כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חג פורים: מיטב ההמלצות לתחפושות ולמשלוחי מנות

הטור של מיכל ברוטפלד

את חג פורים נציין השנה בפחות חגיגות, אך לא נוכל להימנע מלהתחפש, לאכול אוזני המן ולשלוח/לקבל משלוחי מנות. אספתי עבורכם קצת המלצות בכדי שתוכלו להיות מעודכנים גם בחג הזה:

משלוחי מנות:

קבוצת פררו מרחיבה את מגוון המוצרים של קינדר לחג, במהדורה מוגבלת: קינדר מיני פרינדס חלב (122 גרם), קינדר מיני פרינדס עם שברי עוגיות (122 גרם), קינדר גיבורי העל של החג, (15 גרם * 6 יח'), קינדר ביצת הפתעה מקסי באריזת מיניונים (100 גרם) וקינדר שוקובונס באריזה משפחתית (200 גרם).  וגם קינדר בואנו מיני אגס (90 גרם) שהגיע לראשונה לישראל במהדורה מוגבלת לחנוכה, חוזר במהדורה מוגבלת וייחודית לחג הפורים. השנה קינדר מציעה חווית Pick&Mix מיוחדת לחג באמצעות שקיות פורים מעוצבות למשלוחי המנות החגיגיים. במגוון רשתות השיווק ניתן למצוא את מתחמי הפורים של קינדר, משם לוקחים שקית מעוצבת במתנה, בוחרים את מוצרי קינדר האהובים ואורזים את משלוח המנות למי שאוהבים. לכל מי שרוצה ללמוד איך להכין משלוח מנות מיוחד לפורים וכיצד להכין תחפושת בבית, מוזמנים להיכנס למתחם פורים של קינדר בכתובת האתר בלחיצה כאן.

Sweetweet מותג המתוקים משיקים מבחר סוויטבוקסים מהאגדות לחג

הסוויטבוקס מעוצב בצורת ספר אגדות קסום ומכיל למעלה מ-30 ממתקים, שוקולדים, חטיפים והפתעות פורימיות כדוגמת: חטיף צ'יפס עם שקית קטשופ, הסוף של הטילון – בחבילת שרינג, וופלים גלבוסרה – במילוי אגוזי לוז, פתיבר אצבעות קרם קרמל מלוח, בצק עוגיות מוכן לאכילה של M&Ms טבלת קליק טריו, מגנט מעוצב בית מאגדות מתוקות, 30 מדבקות מתוקות ופרסונליות לקישוט משלוח מנות, סימנייה לספרי אגדות ועוד. השיג במשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ בחנות האונליין ובוולט תל אביב והסביבה


תחפושות:

חברת המשחקים והצעצועים "קליק טוי" המחזיקה ברשת "בוטיק הצעצועים" מדווחת כי למעלה מ- 50%  מהתחפושות הנמכרות ברשת לקראת פורים הן תחפושות של חיילי צה"ל – בפער משמעותי  מהתחפושות שאחריהם, נסיכת הקרח ושוטר. עוד מוצעות תחפושות של נסיכה, כיפה אדומה, כבאי וכמובן אביזרים  מיוחדים כמו מסכות חגיגיות, פאות צבעוניות, שרביטים גלימות  כדי להעצים את הרוח החגיגית של החג. להשיג ברשת חנויות "בוטיק הצעצועים" בחנויות נבחרות בפריסה ארצית.

רשת Bגוד מציעה תחפושות מתנפחות לפורים במגוון דמויות צבעוניות ומצחיקות למבוגרים כגון פיקאצ'ו, דינוזאורים, חדי קרן וכרישים.

את התחפושות ניתן להשיג באתר בלבד

אמיגו – אתר הצעצועים מציג מגוון עצום של תחפושותשל חברות הצעצועים הגודלות בעולם: רוביס, רודריגז, משחקי יצירה, מליסה ודאג ועוד. בנוסף ללהיטים הרגילים של ספיידרמן, נסיכות, גיבורי על ומלחמת הכוכבים, השנה הגיבורים האמיתיים יהיו החיילים והחיילות והשוטרים והשוטרות. להשיג באתר משלוחי אקספרס, מהיום להיום, בין הקריות לבאר שבע.

אוזני המן

רשת "מאפה נאמן", משיקה קולקציית אוזני המן בעבודת יד, במילויים מפתיעים ובמגוון טעמים ייחודיים, עשויים מבצק פריך ובמגוון מילויים קלאסיים כגון פרג, תמרים, שוקולד ושוקולד לבן, לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו פסק זמן, אוריאו, רד וולווט, לוטוס ועוד שלל טעמים מסקרנים וטעימים במיוחד. הקולקציה עשויה מחומרי גלם משובחים, על מנת להעניק חוויה קולינרית מהנה. את הטעמים הייחודיים ניתן כבר לטעום ב – 60 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ. לכניסה לאתר הרשת לחצו כאן

צילום: גיל אבירם

איזון בין מסורת לבריאות: משלוח מנות בריא

למרות שרובנו נקבל עו נעשה משלוח מנות מסורתי עם פינוקים טעימים, אך עבור אלה השומרים על אורח חיים בריא, שפע הפינוקים עמוסים בסוכר ושומן והם מהווים עבורם אתגר ומכשול.  "עם קצת יצירתיות ותכנון מראש ד״ר איה בן שלום, מנחה בכירה בחלי ממן, רשת המתמחה לאורח חיים בריא מסבירה: אפשר לחגוג את חג הפורים ועדיין להזין את הגוף בפינוקים בריאים ומעניקה לנו עצות:

  • העדיפו מרכיבים עשירים בחומרים מזינים: בעת הכנת משלוח המנות, התמקדו בשילוב והעשרת הסלסלה בחטיפים עשויים דגנים מלאים, שפע פירות , אגוזים ואפילו בקבוק שמן זית. 
  • צלחת צבעונית: כדי להפוך את משלוח המנות ל"יפה בעין", שלבו פירות, קערה צבעונית גדולה, העמיסו אותה בשיפודי פירות צבעוניים. גם בריא וגם יפה.
  • משלוח מנות לאוהבי פחמימות – קחו קערת  פסטה עמוקה ושלבו בה לחמים מדגנים מלאים, פסטה מחיטה מלאה ותוספות כמו חטיפי דגנים בריאים וכד.
  • אם אתם מכינים את משלוח המנות בבית – בחרו שיטות בישול בריאות כמו אפייה, צלייה, אידוי. כך תפחיתו שומנים מיותרים ותשמרו על טעמים טבעיים ובריאים.
  • הכל בריא אך במינון! זו הגישה שלנו ולכן אפשר בהחלט לשלב חטיפים וממתקים קנויים במשלוח אבל בהחלט במידה ולשלב גם אוזני המן ביתיים, ריבות טבעיות, מיני פשטידות, עוגיות גרנולה בריאות, עוגיות שוקולד ציפס, קופסא עם גרנולה ביתית טעימה וכדומה.   זכרו שמתינות היא המפתח!  תהנו מהפינוקים במנות קטנות יותר ואזנו אותם עם אפשרויות בריאות יותר.
  • צרפו עציצי תבלין, פירות חתוכים או השקיעו בארוחת בוקר מלאה ובריאה בתוספת רטבים בהכנה ביתית, צרפו מכתב אישי ולכולם פורים שמח ובריא!
  • משלוח מנות מרענן – הכינו משלוח מנות מלא במשקאות מרעננים כמו משקאות טבעיים, מיץ סחוט, בקבוקי תה קר, תערובות צמחים להכנת תה קר וכד.

           אושר לגוף ולנפש כאחד. חג פורים שמח ובריא!

צילומים: יח"צ

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem