כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אסתטיקאית עד הבית עם וומן קוסמטיקס

טור הקוסמטיקה של רואי פרסול

אנו, הישראלים, כשנותנים לנו משהו שמרגיש טוב מדי, מיד אנו מתחילים לחשוד. היכן הקאץ'? אבל לפעמים פשוט אין קאץ', המציאות פשוט עולה על הדימיון.

אז אפתח בגילוי נאות שבת זוגי אוהבת טיפולי פנים ומוציאה עליהם סכומי עתק. טיפול של שעה והופ התנדפו להם  400 ש'.

ברוב שיטוטיה היא היגיעה לחברת וומן קוסמטיקס וגלתה טיפול פנים שמבוצע על ידי אסתטיקאית מטעם החברה. מסתבר שחברת וומן קוסמטיקס  בוחרת בקפידה במאפרות שעוברות הכשרה  מקיפה במשרדי החברה  לביצוע טיפולי פנים בבית הלקוחה. המחיר שהן גובות נע בין 200-250 ש לטיפול, זול מטיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות. הטיפול מתבסס על מכשור ותכשירים של חברת וומן קוסמטיקס. אם הלקוחה מרוצה מהמוצרים היא יכולה לרכוש מהאסתטיקאית. הטיפול נעשה בבית הלקוחה כשחלק מהמטפלות מביאות עימן מיטות טיפולים ניידות וחלק מטפלות על הספה או על מיטת הלקוחה..

אלישבע אברהם המדריכה הראשית מבית וומן קוסמטיקס,היגיעה לטיפול וספרה על המהפכה שחוללה החברה בבחירת מאפרות שעוברות הכשרה ארוכה בתחום היופי והקוסמטיקה  והופכות לאסתטיקאיות המציעות שלל טיפולי פנים מפנקים. אלישבע אברהם ספרה שהיא בתחום הביוטי כבר למעלה מ- 16 שנה, עת החלה את דרכה כמאפרת. עם השנים הפכה למאפרת מובילה בשלל חברות ומומחית באיפור כלות,  בטכניקת ה Air brush. אלישבע לקחה חלק בשלל הפקות האופנה מהגדולות בארץ ובחו"ל החל מקמפיינים לחברות אופנה, פרסומות, שערי עיתונים ומגזינים, תצוגות ותוכניות טלוויזיה, ובין לקוחותיה נמנו את דנה ברגר, ליטל שוורץ, ליהי גרינר, גליה אלבין, אסתי זקהיים, שרון קנטור, מרינה מקסימיליאן, אילנית לוי, נועה תשבי ועוד רבות. 

אז מה הקשר שלך לטיפולי פנים שאלתי אותה והיא השיבה ללא היסוס.


"הקורונה כפתה עלינו מצב חדש וכמו כולן ישבתי עם עצמי ואמרתי מה עושים? איך אני מביאה משהו חדש? אחר? שיכול להעצים את הנשים המדהימות שאני פוגשת. המציאות המשתנה אילצה הרבה מאיתנו לחשב מסלול מחדש. חיפשתי זמן רב דרך להביא משהו יוצא דופן לתוך עולם האיפור הכל כך עשיר ומיוחד שאני אוהבת. האהבה שלי לעור ולטיפוח תמיד גרמה לי לרצות לסייע לנשים הסובלות מבעיות עור שונות אליהן אני נחשפת בבואי  לאפר לקוחות החל  מאקנה, צלקות, פיגמנטציה, קמטים רפיון העור, גוון לא אחיד בעור ובכלל נגעי עור שעשה הזמן.אז, כאילו זימנתי את זה- לפני כשלוש שנים פגשתי את עמי שטיבל ואת שרון אדלר המנכ"ל והבעלים של חברת וומן קוסמטיקס. חברת וומן קוסמטיקס היא חברה בתחום הביוטי והלייפסטייל המתמחה גם במכשור מקצועי שנותן מענה לטיפול בעור ע"י מהפכת הטיפוח הביתי".

אומרים שכשאנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים, אנחנו לא מרגישים בעבודה בכללאת האג'נדה הזו מייצגת  אלישבע ללא היסוס בעת שהיא מגיעה לטיפולים ביתיים, מאבחנת את סוג העור ומעניקה טיפול יופי וזוהר.

אז מה קורה בטיפול? הטיפול המפנק מתחיל בניקוי, על ידי ג'ל ניקוי שמשאיר את העור לח ונעים,פילינג אנזימטי שמסיר תאים מתים מהעור. הטיפול משלב טכנולוגיית LED עוצמתית, בעזרת מכשיר יופיטר שיודע לעבור מחום לקור לפי הצורך. ממצק את מבנה הפנים תוך כדי החדרת חומרים פעילים, חדשניים במיוחד. בעזרת האור האינפרא אדום מכשיר היופיטר מטפל ביעילות גם בעור שמן ובעור הסובל מאקנה וכן  מטפל גם בעור רגיש ואדמומי. הטיפול כולל גם החדרת מיני סרום ומסכת יופי. אזור העין העדין, הראשון להראות את סימני הגיל, מקבל טיפול על ידי מכשיר ה-אייטק, המשלב טכנולוגיית LED ורטט. מפחית במהירות כהות ונפיחות סביב העין, בשילוב קרם עיניים העשיר בפפטידים ומרכיבים ממצקים המטופלת  תקבל הסבר מפורט, כיצד לטפח את עורה כחלק משגרת היום יום, בקלות וביעילות, בסוף הטיפול.

צילומים: יח"צ

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem