כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עכשיו יותר מתמיד: פותחים את הלב ומושיטים יד לעשרות אלפי בני נוער במצבי סיכון ואנשים עם עיוורון ולקויות ראייה

פתחו את הדלת לתלמידי חטיבות הביניים, אשר יתרימו למען עמותת המרכז לעיוור בישראל ועמותת עלם לנוער בסיכון

ביום רביעי , ה- 21.2.24, יתקיים יום התרמה משותף לעמותת המרכז לעיוור בישראל ועלם – העמותה לנוער במצבי סיכון, אשר משלבות כוחות ליום התרמה ארצי, שמטרתו לתמוך בעשרות אלפי בני נוער במצבי סיכון ובאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, שמספרם זינק ומצבם הורע מפרוץ המלחמה.

ההתרמות תבוצענה על ידי תלמידי חטיבות בינים ברחבי הארץ. נציגי העמותות מגיעים בימים אלו לבתי ספר ברחבי הארץ כהכנה לפעילות יום ההתרמה ומקיימים הסברות לתלמידים המתרימים בנושא החשיבות הרבה הנודעת לפעילות העמותות, שהתעצמה במלחמה – אלפי בני נוער מפונים, שנעקרו מבתיהם, נחשפו בחלקם לסרטוני הזוועות וחוסנם הנפשי נפגע ללא היכר,  ואנשים עם מגבלת ראייה (לרבות לוחמים שנפגעו בעיניהם), שנאלצו לעקור מסביבת המגורים המוכרת לסביבה חדשה על כל הקושי הטמון בכך. . פעילויות הסברה אלו פותחות בפני התלמידים צוהר לעולמם של אנשים עם עיוורון ובני נוער במצבי סיכון, שדווקא עכשיו, יותר מתמיד, זקוקים להושטת היד.

עמותת עלם

עמותת עלם פוגשת יותר מ-12,000 בני נוער, צעירים וצעירות מדי שנה ומסייעת להם בסלילת הדרך להשתלבותם המחודשת בקהילה. בני הנוער אותם עלם פוגשת מתמודדים עם רצף רחב של מצוקות, החל מדיכאונות וחרדות, דרך אלימות ברחוב, בבית או ברשת, פגיעות מיניות, נשירה ממסגרות לימודיות, הפרעות אכילה, פגיעות עצמיות, התמכרות לסמים ואלכוהול, ועד למצבי ניתוק קשים כגון מעורבות בזנות וחסרות בית. אלפי העובדים והמתנדבים של עלם מאתרים את בני הנוער – ברחוב, ברשתות החברתיות, בבתי הספר, בזולות ובמסיבות. הם יוצרים עימם קשרי אמון, מסייעים להם להיחלץ מהמצוקות והופכים עבורם עוגן משמעותי ויציב. מאז ה-7 לאוקטובר, עלם פעילה בכ15 מוקדים אליהם פונו תושבי הדרום, הצפון ועוטף עזה, ומעניקה לבני הנוער מקום בטוח לשתף ולקבל תמיכה רגשית ומענה ראשוני למצוקותיהם. עלם פועלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה, משרדי ממשלה נוספים, רשויות מקומיות וגופים פילנתרופיים.

המרכז לעיוור בישראל (ע"ר)


המרכז לעיוור בישראל הינו ארגון גג, המייצג עשרות עמותות וארגונים למען ושל אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. בישראל חיים כ- 24,000 אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, המחזיקים בתעודת עיוור. המרכז לעיוור בישראל פועל לשיפור איכות חייה של אוכלוסיית האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, לקידום מעמדה ותדמיתה, לעידוד עצמאותה ולשילובה המלא בחברה בכל תחומי חיי היומיום.

במרכז לעיוור בישראל אנו חולמים על עולם בו אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה יוכלו לחיות חיים מלאים בחברה פתוחה, נגישה ומכבדת. אנו נאבקים יום יום על זכויותיהם של אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. ההכנסות ממבצע ההתרמה יתמכו בפעילותן הברוכה והחשובה של האגודות למען העיוור, שפועלות בכל רחבי הארץ ואשר מספקות מסגרת קהילתית תומכת , חברתית ותעסוקתית כאחת לאנשים עם מגבלת ראייה.
לתרומה היכנסו לקישור בלחיצה כאן .

קרדיט צילום: עלם

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים ממלחמת חרבות ברזל-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem