כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: היום הראשון של שי קינן בתפקיד ראש העירייה

לוחם הנח״ל שליו מוצא קבע את המזוזה בלשכת ראש העיריה בטקס מרגש בנוסף לאורך היום סייר קינן במוקדי פעילות של "יום המעשים הטובים"

היום הראשון של שי קינן בתפקיד ראש העירייה:

לוחם הנח״ל שליו מוצא קבע את המזוזה בלשכת ראש העיריה בטקס מרגש בנוסף לאורך היום סייר קינן במוקדי פעילות של "יום המעשים הטובים"

ראש עיריית חולון שי קינן נכנס הבוקר ללשכתו בבניין עיריית חולון, בליווי חברי מועצת העיר ובני המשפחה. הנוכחים באירוע לא יכלו להסתיר את התרגשותם כאשר קינן הפתיע והזמין את לוחם יחידת הנח״ל שליו מוצא לקביעת המזוזה החדשה בלשכתו. ״לאורך המלחמה ביקרתי בבתי החולים את החיילים הגיבורים שלנו, בנות ובני העיר חולון וביניהם את שליו שהוקפץ ב-7.10 עם חבריו ליחידת הנח״ל, ונלחם בגבורה בכפר עזה״.

קינן הוסיף, כי ״שליו וחבריו ידעו שהם הולכים להיתקלות נוכח פני האויב ושלא כולם יחזרו הביתה בשלום. למרות זאת הם הלכו בעיניים פקוחות להגן על העם ועל המדינה שלנו. כשיצאתי מהביקור אצל שליו בכיתי מהתרגשות. הוא אמר לי ׳לא צריך להודות לי, אם צריך אני וחבריי נלך שוב פעם להגן על המדינה׳, לכן אין סמלי מכך שהמזוזה, שעליה נאמר ״שומר דלתות ישראל״, תקבע על ידו".

לאורך היום ערך קינן סיורי שטח במסגרת ״יום המעשים הטובים״: ביקר בתיכון אורט באירוע הקמת גינה אקולוגית בשילוב בני נוער ואזרחים ותיקים, בחטיבת הביניים ״קוגל״ שבה התקיימה פעילות חינוכית להדרכת בני נוער סביב מיזם הנצחה של חללי ״חרבות ברזל״, בפעילות שבט הצופים ״ארנון״ בשכונת מפדה, בהפנינג של המרכז הקהילתי נווה ארזים ובאירוע הוקרה למתנדבות ״אם לאם״ המלוות אימהות לאחר לידה. בנוסף, לקח חלק בפעילות בינדורית של מילגאים ומתנדבי מח' הצעירים עם חברי מועדון הגמלאים של מרכז קהילתי בן גוריון, שהתקיימה במרכז הצעירים ג'סיקה.


קרדיט צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem