כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מנקים את הבית לפסח בשקל בלבד!

מבצע מטורף של חצי חינם-כל הפרטים בכתבה

מנקים את הבית לפסח בשקל בלבד!

בעוד קצת יותר מחודש נשב כולנו סביב שולחן החג בערב פסח. אבל לפני שזה יקרה לרובנו יש משימה לא פחות חשובה והיא ניקיון הבית. בכל שנה בתקופה הזו הציבור הישראלי נערך לניקיון יסודי של הבית לקראת חג הפסח או בשמו השני חג הניקיונות. ובהתאם לכך רשתות הסופרים מציעות מבצעים מיוחדים על מגוון חומרי ניקיון.
השנה, רשת הסופרים חצי חינם יצאה במבצע חריג ובולט שלא נראה בישראל מאז העוף בשקל. בחצי חינם מציעים עכשיו אקונומיקה 4 ליטר בשקל אחד בלבד!
מדובר באקונומיקה של מותג ״פרפקט״ שמיוצרת בישראל במפעל בצפון הארץ. בנוסף מציעים ברשת חצי חינם מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים על מוצרי ניקיון לפסח מכל הסוגים והמותגים.
ברשת מדווחים על ביקוש גדול שהתחיל מייד עם תחילת המבצע ומשתפים שבהתאם לכך נערכו עם מלאים גדולים לאקונומיקה על מנת לתת מענה לכולם. כמו כן, המבצע פתוח לכלל הציבור ולא רק לחברי מועדון כפי שלרוב נהוג לעשות במבצעים עמוקים מסוג זה.

אורית שלום בג, מנכ״לית רשת חצי חינם:
״אקונומיקה זה המוצר המוביל והמבוקש ביותר בניקיונות הבית לפסח ולכן בחרנו להציע במבצע מטורף וחסר תקדים דווקא את המוצר הזה. בנוסף למאות מבצעים מעולים נציע ללקוחותינו גם אקונומיקה 4 ליטר רק בשקל אחד וזאת על מנת להבטיח חיסכון מיידי ומשמעותי בסל הקניה של חומרי הניקוי לפסח. חשוב לי לשתף שמדובר במוצר ישראלי שמיוצר במפעל בצפון. מזמינה את כולם להגיע לסניפי חצי חינם וליהנות מהמון מבצעים מעולים״

תוקף מבצע אקונומיקה בשקל- 17-22.3.24 | מוגבל ל 2 יח' בכל קנייה מעל 100 ₪ ממגוון מוצרי החנות | תקף בכל סניפי הרשת

לצפייה בחוברת המבצעים –לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem