כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרמטכ"ל על חודש הרמדאן

אנחנו במלחמה רב-זירתית. הכוחות דרוכים בכל הזירות

הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: אנחנו במלחמה רב-זירתית. הכוחות דרוכים בכל הזירות

הרמטכ״ל קיים אתמול (ו׳) סיור במרחב בנימין ביהודה ושומרון, יחד עם מפקד אוגדת איו״ש, תת-אלוף יקי דולף, מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה לירון ביטון ומפקדים נוספים, שם הציגו את תמונת המצב והערכות הכוחות לרמדאן. בנוסף, פגש את כוחות צה״ל ומג״ב הפרוסים בגזרה במוכנות גבוהה למגוון תרחישים.

מצורפים דבריו המלאים של הרמטכ״ל: ״יום שישי ראשון, וזה לא רק ימי שישי, כל הרמדאן. היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה, גם אחריו כי זה לא נגמר ברמדאן, אבל אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה. באמת להיות מאוד עירניים, מאוד קפדנים, עם אבטחה מאוד טובה. תראו, אנחנו במלחמה רב זירתית – לבנון, סוריה, איו״ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים. כל אחד, כל חייל, צה״ל, מג״ב, אנחנו עובדים ביחד, יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות הוא באמת משפיע ויכול לייצר הדבקה גם באזורים אחרים״.

קרדיט:דובר צהל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן