כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רוקדים את החיים

עיריית ראשון לציון קיימה אירוע מיוחד לזכר נרצחות ונרצחי מסיבת הנובה

"רוקדים את החיים": עיריית ראשון לציון קיימה אירוע מיוחד לזכר נרצחות ונרצחי מסיבת הנובה

עיריית ראשון לציון קיימה הבוקר (ד׳) אירוע מיוחד לזכר נרצחות ונרצחי מסיבת הנובה: ״רוקדים את החיים״ – מסיבת ריקודים עם הדי.ג'יי סקאזי, במעמד ראש העירייה – רז קינסטליך, משפחות הנרצחות והנרצחים מרחבי הארץ, נציגי ציבור ותלמידות ותלמידים מבית הספר "ידלין" בעיר.

האירוע נערך במתחם החדש של רשת SOK במתחם האלף בראשון לציון – שתרמו את המקום.

ב-7 באוקטובר נרצחו במסיבת הנובה ברעים 364 איש, כמעט 50 מהם היו תושבי ראשון לציון או בעלי קרבה ראשונה לעיר. בשיתוף עם עמותת ״רוח טובה״ במסגרת יום המעשים הטובים, קיימה העירייה בהובלת מינהל קהילה, אירוע מיוחד לזכרם שחוגג את החיים עם הדי ג'יי סקאזי שהופיע בהתנדבות.

להקת המחול הייצוגית העירונית "עלמא" הופיעה עם מיצג מרגש לזכרם של הנרצחות והנרצחים, הנושא גם תפילה לשובם של 133 החטופות והחטופים; והופרחו כ-400 בלונים לבנים לאות הזדהות.


באירוע השתתפו גם תלמידות ותלמידים מבית הספר "ידלין" בעיר. בשבועות האחרונים, עברו התלמידים תהליך הכנה שכלל מפגש עם המשפחות השכולות, כאשר כל תלמיד ״אימץ״ נרצח/ת ולמד עליו. בית הספר ״ידלין״ עתיד ללוות את המשפחות במהלך השנה הקרובה.

בשם המשפחות נשאה דברים אורין גנץ – אמא של עדן זכריה ז"ל, שנחטפה מהמסיבה ונרצחה בעזה.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "ב-7 באוקטובר השתנו חיינו לעד. מדינת ישראל איבדה את מיטב בניה ובנותיה, 50 מהם מראשון לציון או מקרבה ראשונה לעיר. למרות האובדן העצום שכולנו חשים – לא ניתן שינצחו אותנו! לעולם לא נפסיק לשמוח ולרקוד את החיים! אנחנו מחבקים את המשפחות שאיבדו את היקר להן מכול, ליבנו איתן. לא נפסיק לעמוד לצדן וללוות אותן".

אלכסיי ברפאנוב, מנהל פעילות SOK בישראל: "מיום שפרצה המלחמה אנו קשובים לצרכי הקהילה בתוך המתחמים שלנו ומחוצה לה ונרתמים ככל יכולתנו לכל צורך שעולה. משהובאה לידיעתנו היוזמה החשובה בהובלת עיריית ראשון לציון היה ברור שנצטרף ונארח את כולם. בסוף החיים חזקים מהכל, וכולנו תקווה שניפגש כאן בנסיבות נוספות ושמחות – בעיקר עבור דור העתיד״.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem