כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשל"צים מחברים את הרצף

עיריית ראשון לציון מציינת את יום האוטיזם הבינלאומי בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר

״ראשל"צים מחברים את הרצף": עיריית ראשון לציון מציינת את יום האוטיזם הבינלאומי בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר

עיריית ראשון לציון מציינת את יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם שחל היום (שלישי, 2.4.24), בקמפיין שילוט חוצות מרגש ברחבי העיר תחת הכותרת: ״ראשל"צים מחברים את הרצף", שבו משתתפים ידוענים תושבי העיר, ולצידם צעירים תושבי העיר על הרצף האוטיסטי, עם כישרון מאותו התחום.

בקמפיין משתתפים: הג'ודקא והמדליסט האולימפי – פיטר פלצ'יק, ולצדו דולב פרנטה, בן ה-19 – רוכב על אופני שטח בתחרויות "ספיישל אולימפיק"; הדי.ג'יי, המפיק והיוצר – אשר סויסה (סקאזי), ולצדו יהונתן טבע – נגן ומוסיקאי מחונן בן 21; המתעמלת האומנותית, זוכת מדליית הזהב – לינוי אשרם, ולצדה אליעד סננס, בן ה-24 – שחיין ב"ספיישל אולימפיק"; פנינה שריג – אמנית ויו"ר העמותה לאומנות חזותית; ולצדה מארק רפייביץ, בן ה-17 – צייר ואומן מוכשר המציג את יצירותיו בגלריות נחשבות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ראשון לציון דוגלת בערבות הדדית ובדאגה לאחר, ופועלת לאורך כל השנה למען שוויונם ושילובם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים, כדי שיוכלו להיות חלק משמעותי בעיר שלנו. הקמפיין המרגש שלנו מוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון ושלכולנו תחומי תוכן ועניין משותפים. נמשיך לפעול להעלאת המודעות בקרב תושבות ותושבי העיר, ולמען שילובם של אנשים עם מוגבלות בקהילה, בחברה וכמובן בעיר".

מחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי, מוטי עג׳מי: ״בכל שנה אני מתרגש מהעשייה הענפה בתחום הצרכים המיוחדים ומהפעילויות הנפלאות והמכילות שמזכירות שכולנו שווים ושלכולם יש מקום. נמשיך לפעול כדי לתת מענים למגוון מוגבלויות וללוות את הצעירות והצעירים והמשפחות היקרות בכל צעד״.


לאורך כל השנה פועל האגף לשיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי לפיתוח והפעלת שירותים למען אנשים עם מוגבלות ובני משפחתם. החל מליווי סוציאלי, סיוע במיצוי זכויות, קבוצות תמיכה ופעילויות ייחודיות, ועד להפעלת מגוון מסגרות שיקומיות בקהילה. בין היתר, מפתח האגף מענים ייחודיים כגון קורסי גלישה לאנשים עם מוגבלות, קבוצות של הבעה באמצעות הקלדה, שירות של ניתוח התנהגות ועוד. כמו כן, מציע האגף גם שירותים ייעודיים עבור בני משפחה של אנשים עם מוגבלות באמצעות המרכז למשפחה.

לפרטים ולהצטרפות למרכז למשפחות מיוחדות, ניתן לפנות בטלפון: 054-2025096

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem