כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היינות הנכונים לליל הסדר: לקראת החג הרחנו, טעמנו ובדקנו וחזרנו עם המלצות. וגם – בריזר כשר לפסח

הטור של מיכל ברוטפלד

חברת שקד מציעה לפסח מארז מקורי ומרגש:  זוג יינות דרך ארץ – קברנה סוביניון 2022 ודרך ארץ סוביניון בלאן 2022, עם הגדה לפסח שנוצרה בשיתוף פעולה בין עמותת אלו"ט לבין דפוס בארי, ומכילה ציורים של חברי אלו"ט ושל ילדי עוטף עזה אשר יחד מציירים תקווה.

מחיר: 120 שקל. חברת שקד מציעה מגוון מארזים שונים לקראת חג הפסח. להשיג בחנויות היין.

יינות רקנאטי לפסח 2024

רקנאטי פרנץ בלנד 2023 סדרת יינות fresh&young,  יינות צעירים, בעלי מאפייני פרי טהורים, חמיצות רעננה וארומטיות מהפנטת. יינות נהדרים לשתייה IS AS  וגם לליווי קולינרי של מטבח ים תיכוני צעיר ותוסס. מחיר : 80 שקל.

רקנאטי מרסלאן 2020- יינות אלגנטיים, גסטרונומיים, מוקפדים, איכותיים ויוצאי דופן בהקפדה על בציר בעיתוי אידיאלי והימנעות משיא הקיץ הובילו ליצירת יין הרמוני עם מאפייני פרי בולטים- ארומות פרחוניות, אוכמניות, עשבי תיבול ים תיכוניים ומבנה טאני רך ועגול. מחיר: 129 שקל.


להשיג ברשתות השיווק וחנויות היין. כשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

מהדורת הזהב של "יקב ברקן" הכוללת 4 יינות – קברנה סוביניון, גוורצטרמינר, רוזה ומרלו

קברנה סובניון גולד בציר 2022 עשוי מענבי קברנה סוביניון שנבצרו באזור כרם בן זמרה ומושב עלמה.צבע היין אדום בוהק, באף שלל תבלינים מתקתקים, כגון ציפורן וקוקוס, פרי אדום בשל, ונגיעות פלפל שחור, טבק ורמזים אדמתיים. ליין אופי פירותי ונגיש והוא בעל גוף בינוני-מלא וטעמי שזיף שחור ודובדבנים. היין בעל טאנינים רכים, והסיומת פירותית ומתובלת.

מרלו גולד בציר 2022 היין רענן ופירותי, עשוי מענבי מרלו מכרם עין זיתים.  מתאפיין בארומות פירות יער ושזיף, עץ קלוי ווניל, טאנינים רכים וסיומת ארוכה במיוחד. באף מציג ארומות פרי אדום רענן מלוות בנגיעות עשבוניות של אורגנו וטימין. טאנינים מורגשים, אך מעודנים, מלווים בחמיצות טובה ממשיכים לסיומת פירותית עם נגיעות שוקולד מריר וקצת קפה.

רוזה גולד בציר 2022 כיאה ליינות רוזה, ענבי המלבק מכרם עלמה שהו על קליפות הענבים במשך שעתיים בודדות בלבד, ומיד לאחר מכן הועבר למכלי התסיסה. זמן קצר זה הספיק ליצירת הצבע הוורדרד הסמוק והמוכר.

באף היין חושף ארומות פירות אדומים כתותים ודובדבן אדום. אלו מלוות בנגיעות הדרים ואופי טרופי. בפה היין רענן, עם טעמי דובדבנים, פטל אדום ונגיעות אגס ותפוח ירוק, בעל גוף בינוני הנתמך בחומציות טובה וסיומת ארוכה ופירותית.

גוורצטרמינר גולד בציר 2022 עשוי מענבי גוורצטרמינר שנבצרו באזור מושב עלמה, הנחשב לאחד מאזורי הגידול הטובים בארץ. לאחר סחיטה מהירה, המיץ תסס במכלי נירוסטה בטמפ' מבוקרת של 16-18 מעלות, ומייד לאחר מכן הועבר לאחסון, עד לבקבוק. היין שהה במכלי נירוסטה סגורים בטמפ' נמוכה על מנת לשמר את האופי הארומטי המיוחד של הזן. באף מציג ארומות מי ורדים, ליצ'י, ואשכולית אדומה. היין בעל מתיקות מעודנת, חמיצות מאוזנת ומרעננת, וסיומת פירותית ומתקתקה.

מחיר: 39 שקל.

יקב ירושלים רוזה 2023

יין רוזה יבש, בעל גוון ורוד בהיר, ארומות של תות, פטל, ופריחת הדרים, בעל גוף בינוני וחומציות מאוזנת. (11% אלכוהול) .  מאפייני היין: יין רוזה יבש, שהופק מענבי פינו נואר מהאזור הגבוה של השומרון. היין בעל גוון ורוד בהיר וארומות של תות, פטל, ופריחת הדרים. היין בעל גוף בינוני וחומציות מאוזנת.  היין ילווה היטב מנות כגון סלמון צלוי, קרפצ’יו לוקוס וירקות בגריל עם גבינת פטה.

להשיג במרכז המבקרים, הממוקם בטחנת הרוח ההיסטורית של סר מונטיפיורי, בשכונת משכננות שאננים. הטחנה פתוחה לציבור הרחב מול נוף עוצר נשימה של משכנות שאננים הציורית וחומות העיר העתיקה.

סדרת יינות הבוטיק The BETA Series של יקב ברקן  מגיעה לחנויות היין הנבחרות .

 עד כה ניתן היה למצוא עד כה במסעדות בלבד, וכעת ניתן יהיה לרכוש אותם בחנויות היין המובילות בפריסה ארצית .הסידרה מורכבת ממגוון רחב של זנים  מדובר ביינות Hand Craft. כלומר, יינות המופקים בכמות קטנה, גם אם מדובר ביין המגיע מכרם אחד בלבד או מחבית בודדת ואיכותית במיוחד.

BETA ריזלינג  TDN בציר 2019, כרם בר גיורא

סיפורו של זן זה מתחיל בכרם בודד בבר גיורא לא הרחק מירושלים. כרם זה זימן את ההזדמנות לפגוש את זן הריזלינג, זן אצילי ויוצא דופן. מעבר לארומות הראשוניות של הריזלינג (פרי הדר, פרחים), יש לו תכונה אחת, המבדילה ומייחדת אותו משאר הזנים – עם הזמן, בחלוף מספר שנים, מתפתחת בריזלינג המתיישן ארומה בשם TDN. לארומה זו ניחוח ייחודי של פטרוליום/קרוזן.

BETA ארגמן בציר 2022,  כרם מסילת ציון

ארגמן הוא זן מקומי, ישראלי. הוא פותח כאן בשנות ה-70 על ידי פרופסור שפיגל במכון וולקני על מנת ליצור זן חדש. ארגמן מפיק יין בצבע עז אבל גם בארומה נהדרת של פרי אדום ושחור, תבלינים ופרחוניות קלה. לארגמן טאנינים עדינים ועגולים במיוחד, מגע קטיפתי ורך.

BETA כתום, בציר 2022,  כרם גליל עליון (רוסאן), הרי יהודה (מראווי וג'נדאלי) 

מופק מהשריית קליפות ענבים לבנים, בדיוק כמו בהכנת יין אדום. היין הוכן באמצעות השריית קליפות שנועדה לספוח ארומה, טעם וצבע מ- 3 תסיסות נפרדות שלאחר היישון בחביות אוחדו ליין אחד:  הארומות והטעמים שנספחו מהקליפה הובילו לניחוחות פרחים ותבלינים בשילוב טעמי מישמש ואפרסק. יישון בחביות הוביל למורכבות טעמים נוספים עם נגיעת וניל וניחוחות קלייה עדינים.

BETA "וין גרי" – בציר 2022,  כרם בר גיורא

קיבל את שמו מהמילה הצרפתית Gris  מתייחס לרוזה בהיר ועדין במיוחד  מורכב מאחוזים שווים של סירה מכרם בר גיורא, וקלדוק מכרם בקוע, במורדות הרי יהודה. לאחר התסיסה היינות הועברו להתבגרות בחביות עץ אלון (לא חדשות), עם משקעי השמרים, כדי לפתח מורכבות, עומק ואיזון נהדר בין טעמי הפרי וארומת עץ אלון. מתאים לליווי אוכל, לשתייה לבדו או כאפריטיף.

BETA "פינו נואר" – בציר 2021, כרם בית נקופה שבהרי יהודה

פינו נואר הוא זן שאוהב קור. מעטים האזורים בארץ בהם ניתן לקבל את הקור הנדרש כדי להביא ביטוי אותנטי לזן הנפלא הזה. הפינו נואר של סדרת BETA גדל בכרם יחידני בבית נקופה שבהרי יהודה, בגובה של כ- 800 מטרים על אדמת גיר לבנה.

ליין ניחוחות שמקורם בהתיישנות בחבית כמו מקל וניל, קפה קלוי ואגוזים. הפה רך ונעים, הטאנינים מעודנים והסיומת ארוכה ופרחונית במיוחד. יין רך ואלגנטי ובמקביל עשיר בטעמים, מורכב ומרוכז בו זמנית. מחיר מומלץ לצרכן לכלל היינות – 80 שקל. ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות ובאתר .

בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מציע לראשונה טעם אבטיח, במהדורה כשרה לפסח שיימכר יחד עם מהדורות הלימון והאננס שכשרות לפסח גם כן.

בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים יוצע עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל בטעם אבטיח, יימכרו בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול.

מחיר בקרדי בריזר אבטיח כשר לפסח כפי שעולה באתרים: 10-12 שקלים.

להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות האלכוהול.

צילומים: איל קרן, יח"צ

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem