כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עצמאי אבל לא לבד: ההסכם שמביא הטבות כלכליות חסרות תקדים לבעלי העסקים בישראל

שיתוף הפעולה יכלול סבסוד של דמי החבר בפורום, הלוואות בתנאים מצוינים, קורסים והכשרות במרכז לצמיחה פיננסית, ליווי על ידי בנקאים עסקיים מתמחים והטבות פיננסיות נוספות


פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות ובנק הפועלים משיקים תוכנית מיוחדת לסיוע לעצמאים, ובמיוחד לפרילנסרים. שיתוף הפעולה יכלול סבסוד של דמי החבר בפורום, הלוואות בתנאים מצוינים, קורסים והכשרות במרכז לצמיחה פיננסית, ליווי על ידי בנקאים עסקיים מתמחים והטבות פיננסיות נוספות, זאת לצד השקה של אפליקציה ייעודית של הפורום שתאפשר לעצמאים להגדיל את הפעילות העסקית וליהנות מקהילה חזקה עם כוח צרכני וחברתי משמעותי
פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות, ביחד עם בנק הפועלים, משיקים היום (ב') שיתוף פעולה למען קהילת העצמאים והפרילנסרים, שנועד לסייע להם לאגד את כוחם כקהילה, למנף את היכולות העסקיות שלהם וליהנות משיתופי פעולה ומהטבות צרכניות שלא היו נגישות בפניהם עד כה. שיתוף פעולה זה יתקיים לצד הטבות פיננסיות ייעודיות שיעניק בנק הפועלים על מנת לתמוך בעסקים של העצמאים, שספגו פגיעה קשה במלחמת חרבות ברזל, ומהווים מנוע לצמיחה כלכלית של המשק.
פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות שם לו למטרה להיות בית לקידום ולטיפוח העצמאים בישראל ולמקסום זכויותיהם, זאת מתוך הכרה עמוקה בחשיבותם לפעילות העסקית במדינה. השינויים התכופים בשוק העבודה בשנים האחרונות הובילו לגידול מהיר באוכלוסיית הפרילנסרים בישראל, שמונה כ-350 אלף איש. מחקרים שנערכו בקרב הפרילנסרים, העלו כי הם סובלים מתחושות בדידות קשות, ומחסרונות לקוטן: 97% מהם העידו כי הם אינם זוכים לקבל הטבות צרכניות כמו של עובדים בארגונים גדולים ו-93% ציינו שהם מופלים לרעה בכל הקשור לזכויות סוציאליות.
במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות בנק הפועלים החברים בפורום יוכלו ליהנות מחבילה של הטבות הכוללת: אפשרות לקבלת הלוואה ייעודית בריבית שנתית החל מפריים פלוס 0.25%, החזר של דמי החבר שיושלמו לפורום במשך שנתיים, גישה להאב תוכן המשלב כלים והרצאות, ותוכניות ליווי מתמשכות לעסקים ללא עלות של המרכז לצמיחה פיננסית. עמיתי פורום העצמאים שאין להם חשבון בבנק פועלים, יוכלו לפתוח חשבון וליהנות בנוסף מהטבות בנקאיות במסגרת חבילת "התחלה קלה" הכוללת פטור מעמלות עו"ש לתקופה של שנה.
לצד זאת משיק הפורום אפליקציה ייעודית שנועדה לחבר באופן בלעדי את העסקים הללו לקהילה חזקה, יציבה ומשגשגת אשר דואגת לזכויות העצמאים והעצמאיות בארץ ומעניקה להם גישה לשורה של שירותים והטבות, בהם כלי פיתוח עסקי, זירה לשיתופי פעולה, הטבות מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות, הטבות בהתקנת דלקן אוניברסלי, תוכניות ביטוחי בריאות ואורח חיים בריא, הנחות בהשכרת חללי עבודה ומסלולי לימוד מבוקשים בתנאים ייחודיים ושכ"ל מופחת.
שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין שיעלה הערב (יום ב') בכיכובו של עמוס תמם ששם בחזית את האתגרים אתם מתמודדים עצמאיות ועצמאים בישראל.
יו״ר ההסתדרות ארנון בן דוד: "העצמאים והפרילנסרים בישראל שותפים להנעת המשק, ואני גאה בכך שההסתדרות בהנהגתי תומכת בהם באמצעות פורום העצמאים. שיתוף הפעולה שנרקם בין הפורום לבין בנק הפועלים, יעזור לחזק את העצמאים והעצמאיות, בתקופה שהסיוע עבורם קריטי מתמיד. נזכיר כי משפחות רבות של עצמאים מגויסות למילואים ומתמודדות עם מציאות כלכלית מורכבת. כל יוזמה שעוזרת לחזק את רשת הביטחון שלהם מבורכת ויש בה תרומה חשובה לחוסנה של כל החברה הישראלית״.
דלית רביב, המשנה למנכ״ל והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: ״בנק הפועלים קבע כבר עם פרוץ המלחמה כי יפעל כדי לסייע לעסקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה. במסגרת זו, היה הבנק חלוץ כשהשיק את קרן פועלים לתקומה בהיקף של 100 מיליון שקל לשיקום קהילת עוטף עזה. מהלך זה שאנו מכריזים עליו היום נועד לתת פתרונות לסקטור גדול של עוסקים ועסקים שנפגעו מהמצב, ואשר עד כה טרם נמצא פתרון לסייע להם. אנו בבנק הפועלים גאים להירתם כדי לסייע לסקטור חשוב זה״.
רמי בז׳ה, יו״ר פורום העצמאים והפרילנסרים: ״המתחם שאנו משיקים היום הוא צעד חשוב במינוף כוחם העצום של הפרילנסרים למען פיתוח עסקיהם, חיבור עסקי רשתי, אשראי אטרקטיבי והנגשת הטבות שיאפשרו לעצמאי הקטן להיות חלק מקהילה גדולה ולהתמודד טוב יותר עם המצב שנגזר מהתקופה הקשה ורבת התהפוכות בשל המלחמה שנכפתה עלינו ואי הוודאות שנוצרה״.
למידע נוסף על שיתוף הפעולה היכנסו לאתר הבנק או חייגו למוקד המידע והשירות של ההסתדרות 2383*. לינק להורדת האפליקציה לחצו כאן

פרטים נוספים באתר הבנק בלחיצה כאן

החזר דמי החבר שישולמו יתאפשר למשך 24 חודשים לכל היותר בכפוף לתנאים המפורטים באתר הבנק. הבנק רשאי לשנות את התנאים מעת לעת לפי שיקול ובכפוף לכל דין.
פעילות פורום העצמאים מבית ההסתדרות באחריותה הבלעדית ואינה מהווה תחליף לאיגוד המקצועי או לחברות באיגוד מעסיקים. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן ההלוואות כפוף לאישור הבנק ולתנאיו.

צילום: דוברות ההסתדרות

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem