כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"בובת סוד" מיזם עבור ילדים וילדות המגיעים למרכז הרפואי וולפסון

שיתוף פעולה ייחודי בין מתנ"ס נאות שזר בחולון, מתנ"ס עופר בת ים, עיריית בת ים, מגדלי הים התיכון, אחוזת ראשונים בראשון לציון

"בובת סוד" מיזם עבור ילדים וילדות המגיעים למרכז הרפואי וולפסון

    מחלקת חווית המטופל בשיתוף אגף הילדים, מקדמת מיזם הענקת 'בובת סוד' להפחתת החרדה אצל ילדים וילדות לקראת פרוצדורה רפואית או במהלך אשפוז.
    בובת הסוד נמסרת לילדים ולהורה במהלך הקבלה על ידי האחות, יחד עם גלויה, הכוללת המלצות כמו: הענקת שם שהופך את הבובה לחלק מהמשפחה ושיתוף הבובה בחששות ובפחדים שכרוכים בהגעה לבית החולים ועוד.


    במהלך מלחמת חרבות ברזל, החלו יוזמות שונות של סבתות סורגות, שעסקו בסריגה למען החיילים. ראינו בכך הזדמנות להביא את הקהילה אלינו הביתה לוולפסון ומיד פנינו לעיריות, מתנ"סים, דיור מוגן ועוד שנמצאים סביבנו וההיענות היתה מיידית.

    קיבלנו מאות בובות מיוחדות ויפהפיות, עם סיפורים שונים, בובות שנסרגו ע"י מפונות, בובות שנסרגו לזכר סרן עידן בלוי ז"ל, שנפל בקרב במוצב נחל עוז, בובות שנסרגו ע"י סבתות שנכדיהם משרתים בצבא שהעידו כי הסריגה והתרומה הקלו עליהן בהתמודדות הרגשית בימים אלו, ובעיקר מה שבלט במיוחד זה הרצון העז לתרום לקהילה מול כל מי שפגשנו.

    אנו מבקשים להודות לכל מי שלקח חלק במיזם ובעיקר לסבתות היקרות.
    אנו מזמינים את כל מי שמקיים פעילות קהילתית דומה, מתנ"סים וארגונים, לפנות אל מחלקת פניות הציבור וחווית המטופל בוולפסון>> פניות הציבור וולפסון (wolfson.org.il)  ליצירת שיתופי פעולה נוספים.

    תודה למתנ"ס נאות שזר בחולון, מתנ"ס עופר בת ים, עיריית בת ים, מגדלי הים התיכון, אחוזת ראשונים בראשון לציון, דיור מוגן שבעת הכוכבים הרצליה פיתוח

    קרדיט:המרכז הרפואי וולפסון

    אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

    כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

    רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem