כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגית לכל המזלות לשבוע שבין – 22/03/24 ועד – 28/03/24

התחזית באדיבות עוזי הכהן
תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 22/03/24 ועד – 28/03/24

טלה:

בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. באפן כללי רבים אינם מוצאים ביטחון ונחת בעבודתכם והדבר גורם לתחושת מועקה. התפתחות מחוץ לשעות העבודה היא התרופה לשיפור מצבכם. בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. זוגיות: בני טלה שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. לנמצאים בזוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר. התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. ואמרו את המשפט הבא כול בוקר מול המראה : "אני מקבל את עצמי ואוהב את עצמי כפי שאני". יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שייקספיר אמר, "הפחדן מת פעמים רבות אך האמיץ מת פעם אחת בלבד". כולנו נמות בסופו של דבר, השאלה היא האם אתם רוצים לחיות? אם ברצונכם לחיות, היו אמיתיים. דעו למען איזו מטרה אתם מוכנים להקריב את חייכם ואז חייכם יהיו חיים ותוכלו להפיק את ההנאה הנשגבת ביותר מעצם קיומכם.

שור:

חוסר יציבות שבא לידי ביטוי הן מהבחינה רגשית והן מהבחינה החומרית. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מראים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!


הכוונה רוחנית: המושג "תמים" מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

תאומים:

קושי להתחבר אל שמחה, נטייה להתמקד בשלילי, ייאוש שמתגנב ללב בשל חיפוש ממושך שאינו מיניב תוצאות. דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים מלמדים שתחושות אלו נובעות בעיקר מעצם העובדה שרבים מכם חשים כי הם אינם נמצאים במקום בו הם באמת רוצים להיות, אולם חוץ מלקטר ולהתלונן אינכם עושים דבר למען עצמכם. עליכם לדעת שהמהות היהודית היא לדבר מעט ולעשות הרבה ושאלוהים עוזר לכולם אך בעיקר הוא עוזר למי שעוזר לעצמו. כדי ליצור את השינוי ממליצים לכם הקלפים לבחור זמן קבוע שבו תעצרו ותבדקו מחדש את החיים שלכם. על פי התודעה היהודית- הזמן המיועד לכך הוא מידי שבוע לפני שבת, בכל חודש לפני ראש חודש ובכל שנה לפני ראש השנה. אתם יכולים לעשות זאת גם לפני יום הולדתכם (אני עושה זאת מידי יום). ללא בדיקה חוזרת ונשנית אתם עלולים לתעות בחייכם ללא תכלית ולהתקדם ללא מטרה. בעבודה: מתיחות במקום עבודתכם יוצרת אווירה לא נעימה שמחזקת בליבכם את ההרגשה שעליכם למצוא עבודה חדשה. גם אם כך הם פני הדברים, חשוב לזכור שאין זה הזמן המתאים להמר ולקחת סיכונים ועליכם להתגבר ולשמר את המצב הקיים גם אם הוא לא כל כך לרוחכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. השבוע יש נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה, השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו שלעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

סרטן:

אירוע שהתרחש בשבעות האחרונים, מחדד אצלכם תובנות שעוזרת לכם לחזור למצב של איזון וקבלה. לקיחת אחריות והבנה שרק אתם אחראים לגורלכם הם המפתח לשינוי שאותו אתם חווים כעת. חז"לנו מלמדים, "שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו!" רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק…  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהו שבוע דומיננטי בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. למרות המצב חופשה או טיול קצר נראים באופק . שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור או ישפלו אל הקרקע.

אריה:

שבוע גדוש ועמוס בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה או מלאכה שמעסיקה אתכם. למרות כול זאת זהו שבוע בעל מגמה חיובית ואלו מכם שיפנימו את השיעור שגלום בשבוע זה יצאו ממנו נשכרים. באופן כללי: עומס פיזי ורגשי יוצר עייפות נפשית שמקשה עליכם להתחבר אל השמחה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלף השבועי מלמד שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, ראשית פשוט בקשו עזרה. נוסף ולא פחות חשוב הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם וחשיבה שלילית שמונעות מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים, למחול לשכוח ולסלוח. ושנית, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. שילוב של שחרור ומחילה אמיתית, פלוס עשיית דברים משמחים תאפשר לכם ליצור הקלה בנשמתכם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם מיותרים ו\או ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות שמסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. בריאות: עומס נפשי, לחץ ושחיקה. מומלץ לקבל טיפולי הילינג, רייקי רפלקסולוגיה או כול טיפול אנרגטי אחר. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם אם ה' אחראי על כל המתרחש בעולם, הוא ברא את העולם כך, שאנו צריכים להשקיע מאמץ מסוים בו. זהו איזון עדין. עלינו לעבוד כדי להתפרנס, אך בעת ובעונה אחת עלינו להבין כי ה' הוא המפרנס אותנו. המחשבה שעבודה קשה לבדה תהפוך אתכם לאנשים עשירים, כמוה כאמונה באלים אחרים.

בתולה:

חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. לחץ כספי וחוסר יציבות כלכלית גורמים להרגשת חולשה וחשש. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה, במה שכואב ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. תהליך זה של התמקדות בשלילי, יוצר תחושת אכזבה שאין בה כל ממש ובדיקה אמיתית וכנה, תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכול די בסדר. המוטיב המרכזי השבוע יהיה בנושאים הקשורים בכסף, חומר וברכוש. התעסקות זו נובעת מכך שבשלב זה מצבכם הכספי איננו משביע רצון והדבר מעורר את דאגתכם ומעורר את פחד העוני שקיים בלבבכם.. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לדאגה ובמידה ותתחברו לאופטימיות, להתמדה ולנחישות תוכלו לעבור את התקופה הזו בקלות.  בעבודה: אתם לא כל כך מרוצים מהעבודה, ולא רק בגלל השכר. תחושת השגרה גורמת לעייפות ולחוסר מוטיבציה והדבר מוביל לירידה באיכות עבודתכם. אל חשש! זו תופעה זמנית והיא תחלוף במהרה. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב למפגשים והיכרויות חדשות אשר עשוית להביא לסיומה של תקופת בדידות כדי ליצור זאת, הקפידו להסתכל על יתרונותיו של בן הזוג ולא על חסרונותיו. לזוגות שביניכם: לאחרונה חל ריחוק מסוים ובן הזוג שלכם אינו מגלה בכם עניין כבעבר והדבר מוביל למתחים ולחילוקי דעות. חשוב שתדעו שחילוקי דעות יכולים להיות הזדמנות נהדרת להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. הסוד האמיתי לשמירה על חיי זוגיות טובים ויציבים אינו טמון בהיעדר עימותים אלא באופן בו נפתרים העימותים בין בני הזוג. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מנפילת הפנים. היכולת לא ליפול לתוך מרה שחורה, תלויה ועומדת בהבנה שאם הכול מאת השם יתברך, אז אל לכם להתבעס על שום דבר שמשבש את יומכם. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: משהו על אהבה עצמית – צ'ארלי צאפלין אמר: "כאשר אהבתי את עצמי באמת הבנתי שתמיד בכל הזדמנות אני הייתי במקום הנכון, בשעה הנכונה ובדקה הנכונה ואז יכולתי להרפות. היום אני יודע שיש לזה שם: "הערכה עצמית". כאשר אהבתי את עצמי באמת יכולתי להבחין שהיגון והסבל הרגשי שלי הם רק אזהרות שאני הולך נגד האמת הפנימית שלי".

מאזניים:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. למרות המצב טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים!!

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

עקרב:

נושאים שקשורים בחיבור רגשי, התקרבות נפשית, אהבה עצמית וחיבור זוגי עולים בשבוע זה על הפרק. שבוע טוב להשקיע ברומנטיקה וטיפוח של מערכות יחסים רגשיות. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל אריה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. בריאות: מערכת החיסון שלכם זקוקה לחיזוק. עשיית ספורט ואימוץ של אורח החיים בריא יאפשרו לכם לעשות זאת.  שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

קשת:

היכולת לתת ולהעניק עזרה במקביל לנכונות שלכם לקבל עזרה עומדת במרכזו של שבוע זה. השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי נבחנים כעת. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אינטימיות, תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

גדי:

התפכחות וראיית המציאות כפי שהוא באמת, תקל עליכם לחזור לנתיב של עשייה חיובית למען עצמכם. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. שימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולחידלון. ההבנה שאנחנו הוא מה שאנחנו חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלנו יוצרות מציאות. אם אתם משוכנעים שלא תצליחו, זה בכלל לא משנה אם זו האמת או לא, אתם פשוט לא תצליחו. לדוגמא: ילד חכם שהחליט משום מה שהוא טיפש, הטיפשות תהפוך להיות מציאות שתלווה אותו לכל מקום לכן שימו לב למחשבות שלכם. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ושוב אתם מוצאים את עצמכם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר ולהתחיל להחיל בזוגיות שלכם תחומי עניין משותפים. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. נושאים שקשורים באימהות, בהריון, פריון ולידה מעסקים אתכם!! בריאות: חוסר שקט נפשי יוצר בלבול, סהרוריות ונטייה לחרדות. מומלץ בחום להימנע משתייה מופרזת של אלכוהול, עישון של חומרים אסורים או שימוש בתרופות שלא לצורך או כול דבר שמוביל להתמכרות. טיפ לשבוע טוב יותר: קריאת מזמור קלא' בספר תהילים כוח יפה לשבוע זה. שבוע טוב, חג מסיכות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית אנחנו אמורים לשמור תמיד על ערוץ שמחה פעיל. האם החיים אינם נפלאים? אם תרגישו את זה כל הזמן, יהיה לכם כוח להכל. כשאתם קמים בבוקר, ברגע שאתם פותחים את העיניים, תגידו תודה לאלוקים ותחליטו שהחיים טובים ושהיום הזה יהיה נפלא והשמחה היא המנגינה שתלווה אתכם כל היום ואז תוכלו להתמודד עם הקשיים ולנצח.

דלי:

היכולת להשפיע על גורלכם נתונה אך ורק בידיכם והשבוע על בני מזל דלי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. דעו!! שהתגברות על מאבקים ומכשולים פנימיים יאפשרו לכם להתחבר מחדש  לדימוי העצמי חיובי ולערך עצמי גבוה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. כספים: זכייה בפרס, בהגרלה מלגה כספית, החזר מס פיצויים משהו עד כ 10000 ש"ח עולים על הפרק . שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

דגים:

המוטיב המרכזי בשבוע מצביע על הזדמנויות חיוביות שאמורות להשפיע לטובה על מצבכם החומרי והכספי כמו למשל התחלה של עבודה חדשה, מציאת עבודה. קבלת מלגה, עליה בשכר, קבלת הלוואה, החזרי מס או סיוע חומרי.  המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא תמיד כל הנוצץ זהב וכדאי מאוד לבוא ולהתייעץ לפני שמקבלים החלטה חשובה…. שבוע מוצלח, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים ממלחמת חרבות ברזל-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת תל גיבורים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי קרית עבודה-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ג'סי כהן-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת נאות שושנים-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא פוליטיקה בחולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן