כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הישורת האחרונה לקראת מהפך בחולון

הדרכת פעילי יום בחירות במטה שי קינן

הישורת האחרונה לקראת מהפך בחולון: הדרכת פעילי יום בחירות במטה שי קינן

במטה הבחירות של שי קינן העלו הילוך לקראת יום הבחירות וההכנות הלוגיסטיות נשלמות. אמש הושלמה ההיערכות באירוע הדרכה של פעילי יום הבחירות, שבו השתתפו מאות פעילים באווירה סוחפת: ״הניצחון בהישג יד, זה תלוי רק בנו, אנחנו הדור שיביא את השינוי לחולון ויצעיד אותה לעתיד של חדשנות ולזינוק באיכות החיים בעיר״ אמר שי קינן

המועמד המוביל על פי כל הסקרים לניצחון על ראשות העיר משלים גם את ההיערכות הלוגיסטית ליום הבחירות. אמש התקיימה הדרכה מרכזית לכל פעילי יום הבחירות של שי קינן, לטובת הדרכת הפעילים למשימותיהם ביום הבחירות. מדובר בהשלמה של היערכות לוגיסטית מורכבת ליום הבחירות שבו צפוייה נוכחות משמעותית של פעילי שי קינן ונבחרת ״חולון מתחדשת״ בכל רחבי העיר.

בדברים שנשא שי קינן בפני הפעילים הוא הודה להם על התגייסותם לניצחון המיוחל ואמר, ״יש לנו משימה אחת, להביא את השינוי לחולון. אני מכין את עצמי במשך שנים רבות לתפקיד הזה ואיתנו נבחרת מנצחת, של נשות ואנשי מקצוע מעולים המהווים את הפסיפס המגוון של תושבות ותושבי העיר. הניצחון תלוי רק בנו, אנחנו הדור שיביא את השינוי לחולון ויצעיד אותה לעתיד של חדשנות ולזינוק באיכות החיים בעיר״.

כזכור על פי כלל הסקרים בחולון, של כלל מטות המועמדים שי קינן הוא המועמד המוביל לניצחון דרמטי כבר בסיבוב הראשון, כשהוא נהנה מתמיכת קהלים אדירים מקרב כלל תושבי העיר. בימים האחרונים פרסם קינן סרטון מיוחד שהציג את הנבחרת בהובלתו למועצת העיר וביקש מכל תומכיו להעניק לו את תמיכתם גם בפתק הלבן לרשימת ״לב חולון מתחדשת״, במטרה להפוך לסיעה הגדולה במועצה באופן שיקל על קידום תוכניות העבודה המפורטות שהציג במהלך הקמפיין.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem