כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הנרצח בפיגוע בבית קמה: רנ”ג אורי מויאל

נשבר הלב: גיבור ישראל, אורי מויאל, תושב דימונה, נשוי ואב לשלושה, הוא הנרצח בפיגוע הטרור שהתרחש היום בצהריים בבית קמה.

נשבר הלב: גיבור ישראל, אורי מויאל, תושב דימונה, נשוי ואב לשלושה, הוא הנרצח בפיגוע הטרור שהתרחש היום בצהריים בבית קמה.

מויאל שימש כמנהל העבודה של מחלקת הטנ”א בבא”ח נחל וזכור לטוב – לא רק על מקצועיותו אלא גם על ליבו הענק ונכונותו לרתום את הסביבה לסיוע ופעילויות בקהילה, בין היתר בבית הקשיש בבאר שבע.

ביוני 2021 מויאל זכה בפרס מפעל חיים על מצויינות, מופת ודוגמה אישית. על הדוגמה האישית שהראה לכל עם ישראל עוד ידובר רבות.

בפיגוע הטרור הצליח מויאל לחסל את המחבל הארור בזמן שהיה פצוע באורח אנוש. הוא התמוטט והובהל לבית החולים סורוקה – שם נקבע מותו.

אורי, הוא אחיו הצעיר של יצחק מויאל, ‏יור הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנילוות‏.


בני ביטון, ראש עיריית דימונה: דימונה מרכינה ראש. רנ״ג אורי מויאל נרצח בידי בן עוולה. אורי נולד וגדל בירוחם ועבר להתגורר בדימונה. הוא שירת כרס״ר בכיר בבא״פ נח״ל ועשרות אם לא מאות חיילים עברו דרכו והוא היה להם למשענת ולעזרה. נוצרה בינינו קירבה אישית כאשר אורי היה זמין וקשוב לכל צורך שעלה מאיתנו עבור חייל.ת בני דימונה וירוחם ונענה בחיוב וברצון לכל פניה. תושבי דימונה וירוחם כואבים את הירצחו, השם יקום דמו.

ממשטרת ישראל צוין בסיכום פיגוע הדקירה בבית קמה:

היום בסמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח במשטרת ישראל בדבר פיגוע דקירה במרכז המסחרי בצומת בית קמה. שוטרי המחוז הדרומי הגיעו מיד לזירה ובתחקור הראשוני עלה כי מחבל נכנס למסעדה במקום, דקר חייל שהשיב באש לעבר המחבל וניטרל אותו. כתוצאה מהדקירה נפצע החייל באורח אנוש וכוחות מד”א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי סורוקה.

כוחות משטרה של המחוז הדרומי, שוטרי מז”פ וחבלני המשטרה סרקו את הזירה ובמקביל ערכו סריקות נרחבות באזור על מנת לשלול מעורבים נוספים ולהסיר כל סכנה. בתוך כך, פשטו כוחות המשטרה של המחוז על ביתו של המחבל, תושב רהט בן 22, ואספו ממצאים לחקירה שמנוהלת בימ”ר נגב של המחוז הדרומי יחד שירות הביטחון הכללי. מפכ”ל המשטרה, רנ”צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן הגיעו לזירה , קיימו הערכת מצב, שיבחו את התגובה המהירה שהובילה לנטרול המחבל והנחו על היערכות מוגברת ופריסה רחבה של כוחות משטרה בצירים, ביישובים ובמקומות הומי אדם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem