כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשוני: סרטון התפיסה של תושב חולון בשדה התעופה

ראיון מיוחד עם רס"מ סופי פרץ ראש צוות חקירות במרחב נתב"ג

יחידת הבילוש 747 במרחב נתב"ג במחוז מרכז סיכלה הברחה של 20 ק"ג סמים ארצה דרך שערי נתב"ג ובהתאם לממצאי החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד החשוד

בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג עצרו בשבוע שעבר, במסגרת פעילות סמויה וממוקדת נגד הברחת סמים למדינת ישראל, תושב חולון כבן 34, אשר הגיע לארץ בטיסה מארצות הברית כאשר שתי המזוודות שלו מלאות באריזות ואקום ובתוכן סמים מסוכנים. הנוסע הוחשד ע"י בלשי היחידה, אשר עקבו אחריו ועצרו אותו בדרכו החוצה.

בלשי היחידה ערכו חיפוש בכבודתו וחשפו 46 אריזות של שקיות אטומות ובהן חומר החשוד כסם מסוג קנאביס. השוטרים עצרו את החשוד אשר נחקר ובהתאם לממצאי החקירה הוארך מעצרו.

אתמול, עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז מרכז כתב אישום נגד החשוד בגין עבירות ייבוא והחזקה של סמים מסוכנים וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

מצ"ב סרטון המתאר את שלב איסוף המזוודות, מעצר החשוד ותפיסת הסמים וכן סינק של רס"מ סופי פרץ ראש צוות חקירות במרחב נתב"ג


כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem