כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עדיין לא מאוחר? איזו מתנה מתאימה לכל אחד מבני המשפחה? מספר רעיונות בהתאמה אישית

הטור של מיכל ברוטפלד

עדיין לא מאוחר? איזו מתנה מתאימה לכל אחד מבני המשפחה? מספר רעיונות בהתאמה אישית

לא לגמרי ברור לנו איך הפך דווקא פסח לחג המתנות, אבל מה שבטוח – אין בכוונתנו לפעול נגד זה. מכיוון שמדובר על מתנות לחג, כולנו נופלים לבנאליות, מתקשים לחשוב על מתנה אישית ובעיקר דוחים הכל לרגע האחרון. והתוצאה? אין ספור זרי פרחים או עציצים, בונבוניירות, שוקולדים או מוצרים לא שימושיים שנוחתים בבית לקראת החג. בדיוק לשם כך ריכזתי עבורכם מדריך נחמד למתנות חג עם כוונות, המלצות והצעות נפלאות כדי לשמח ולחמם את לבבותיהם של אהובינו בחג הפסח הקרוב.

לבית

קסטרו HOME – מותג העיצוב לבית של קסטרו, בקולקציית אביב הכוללת מגוון רחב של פריטים הכוללים את כל מה שצריך על מנת להתאים את הבית לאווירת החג. הקולקצייה מורכבת מ- 4 סיפורי השראה  אשר נותנים מענה לצורכי הלקוח:קולקציית טוסקנה,  הקלאסית, בוהו שיק, והאלגנטית.  עכשיו במבצע קונים ב- 300 ₪ ומשלמים 200 ₪ בתוקף עד סוף חודש אפריל. ברשת חנויות CASTRO HOME  ובחנות האון ליין.

נעמן בקולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח.  סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone עם מבחר סירים ומחבתות, כלים המתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ציפוי Non-stick איכותי למניעת הידבקות המזון ולבישול בריא יותר ומופחת שומן.  מבחר כלי הגשה ואירוח: סדרת פורצלן Glorious האלגנטית והקלאסית, סדרת Hamsa ובה מבחר כלי אירוח לבנים עם עיטורים כחולים,   Maxwell&Williams כלי הגשה ואירוח ממלמין איכותי לאירוח חוץ, ואביזרים וגאדג'טים, טקסטיל מטבח ועוד.


בחנויות הרשת ובאתר  

מותג כלי הבישול והאפייה "סולתם" משיק סידרת מחבתות SMART. הסידרה ה מצוידת מנגנון טרמי מתקדם במרכז פלטת הבישול המאפשר לדעת כשהמחבת נמצאת במידת החום האידאלית לתחילת הבישול. במרכז ממוקם עיגול ובו האות הלועזית S, כאשר זו נעלמת, המשמעות שהמחבת הגיעה לטמפרטורה של 255 מעלות צלזיוס וניתן להתחיל להניח בה את המצרכים ולבשל. לשימוש על כל סוגי הכיריים לרבות אינדוקציה. ברשת חנויות 'סולתם', בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות ובאתר.

למארחתמותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק בסדרת מוצרי הטיפוח והאנטי אייג'ינג  פילינג אנטי-אייג'ינג לחידוש העור. הפילינג מכיל חמאת שיאה ושמן חוחובה היוצרים מרקם קרמי המעניק לחות, מראה עור אחיד, חלק ורך יותר. בנוסף, הקרם מכיל נוגדי חמצון המשפרים את מראה עור הפנים, מזינים, מפחיתים כהויות ומטשטשים קמטוטים עדינים וצלקות. להשיג בפארמים.

Gerovital מותג האנטי אייג'ינג –

מציע מארז טיפוח לחג במהדורה מוגבלת של  4 מוצרים לטיפוח עור הפנים:  קרם אנטי אייג'ינג, אמפולות עם חומצה היאלרונית, מים מיסלריים וסרום מרוכז. המארז, המשווק בתיק מהודר ושימושי, לשימוש רב פעמי, להשיג באתר.

ד"ר פישר בסדרת COLLAGEN PRO המועשרת ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד ניאצינאמיד, בשילוב עם ויטמין E ופרו ויטמין B5- לאנטי אייג'ינג ולמראה עור גמיש, אחיד וחלק יותר. קרם גוף, קרם ידיים וקרם רב שימושי המתאים לפנים, לגוף ולידיים, מעניקה לחות ל-72 שעות, מאופיינת במרקמים קלילים הנספגים במהירות . מוצעת תחת המותג אפקטיב קר, ומצטרפת למגוון רחב של קרמי גוף וידיים של תשלובת ד"ר פישר.

לתינוקות וילדים

חברת דיסני  בקמפיין בינלאומי תחת השם "ניצוצות אושר בכל יום" – שנועד להעניק למשפחות השראה ועידוד ליצירת רגעים רבים של אושר הנוצרים בזמן משחק משותף בין
 הילדים וההורים. לרגל הקמפיין יושקו ברשת הפנינג משחקים ואביזרים חדשים של חברת מאטל ביניהן: בובת אריאל בת הים 
הקטנה חדשה ומאובזרת, משחקי  לגו המתאימים לילדים בגילאי 4 ועוד.

משחק "ביג בוס" המצאה ישראלית מבית "הקובייה משחקים"  המשחק הראשון בארץ, שעוצב במלואו על ידי תוכנת בינה מלאכותית. בכל תור השחקנים מוכרים נכסים או משתלטים על נכסי שחקנים אחרים, עורכים מכירות פומביות נסתרות, מנצלים הזדמנויות ועושים כל שביכולתם להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של אימפריה כלכלית, במטרה לשלוט בה. מגיל 10 ומעלה. בכל נקודות המכירה.

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, משיקה קולקציית מצעים מ-100% כותנה למיטת יחיד ולמיטת נוער. הקולקציה המגוונת כוללת 6 דגמים חדשים למיטת נוער ו-3 דגמים חדשים למיטת יחיד , כל סט מכיל ציפה, ציפית וסדין. כמו כן, לחובבי כריות הנוי,  5 דגמים חדשים של כריות סוכריה שתואמות למצעים החדשים שהושקו. להשיג בסניפים ובאתר.

חברת "מאטל" משיקה קולקציות חדשות לבובת הברבי האיקונית שחוגגת השנה 65!

בובת ברבי פאשניסטה בהשראת ברבי סופרסטאר משנת 1977,  הלובשת שמלה טרנדית מלאה בסטייל! שילוב של משחק ואופנה ביחד. בובת ברבי יום השנה- לבושה בשמלה שיקית ורודה-לבנה עם ניגודיות שחורה בקו הצוואר, מזכירה את תלבושת בגד הים של ברבי המקורית. היא מגיעה עם עגילי פנינה עדינות ועקבים ורודים.

את הבובות והערכות החדשות של ברבי, ניתן להשיג בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט של ד"ר פישר. הסדרה כוללת שלושה מוצרים המותאמים במיוחד לעורם העדין של תינוקות לרבות קרם גוף המעניק לחות ל-48 שעות, אל סבון המעניק לחות ל-24 שעות ושמפו ללא דמעות. המוצרים נבדקו דרמטולוגית על ידי רופא עור, היפואלרגניים, עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש, ללא פראבנים. להשיג ברשתות השיווק.

לגבר

אמבט עיסוי מפנק לרגליים להתרגעות כללית של חברת "פארמה מדיק"

האמבט מציע אפשרויות עיסוי מגוונות שמתאימות למצבים שונים. בין התכונות הבולטות של המכשיר: האמבט מבודד, חוסך באנרגיה ושומר על הטמפרטורה המושלמת של המים, המתאימה לעיסוי, האמבט מתקפל ואינו תופס מקום איחסון, תחתית המעסה פולטת בועות אוויר גדולות המכוונות לכל נקודות הדיקור בתחתית כף הרגל, אלו עוזרות לזרימת הדם לשיפור הבריאות והרפיית  שרירים והתפקוד המטבולי. למכשיר מגנט קבוע היוצר רשת של שדות מגנטיים נמוכים המכסים את כף הרגל, המשפיעים על הבריאות והרווחה של המשתמש. בנוסף טיפול בקרני אינפרה-אדום, המרפה את השרירים ומסייע בחילוף חומרים. גוף חימום ושמירת טמפרטורת המים באמבט . בכל בתי המרקחת הפרטיים  והפרפומריות  המובחרות.

iStoreמציגה ערכת ניקוי של המותג  Otterbox המיועדת לניקוי מכשירים סלולריים, הכוללת  3 מברשות לניקוי המסך והיציאות של המכשיר, מטלית לניקוי יבש של התצוגה, 9 מטליות עם 70% אלכוהול לניקוי רטוב של התצוגה, סטיקר ל OtterBox. להשיג באתר 

צילומים: יח"צ, מור אלון, תמי בר שי, יעל האן, גיל אבירם,  אורי גרון, שחר פליישמן

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן