמיכה סוחף ומרשים של רשימת הציונות הדתית בחולון

באירוע נכחו יו"ר הרשימה אורנה שמעוני, וחברי הרשימה זאב לוין וד"ר רונן אלמוג, כמו גם מכובדים רבים מכל רחבי העיר.

בשבוע שעבר נערך בחולון ערב תמיכה סוחף ומרשים של רשימת הציונות הדתית בחולון, בהשתתפות מעל ל-100 איש. האווירה הייתה תוססת ומלאת אנרגיות חיוביות לקראת הבחירות הקרובות. באירוע נכחו יו"ר הרשימה אורנה שמעוני, וחברי הרשימה זאב לוין וד"ר רונן אלמוג, כמו גם מכובדים רבים מכל רחבי העיר.

את הערב פתח הרב יצחק חי זאגא, בנאום מרתק על האחריות המוטלת על כתפי כל תושב לקדם את העיר ולפעול למען האינטרסים של הציבור הדתי בה. הוא קרא בהתלהבות רבה למאמץ משותף וממוקד לגיוס קולות ותמיכה לרשימה.

לאחר מכן, שיתף הרב פיינה בסיפור חייו המרתק ורב התהפוכות, החל מהילדות בלבנון, דרך העלייה ארצה וההתבגרות והלימודים בחולון, תוך שהוא שואב השראה מהמוטו "ואספר מעשי יה". סיפורו האישי ריתק את הקהל שהשתתף באירוע.

יו"ר הרשימה אורנה שמעוני ושאר המתמודדים לבחירות מטעם הציונות הדתית בחולון, חידדו את הצורך בשינוי הרכב מועצת העיר והכנסת נציגינו למועצה, וקראו לכל אחד לקחת אחריות אישית לגייס כמה שיותר מצביעים מקרב הסביבה. אמרנו באירוע כי על כל אחד להכין רשימת אנשי קשר אישיים שאיתם אפשר לנהל שיחה ולהעביר מסרים, וביום הבחירות עצמו לשלוח תזכורות ולעודד הצבעה.

"הערב הייתה לנו הזדמנות נפלאה לראות כמה אנשים מחויבים לחזון שלנו ולוקחים חלק פעיל בקידומו," אמרה היו"ר אורנה שמעוני בנאום הסיום. "זו עדות מרגשת לכך שהמסרים של ייצוג הוגן לציבור הדתי ומתן ביטוי לצרכיו הייחודיים בעיר – חודרים עמוק לליבם של תושבי חולון". שמעוני הוסיפה ואמרה: "אני רואה לנגד עיניי קהילה פעילה ומלוכדת, שביחד נוכל להניע שינוי אמיתי כאן. זה מחזק אותי באמונה שנצליח להגשים את החזון בבחירות הקרובות".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן