כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטור של רואי פרסול: מגוון פעילויות פסח לילדים

קבלו שלל אטרקציות שיעשירו את ילדכם, וגם יאפשרו לנו, ההורים, להתאוורר קצת מהמצב. ולמרות הכול, שיהיה לנו חג שמח

השנה בחרנו להישאר בארץ בחול המועד, ולא חסרות סיבות: המצב הביטחוני, מצב הרוח הלאומי והאווירה העוינת כלפינו במקומות רבים בעולם. תוסיפו לזה את מחירי הטיסות הלא הגיוניים, ואת העובדה שצריך לחזק את המשק ואת העסקים המקומיים שלנו. אבל זה שנשארים, לא אומר שהילדים הולכים להתייבש בבית. להפך, מגיע לילדים לחגוג את פסח וליהנות מחול המועד, השנה יותר מתמיד. קבלו שלל אטרקציות שיעשירו את ילדכם, וגם יאפשרו לנו, ההורים, להתאוורר קצת מהמצב. ולמרות הכול, שיהיה לנו חג שמח.

פסח במוזיאון הילדים הישראלי

במהלך חול המועד פסח מוזיאון הילדים הישראלי בחולון מציע מגוון פעילויות הכוללות אטרקציות לילדים ולמבוגרים, מסלולים והרפתקאות שונות בסימן החג. כל הפעילויות במוזיאון הילדים הן בעלות מאפיינים ייחודים ולכל מסלול כוונה חינוכית שונה. המוזיאון שואף לשים דגש ולהעניק למבקרים במוזיאון חוויה מלהיבה בשילוב ערכים חשובים, הנוגעים לאינטליגנציה רגשית, התמודדות עם כישורי חיים וערכים של פתיחות וכבוד לאחר ולשונה. בכל מגוון התערוכות והפעילויות, המבקרים לוקחים חלק פעיל בתוך הסיפורים השונים: הם חווים, חשים, מתרגשים ולומדים להכיר את האני הפנימי שלהם.

בין הפעילויות:
"טיול עם ינשול"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים? בפעילות לילדים – טיול עם ינשול, יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.



"בעקבות הפרפרים"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. בפעילות הילדים לומדים להכיר את חיות היער מזווית קצת שונה – דרך מחזור החיים שלהם. בפעילות הילדים בעקבות הפרפרים הילדים מתלווים לצמד זחלי פרפרים המתפתחים והופכים בעצמם לפרפרים ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.

"הביטלס – מסע הקסם המסתורי"

פעילות למשפחות וילדים מגיל 5 ומעלה. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע מופלא ויוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ העולמית. הצטרפו אלינו למסע בו תגלו מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם, את כוחה של המוזיקה והשפעתה התרבותית וגם תתנסו במגוון פעילויות שונות המחכות לכם לאורך המסלול: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

פרטים באתר המוזיאון

קרדיט צילום – מוזיאון הילדים/ מושי גיטליס/איתי סיקולסקי

קרקס CIRCO CIRCO

קרקס CIRCO CIRCO"", קרקס בינלאומי שמשתתפיו נמנים עם גדולי האקרובטים בעולם הניחנים באומץ וביכולות בלתי נתפסות, מגיעים הישר מאמריקה לתת חיבוק גדול לקהל הישראלי ולקחת אתכם למסע מסעיר, קצבי, סוחף, מרתק ומלא בהפתעות. הפקת ענק בינלאומית המציגה פעלולים אקרובטיים מרשימים בגובה רב, תרגילים מדהימים בשיווי משקל, להטוטנות וירטואוזית וקומדיה. המופע מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא דיבור וללא חיות. מתי?  12.4-30.5 איפה? ספורטק צפון ת"א. מחיר: החל מ 29 ₪ ועד 219 ₪.

עיצוב ירוק בחולון

במרכז תיאטרון בובות חולון יתקיימו מופעים המבוססים על מסכות, פנטומימה ומשחק פיזי. במסגרת האירוע יעלו ההצגות:

'גברת כלום' (תיאטרון הקרון): על קבצנית המציגה בסגנון ליצני ובקצב שובב את האגדה על דג הזהב.

'המסע לארץ החפצים האבודים' (טל בן בינה): על נעל שמאל המחפשת את נעל ימין ובמסעה פוגשת יצורים שונים ומשונים העשויים כולם חפצים ישנים.

'חכמים בלילה – אגדת חלם' (תיאטרון הקרון): בה מתוך ספר גדול, בטכניקת 'פופ-אפ' ובשילוב בובות וצלליות, יוצאים חכמי חלם לחפש ירח חדש.
בסדנאות היצירה המשפחתיות "כלבא את שונרא" אפשר יהיה ליצור מפלסלטינה את החיות מתוך הפיוט "חד גדיא".

יתקיימו סיורים תיאטרליים בהם הבובה ג'ינג'ה ובובנאית ייקחו אתכם למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון. מרכז תיאטרון בובות חולון- רח' דוד רמז 13, חולון. חול המועד פסח 24, 25, 27 באפריל 2024. גילים: החל מגיל 4. מחיר כרטיסים: 75-50 ₪.

פרטים באתר:

סרטונים:
 גברת כלום: https://youtu.be/heQpxkkKMYo
חכמים בלילה – אגדת חלם https://youtu.be/mRakc036148

המסע לארץ החפצים האבודים: https://youtu.be/qEYEltXy0Qg

צילום- דור קדמי

DNA
במיומנה החליטו לחדש ומשיקים מופע חדש לכל המשפחה: ידעתם שאין אף טביעת אצבע דומה בעולם? וגם אין אף זברה בעולם עם אותם פסים? כולנו ייחודיים, לכולנו יש כישרונות, יכולות, שמחת חיים וצחוק – המופע החדש של מיומנה יעיר לכם את הרצון להיות אמיצים ולמצוא את הכישרון המיוחד שלכם. מדובר בחוויה אנרגטית, מושקעת ומשוגעת שבה כל אחד יגלה את ה DNA הייחודי לו, את קולו המיוחד דרך קצב המוזיקה ותנועה. המופע בא להדגיש את הייחודיות שיש בכל אחד, שבכל אחד יש כישרון, יכולת, שמחת חיים וצחוק.

75 דקות ללא הפסקה. מומלץ מגיל 5. לינק לרכישה:
https://www.dnamayumana.co.il/ מחיר מלא 149, מכירה מוקדמת 129.


פסח בice peaks  היכל הקרח של ישראל.

היכל הקרח  Ice Peaks זה המקום לגלות את האקסטרים שבהחלקה על הקרח, לבלות יום כיף עם המשפחה או עם החברים על הקרח. בכל יום בחופשת הפסח יוגרלו שני כרטיסי כניסה מתנה בין המחליקים המצטלמים והמתייגים העולים על משטח ההחלקה. במהלך החג יתקיימו שלל הופעות החלקה אמנותית לכל המשפחה. לפרטים על שעת הפעילות המופעים ולהזמנת מקום לחצו כאן.
אם אתם מלווים את הילדים לבילוי במתחם, תוכלו לבלות את הזמן בבית הקפה ללא תשלום כניסה. התשלום הוא לעולים על משטח ההחלקה בלבד. מחיר: 75 ₪. 14-30/04/2024.

פסטיבל תור הזהב ה 12 באשדוד

פסטיבל תור הזהב ה-12 בהפקת המרכז לפיוט באשדוד מביא את הקולות, התרבויות והנוסטלגיה שיוצרים פסיפס המחבר בין כל קצוות הקשת בחברה הישראלית גם בימים קשים. הפסטיבל, שמדי שנה מספק לאורחיו מסע מוזיקלי חובק עולם, מציג השנה מגוון רחב של הפקות מקור המשלבות אמנים מחו"ל לצד אמנים ישראלים מוכרים ואהובים: אריק משעלי, גידי גוב, דני סנדרסון, אלון אולארצ'יק, אליעד נחום, בנימין בוזגלו, הפרויקט של רביבו, מזי כהן, אוולין הגואל, יסמין לוי, דודו פישר, אריק משעלי, יואב יצחק, המופע "לילות ספרד", דוד ד'אור, אנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, תמר יהלומי ועוד. 24-30.4, חוה"מ פסח, ברחבי אשדוד. מחיר: החל מ 29 ₪ ועד 219 ₪.

קרדיט – ערן לוי

מוזיאון האשליות

המוזיאון מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד. כל מוצג והאשליה שהוא מייצר והתוצאה מרשימה ומאמנת את המוח, לא סתם מכנים מומחים את הביקור בו כ"שיעור כושר למוח". בואו ליהנות מהקסם המיוחד הגלום באשליות האופטיות אשר גורמות למבקרים להטיל ספק בחושיהם.

נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26. גילים: החל 4. מחיר: 99 ₪. פרטים נוספים: אתר המוזיאון 

קרדיט: יוסי צבקר

אביב של פרחים

אחרי שתערוכות וגני הפרחים כבשו את העולם וסחפו עשרות מיליוני מבקרים – הם מגיעים לישראל. תערוכת הפרחים הגדולה בישראל תושק בחג הפסח הקרוב במתחם אקספו תל אביב ל-8 ימים בלבד, בעלות הפקה שמוערכת בכ- 8 מיליון ₪. על התערוכה, בה למעלה מ-2 מיליון פרחים ומתחמים עוצרי נשימה, אמונים המעצבת חיה אלוני ומעצב המולטימדיה גיל טייכמן. מועדון "חבר", נותן החסות הראשית בתערוכה, יציע לעמיתיו לרכוש כרטיסים במחיר הנמוך ביותר, לצד מתנה לכל עמיתה ועמית מבקרים. חלקם הגדול של הפרחים יוטס במיוחד לארץ מרחבי העולם, לצד פרחים אשר גודלו בארץ כולל בעוטף עזה. פרחים נדירים שלא צומחים בישראל יוצגו כחלק מהתערוכה וישולבו במיצגים השונים. המבקרים בתערוכה ייהנו ממסע מפעים בין עולמות פרחים מעוצבים, דמויות ענק ומייצגים העשויים מפרחים במגוון גדלים, ריחות, ניחוחות, צורות וצבעים.

כרטיסים: "חבר" – 39 ₪ לכרטיס (במקום 149 ₪ מחיר מלא / 129 ₪ במכירה מוקדמת, מחיר כל שאר ועדי העובדים 99-109 ₪ לפני סבסוד). 24-30.04. א'-ה' ושבת 09:00-21:00 (כניסה אחרונה בשעה 19:30). שישי 09:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30). ערב חג 09:00-17:30 (כניסה אחרונה בשעה 16:00).

חול המועד בנמל קיסריה 

בחג הפסח מזמינה החברה לפיתוח קיסריה את הקהל הרחב ליהנות מהפנינג משפחתי באחד הלוקיישנים היפים בישראל, נמל קיסריה. בין האטרקציות שיציע ההפנינג בנמל במהלך חול המועד: פעילות חווייתית, משחק הרפתקאות אינטראקטיבי בעיר הנמל העתיקה, משחקי עץ, מופע מוזיקה, סדנת עפיפונים ועוד. בנוסף, מזמן נמל קיסריה ביקור מרתק במרכז המבקרים בקמרונות הנמל המשוחזרים המשלב עתיקות מאוצרותיה הגנוזים של קיסריה, ומיצג ויזואלי עוצמתי המפגיש את הקהל עם דמותו המורכבת ונטולת הרסן של המלך הורדוס, מקימה של העיר והנמל. במרכז המבקרים, ביצעה השנה החברה לפיתוח קיסריה שדרוג משמעותי בכדי לאפשר חוויה שוויונית ומכבדת לכל אדם הנזקק להתאמות. כעת, בעזרת כרטיס קולי מיוחד ועל ידי סריקת הברקוד, ניתן לבחור את סוג ההנגשה המותאמת וליהנות מחוויית ביקור מונגשת, איכותית ומרתקת. במהלך החג ייהנו המבקרים בנמל קיסריה גם מטיולי עששיות וסדנת צילום בסמארטפון בשעת השקיעה הקסומה (מותנה בהרשמה מראש), חוויה קולינארית במסעדות ובבתי קפה מול הים המרשים, ביקור בגלריות אמנים ציוריות ועוד. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לנמל קיסריה (14 שקלים), וחינם למנויי מטמון של רשות הטבע והגנים.

שעות ופירוט הפעילות: 24-25/4 בין השעות: 15:00-11:00 משחק הרפתקאות אינטראקטיבי, סדנת עפיפונים ושלל משחקי עץ;

26/4 בין השעות 15:00-12:00 משחקי עץ, סדנת עפיפונים ומופע מוזיקה;

27/4 בין השעות 15:00-11:00 מבחר משחקי עץ וסדנת עפיפונים.

צילום – ליה להב אמיר

פסח בתיאטרון המדיטק חולון
'פסטיבל הצגות לילדים וילדות' חגיגי יתקיים בתיאטרון המדיטק חולון בין התאריכים ה-24 עד ה-27 באפריל, חול המועד פסח. במסגרת הפסטיבל יעלו מידי יום במהלך חופשת חוה"מ מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק, ההפקות החדשות והמוצלחות שעלו במהלך העונה האחרונה. תיאטרון המדיטק יציג לאורך החג את מיטב הצגות האיכות: הפקות חדשות ומוצלחות שעלו לאחרונה כמו "אח מפח" לצד קלאסיקות אהובות; בת הים הקטנה, הדבורה מאיה, שלושת המוסקטרים ועוד. מחיר כרטיס להצגה: 55-75 ₪ (הנחות למנויים וועדים).
לאתר לחצו כאן

קרדיט צילום: כפיר בולוטין

פסח במוז"א, מוזיאון ארץ־ישראל, תל־אביב  

תערוכה חדשה: פווווווו כוח הנשיפה. מה הקשר בין בועת סבון, תרועת חצוצרה ואגרטל זכוכית? כולם נוצרו בנשיפה! כבר בילדותנו פעולת הנשיפה מהלכת עלינו קסם, היא מקררת לנו את המרק הלוהט, הופכת פיסת גומי לבלון צבעוני, והיא גם זו שמכבה את נר יום ההולדת ומבטיחה שמשאלת לבנו תתגשם. אז מה יש בה בנשיפה המזהה אותה עם כוח פלאי של הגשמה, יצירה ושינוי? בתערוכה חווייתית ואינטראקטיבית לכל המשפחה, נצא למסע בעקבות הנשיפה. בדרך נכיר את שיטת ניפוח הזכוכית, שיטה פורצת דרך שפותחה לפני כ־2,000 שנה, ואת היוצרים העכשוויים המשתמשים באותה שיטה, רק עם חומרים מפתיעים; נגלה איך מלבים אש עם שני מקלות וערימת זרדים, נקשיב לצלילי קונכייה שנמצאה במקדש קדום ונראה מה עשו אלים מיתולוגיים כדי לעזור לספינות בים לשוב הביתה. דרך יצירות אמנות, מוצגים מאוספי המוזיאון, מיצבים והפעלות, נכיר מחדש את הנשיפה ככוח בורא, משפיע ומחולל בתרבות האנושית. סיורים בתערוכה יתקיימו מספר פעמים ביום החל מהשעה 10:00.

צילום -לנה גוברמן

עוד במוזיאון: עקבות של בועות – סדנת יצירה לכל המשפחה (גילאי 5 ומעלה), 24-26 באפריל בשעה 10:30 וב-12:00, בסדנה צבעונית נשתמש בבועות סבון בשלל צבעים כדי ליצור ציורים מלאי דמיון ויופי.

לצייר באוויר – סדנת יצירה לכל המשפחה (גילאי 5 ומעלה), 24-26 באפריל בשעה 11:00 וב-12:00.  

מוזיקה בנשיפה – מסע חובק עולם – פעילות לכל המשפחה (גילאי 5 ומעלה), 24 ו-25 באפריל בשעה 11:00.  

מאיר שלו לילדים: בקומה העליונה של גלריית "המגדל" יפתח חלל לילדים שבו ניתן יהיה לקרוא בספרי הילדים של הסופר וכן יוקרן ראיון שערך עמו ירון לונדון בתוכנית "מה זה מוזה?" ששודרה בכאן חינוכית. כמו כן, בתקופת חופשת הפסח יוצג במוז"א הטרקטור המפורסם מהספר "הטרקטור בארגז החול" שכתב מאיר שלו ואייר יוסי אבולעפיה. הטרקטור מושאל למוזיאון ארץ־ישראל, תל־אביב ממוזיאון הטרקטור במושב עין ורד.

באדיבות מוזיאון הטרקטור

צילום – יחצ, מוזיאון תל אביב

שוקולד בגליתא

חוות השוקולד גליתא בקיבוץ צובה מציעה עולם שלם של חוויות שוקולד טעימות ומתוקות. בחווה מרכז סדנאות עם מגוון סדנאות שוקולד חווייתיות למבוגרים ולילדים, חנות שוקולד ובית קפה עם מאפים מקונדיטורית הבית. שעות פתיחה בפסח: יום שישי וערבי חג 16:00 – 10:00 סדנא אחרונה בשעה 15:00. חול המועד 18:00 – 10:00 סדנא אחרונה בשעה 17:00. שבת וחג – סגור (כשר). סדנאות מתחילות בכל שעה עגולה. פרטים נוספים בטלפון 02-5347650 יש להזמין מקום לסדנא באתר

קיפצובה

פארק קיפצובה, פארק שעשועים וחוויות, משתרע על פני 12 דונם ושוכן אל מול הנוף המדהים ועוצר הנשימה של הרי ירושלים. קיפצובה הוא פארק אטרקטיבי המתאים לבילוי משפחתי, והוא מיועד לגילאי שנה עד 14. הפארק, שחלק ממתקניו מקורים וחלקם באוויר הפתוח, מציע חוויה מהנה לכל המשפחה עם מגוון פעילויות המתאימות לטווח רחב של גילאים. בחודשים האחרונים הפארק הורחב בעוד 1000 מ"ר ונוספו שלושה מתקנים חדשים: קרוסלת מכוניות קופצות, שיירת מכוניות ומתנפחים. מתקנים אלו מצטרפים למגוון המתקנים הקיימים והאהובים של הפארק: רכבות הרים, מיני גלגל ענק, מתחם נינג'ה וקיר טיפוס, משחקיה ענקית לקטנטנים ועוד. הכניסה לפארק חינם לאורחי מלון צובה.

הפארק יפתח מתחילת חופשת פסח בתאריך 14.4.24 עד תאריך 23.4.24: ימי חול, ימי שישי ואיסרו חג 17:00 – 10:00, ימי שבת וחג 18:00 – 17:00, ערבי חג 16:00 – 10:00, חול המועד 19:00 – 10:00.

פרטים נוספים בטלפון 02-5347952 ובאתר

בית הצבעים

"בית הצבעים" של סאם חלבי, בכפר הציורי דליית אל כרמל- מרכז מבקרים, גלריית אמנות ומוזיאון שטרם נראה כמוהו בארץ. פסל אדריכלי סביבתי הצבוע במאות גווני צבע של "נירלט". 600 מטר, ארבע קומות של חדרים מרהיבים, מתחמי תצוגה היוצרים מסלול ביקור מרגש, חוויתי ובלתי נשכח בין כתלי הבית המחבר בין אומנות לחיים. בבית הצבעים ניתן להתרשם מהמתחמים החדשים, המייצגים הצבעוניים, חדר הקולנוע, בית הקפה עם המתוקים הדרוזים ובקומת הגן של בית הצבעים, יתקיימו במהלך חג הפסח, בתאריכים 14-30/4/24 בכל ימות השבוע, סדנאות חווייתיות של אומנות כבעלת ערכים תרפויטיים, צביעה ויצירה בצבעי גוף לכל המשפחה ולילדים מגיל 3, בהזמנה מראש. (מומלץ לבוא עם בגדים/נעלים שיהפכו לאומנות).

בית הצבעים פתוח לקהל כל ימות השבוע- ימים א-שבת בין  10-15:00, מחיר – 45 ₪ לאדם/ כרטיס משפחתי (עד 3 ילדים)- 110 שח כולל את הסדנה בצבע/מחיר מיוחד לחייל בשרות ולאזרח ותיק- 30 ₪ לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

צילום – דימיטרי ספקטור

פסח בפארק החיות מדבריום ע"ש ג'ק, גוזף ומורטון מנדל

לראות כמו עוף דורס, להתגנב כמו נמר, לצוד כלהקת זאבים ולהיטמע כמו זברה! מדבריום פארק חיות חווייתי, חינוכי ואתגרי, הראשון מסוגו בישראל, נפתח לאחרונה בבאר שבע ומזמין את הקהל הרחב להיכנס אל עולמם של בעלי החיים. מדבריום יפגיש את המבקרים בפארק עם מגוון עצום של בעלי חיים מדבריים בצורה חווייתית ויוצאת דופן. באמצעות מתקני משחק חדשניים, יזכו המבקרים לחוות את הסביבה המדברית מנקודת מבטם של בעלי החיים. באר שבע, יום ו' וערבי חג 09:00 -14:00, ימי חול המועד, שבת וחג – 09:00-17:00 (הכניסה לפארק והקופות נסגרות שעתיים לפני סגירת הפארק). גילאים: מגיל שנתיים ומעלה. מחיר:  תושב חוץ מבוגר 75 ש"ח, ילד 62. תושב ב"ש (בהצגת ספח ת.ז) 49 ש"ח. 

צילום ליאור עמר

לפגוש את הקופים

מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים שהוחרמו על ידי הרשויות לאחר שהוברחו ארצה או הוחזקו בניגוד לחוק ובתנאים קשים. הקהל הרחב מוזמן לסיורים בשטח המקלט במהלך חופשת הפסח, במהלכם פוגשים את הקופים, לומדים על הרקעים מהם הגיעו, ולאורך המסלול הילדים יכולים ליהנות מאזור ספורט אתגרי, ג'ימבורי ענק ופינת יצירה. ניתן להירשם לסיורים בחופשת הפסח בלינק:  מחיר כרטיס: 48 ₪.

צילום – מאיה להב

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס  

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס יקיים פעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך חג הפסח.
כמו כן, המוזיאון מציע הזדמנות לבקר בתערוכות החדשות: "השנה שהייתה 2023", "העולם בדרכי נעם" ו"נירמו ואלנבוגן מזהים תהליכים".

בין הפעילויות המתוכננות: סדנת קומיקס – "עולם בקטנה" בהנחיית היוצר נעם נדב, מחנה קומיקס מהאגדות, סדנת קומיקס- על דמויות והבעות בקומיקס ע"פ נעם נדב, סדנת קומיקס – האפיקומן שברח מהבית בהנחיית המאיירת איוי פרידל וסיורים מודרכים לקהל הרחב. במהלך חול המועד 24-26.4, 28.4 הכניסה למוזיאון ללא תשלום במסגרת פרויקט בנק הפועלים. המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס: רחוב ויצמן 61, חולון.

קרדיט – עמוס אלנבוגן

מהלב לאמיר

המרכז הטיפולי-חוויתי "מהלב לאמיר" נפתח לקבלת סבבים חדשים של אירוח ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם לנופשון בחיפה. כעת סבב פסח בפתח וכל משפחה העומדת בקריטריונים תוכל לפנות להרשמה לאירוח. המרכז מופעל ע"י עמותת בית חם למען ילדים חולי sma מונשמים (אשר ציינה זה מכבר 20 שנות פעילות) ומעמיד לרשות המשפחות הלנות במקום, פעילויות העשרה ומופעי אומנים לצד צוות מקצועי וציוד טיפולי רפואי עבור הילדים החולים. המרכז בייסודה ובעלותה של הפילנתרופית החיפאית גב' עטרה חיימוביץ', אם אומנת לילד חולה s.m.a אותו אימצה עוד מהיותו תינוק, על שמו נקרא המרכז. לדברי עטרה: "בשביל המשפחות הללו המרכז הוא בגדר אוויר לנשימה. כולי תקווה שנוכל להמשיך לסייע ולאפשר להן איכות חיים טובה יותר".

"מהלב לאמיר". שדרות הנשיא 82 כרמל חיפה. לכניסה לאתר לחצו כאן  

צילומים- שרה איקו

מגלים גלים

לא פוסחים על חגיגה מדעית במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה.

במדעטק חיפה נפתחת בפסח תערוכה חדשה ומרהיבה לכל המשפחה, "מגלים גלים", המדגימה בצורה חווייתית ואינטראקטיבית את מאפייני הגלים הבלתי נראים – והופכת אותם למוחשיים. יתקיימו מופע קסמי מדע ופעילויות וסדנאות מדעיות מקוריות, ותתפסו גלים ברחבי המוזיאון. בנוסף בחג הזדמנות אחרונה להתנסות אישית במדע שמאחורי הקסם בתערוכה הראשונה מסוגה בעולם, FOOL ME, ועוד במוזיאון עשרות תערוכות קבע, פארק מדע פתוח, מרכז החדשנות ומתחם הגיל הרך. 

מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, שמריהו לוין 25, חיפה. פעילויות פסח בין התאריכים 23-29 באפריל, 10:00-15:00/17:00 – יש להתעדכן באתר ומומלץ לשריין מקומות מראש באתר
עלות כניסה 84 ₪ בהזמנה דרך האתר. לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם. לתושבים שפונו מבתיהם בהתאם לרשימה באתר – הכניסה ללא עלות.

צילום- מושון

ואן גוך בישראל

THE STORY OF VAN GOGH התערוכה החדשה בביתן 2 אקספו תל אביב. למעלה מ-10 מליון מבקרים ביותר מחמישים ערים ברחבי העולם זכו לבקר בתערוכה הבינלאומית של Van Gogh ועכשיו גם בישראל. בישראל הוסיפו מיצג של אומן visual arts 3D ישראלי בשם טומי כהן, בהשראת האמן Refik Anadol שעובד עם מוזיאון ה- MOMA הנחשב בניו יורק. התערוכה מכילה 2000 מיצירותיו של האמן ותגיע בשלמותה למבנה שיתפרס על פני 1500 מטר ויעוצב במיוחד בביתן 2, אקספו תל אביב. הביקורות בעולם היללו את התערוכה והכתירו אותה בין החשובות, האיכותיות והמרגשות שהוצגו בסדר גודל של אמן כואן גוך. כרטיס כניסה מגיל 3 ומעלה. ימי רביעי ושבת: 10:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30). ימי שישי: 09:00-15:00 (כניסה אחרונה בשעה 13:30).

מכירה מוקדמת 139₪ / מחיר מלא 149 ₪. מחיר משפחתי ל-4 נפשות – 409 ₪.


BUGS WORLD

בארנה הרצלייה נפתח מתחם שכולו מוקדש לעולמם המופלא של החרקים. המתחם המשתרע על כ- 1500 מ"ר ישלב תערוכה, הצגה ב 360° ומידע עשיר על עולם החרקים. חוויה רב חושית לכל המשפחה המשלבת התרגשות, דמיון ולימוד. כ -20 מיצגי ענק ריאליסטיים בגובה של בין 2 ל-3 מטרים של חרקים עצומים ממוקמים בסביבה המדמה את סביבתם הטבעית ומלווים במידע מרחיב דעת, מסכי מידע וסרטונים, פרטי טריוויה ועובדות מרתקות, יצירה, פינות סלפי, חדר גחליליות קסום ועוד. בסיום התערוכה ישנה הצגה מקורית: "מסע לעולם החרקים" המשלבת סיפור עלילה בשילוב של הקרנה ב 360°. סיפור הרפתקאותיו של גיא, ילד סקרן שחולם להיות אנטמולוג (חוקר חרקים), למרות סקרנותו לעולם החרקים, הוא לא באמת מבין לעומק את עולמם ואת ההשלכות של מעשיו. יום אחד מוצא עצמו גיא מתכווץ לגודלו של חרק ויוצא למסע מוסיקלי-הומוריסטי-חינוכי בעולמם המופלא של החרקים. בדרך הוא יפגוש את החיפושית פרת משה רבנו פרלה שתלמד אותו להבין לעומק את החיים מנקודת מבטו אחרת. משך ההצגה כ 40 דקות.

ימי ושעות פעילות: ראשון עד חמישי + שבת – 10:00-17:30. ימי שישי + ערבי חג – 10:00-14:30. כרטיס כניסה מגיל 2 ומעלה. מחיר מלא – 109 ₪. מכירה מוקדמת – 89 ₪.

פאנקי מאנקי

פאנקי מאנקי היא רשת מתחמי חוויה ואקסטרים לכל המשפחה בפריסה ארצית. המתחמים מעוצבים בקונספטים מיוחדים בהשראת עולמות תוכן מרהיבים ובחדשנות מרגשת. כל המתחמים מכילים מגוון מתקנים ואטרקציות בסטנדרטים בינלאומיים המקנים חוויה מטריפה ובילוי לכל המשפחה. ציורי הקיר וציורי הרצפה מבוצעים בעבודת יד ע"י אמנים מחו"ל, תפאורה תלת מימדית המיובאת היישר מהפיליפינים, מיצגים מטריפים ועיצוב משגע והכל תחת קורת גג אחת ובפריסה ארצית. הבילוי מתאים לכל המשפחה ולטווח רחב של ילדים מגיל 0 ועד גיל 13, כך שכל ילד מבני המשפחה ימצא משהו שהוא אוהב. במתחמים תמצאו שלל אטרקציות ומתקנים חדישים, ביניהם: מתחמי פאנקי נינג'ה, שלל קירות טיפוס אתגריים, מתחמי טרמפולינות, בריכות ספוגים, בריכות כדורים עצומות, מגלשות אבובים, מתחמי קטנטנים, משחקי דמיון, מגדלי טיפוס סרוגים, גשרים אתגריים, מגדלי טיפוס גומיות, מגלשות, חדרים לאירועים מכל הסוגים, קפיטריה ועוד.

קרדיט – גל איסייב

לגו בקריית מוצקין

EGOeast  הפקות משיקה לקראת פסח פארק פעילויות ענק המציע תערוכת מיצגים מרהיבים של חיות אקזוטיות מקוביות, גן חיות הגדול והיפה בצפון, מגוון מתחמי הרכבה מדליקים מקוביות ומיני לונה פארק.

9 באפריל ועד 5 במאי בחי פארק קריית מוצקין תתקיים תערוכה שמעולם לא הייתה בישראל מבית היוצר של "בריק לייב" ובהרכבתו של דאנקן טיטמארש, האמן הבריטי של בניה בלגו ושיאן גינס מאז 2016 בבניית מיצג קוביות הלגו הגדול בעולם ושיאו טרם נשבר. תערוכת הקוביות ANIMAL PARADISE כוללת מעל 50 מיצגים שנבנתה בקרוב ל-8,000 שעות הרכבה עם יותר מ-2 מיליון קוביות, פארק בניית הקוביות מהגדולים בעולם עם מתחמי בנייה מכל מיני סוגים: מסלולי מרוצים של מכוניות מקוביות, מלחמת הכוכבים, מיינקראפט, קיר גרפיטי, בניית עיר, בריכות קוביות, פינות סלפי, קולנוע VR, גן חיות ומיני לונה פארק בכרטיס אחד.

שעות הפעילות: א'-ה' +ש' 9:00-18:00, יום ו' וערבי חג 9:00-15:00. כרטיסים באתר ובקופת החי פארק.

אגואיסט הפקות

פסח בחי כיף

חוגגים פסח בחי כיף ראשון לציון עם מופעים לילדים ומגוון פעילויות בגן החיות מהמובילים בישראל. תוכלו ליהנות מסדנאות קרקס, מתחם מתנפחים, מיצגי ענק, קירות צילום והופעה מרכזית לילדים שמתאימה לכולם והכל בכרטיס אחד. הפעילויות האטרקטיביות מצטרפות לחוויה המהנה במתחם גן החיות הוותיק בחי כיף המונה למעלה מ-600 בעלי חיים ממינים שונים, כאשר בכל יום יתקיים מופע של סדרת האנימציה המצליחה "בית הבובות של גבי". בין השבילים הירוקים של גן החיות תמצאו בעלי חיים במגוון ענק ובמרחק צפייה של חצרות פתוחים ומיצגים מונגשים, ובמקביל למופע יהיו שלל פעילויות ואטרקציות המותאמות לכל המשפחה כך שהילדים יוכלו ליהנות ממבחר רחב של פעילויות.

זמני המופע המרכזי: "בית הבובות של גבי" יעלה מידי יום בשעה 11:00 באמפיתיאטרון המוצל

לינק לרכישת כרטיסים: https://2207.kupat.co.il/show/hai-kef

טווח הפעילות: 20-30.4.2024. שעות פתיחה: 09:00 – 17:00

קרדיט – חוגגים הפקות

פארק COCOMELON על גג עזריאלי

הרפתקה מיוחדת עם הדמויות האהובות בהפקה של מותג הילדים הפופולארי, בפארק ענק וייחודי המשתרע על 3,000 מטר בגג עזריאלי בלב תל אביב בפסח הקרוב בתאריכים 24-29.4. סדרת האנימציה שהפכה ללהיט ענק ברחבי העולם קוקומלון – מתעוררת לחיים ומגיעה לעיר. קוקומלון התפרסמו בזכות קליפים מצוירים לשירים קליטים המיועדים לגיל הרך אך במהרה הפכו לתופעה עולמית ולפני 4 שנים הפכו לערוץ היוטיוב הראשון שצבר מעל מיליארד צפיות בשבוע אחד. בפסח הזה גג עזריאלי ילבש חג ופארק קוקומלון יגיע עם חוויות מרגשות לקטנטנים ולכל המשפחה, בשדרת קוקומלון – עמדות צילום, יצירה ואומנות ייחודיים, מתחם ג'ימבורי, גן שעשועים. בשדרת המשפחה – פארק חבלים, מתחם מתנפחים, מתחם נינג'ה ומופע מרכזי מסקרן ועוד מגוון אטרקציות שמתאימות גם להורים וגם לקטנטנים. לינק לרכישת כרטיסים לחצו כאן

כרטיס רגיל – 104 ₪. הנחות והטבות בוועדים ומועדוני האשראי.

קרדיט – חוגגים הפקות

פסח בזיכרון יעקב

שלל אירועי פסח לכל המשפחה, סיורים מודרכים, הצגות וסדנאות בגנים ובשבילי הטבע הקסומים של זכרון יעקב. לטייל במדרחוב הססגוני המציע מופעי רחוב, מוזיאונים, גלריות, מסעדות, חנויות ועוד שפע אתרים ואטרקציות הפזורים ברחבי המושבה. סיורים מודרכים ברמת הנדיב ועין צור, סיור ליקוט, סדנת ציור ציפורים בטבע, הבירכה ומערת המיש- סיור עששיות, מופע של להקת המחול אדמה, סיור מודרך עצים ונופים מהאגדות, אירוע משפחות, תיאטרון יער – מומו וגנבי הזמן והזמיר וקיסר סין. מתי: חוה"מ פסח 24-28.4. כמה: תשלום סמלי 15-30 ₪ בהתאם לפעילות. פרטים נוספים: עמותת גדעונים תיירות זכרון יעקב 04-6398811 ובאתר בלחיצה כאן

"הנה סיבה טובה" – יום הולדת 70 לרמת הנדיב, אירוע משפחות בפארק הטבע. הטבע בשיאו ומזמין את הקהל לצאת למרחבים וליהנות מכל הטוב שיש לו להציע. שביל תחנות פעיל יחכה לכם בשביל האחוזה, שחקנים לאורך הדרך, מעגל מתופפים, סדנאות יצירה מבית MIMA CRAFT ואווירה שלא תמצאו בשום מקום אחר. חוה"מ פסח-  ימים רביעי וחמישי  24-25.4, בין השעות 10:00-14:00. הפעילות ללא עלות למעט סדנאות היצירה. חנייה במקום בתשלום. פרטים נוספים באתר

צילום – ידיד לוי

'קוצים ניבים קרניים': הצגה מצחיקה חווייתית ומעשירה לכל המשפחה. כשהלילה יורד וגני רמת הנדיב נסגרים, הדיירים האמיתיים של הגן יוצאים ממחבואם. בדיוק אז מתחיל טיול קסום בעקבות חיות הבר הסודיות. יצירה מקורית מאת בועז פינקוביץ – שחקן, ליצן וחיית בר בעצמו.

צילום – צופית דמארי

מתי: רביעי 24.4 בשעה 18:30. כמה: 50 ₪

פסח בעמק המעיינות

עמק המעיינות נמצא בעונה הזו בשיא פריחתו. חוות הרוח בגלבוע – חוויית אנרגיה בפסח: סיורי אנרגיה לכל המשפחה בחוות הרוח בגלבוע – מוזמנים ליהנות מתצפית מרהיבה אל עמק המעיינות, להכיר פרויקט חדש של אגירת אנרגיה באמצעות מאגרי מים, ללמוד יחד עם הילדים על עוצמת הרוח, כיצד פועלת טורבינות הרוח ועוד. הסיורים יוצאים כל חצי שעה בימי חול המועד בין השעות 10:30-15:30. לפרטים וכרטיסים: לכניסה לאתר לחצו כאן 052-8114645

צילום שי מועלם

"נהריים בגשר" (גשר הישנה) – אתר "נהריים בגשר" מזמין אתכם ליהנות מחוויה משפחתית נפלאה בשילוב של טבע ומורשת. לאורך כל חול המועד פסח מוזמנים להגיע אל האתר וליהנות מסיור מודרך מרתק ומפעים העובר דרך שני סיפורים מרגשים: סיפור תחנת הכוח "נהריים" עם מיצג אור-קולי גדול ומרשים וסיפורם של חלוצי גשר במלחמת העצמאות. ביקור בבונקר הלוחמים המקורי, סרט בחדר האוכל וירידה  אל שלושת הגשרים ההיסטוריים שמעל הירדן והחאן הממלוכי בן 700 שנה. לאורך כל היום יתקיימו סיורים מודרכים ופעילויות לילדים: "בנה לך גשר!" – משחק הרכבת גשר דה-וינצ'י + "חפש ת'סליק!"  – משחק כתב חידה.

שעות פתיחת האתר בפסח: ד'-ה' (24-25.4): 9:00 – 16:00, ניתן להזמין כרטיסים לסיורי היום באתר האינטרנט בלחיצה כאן

צילום – נהריים בגשר

מוזיאון הספורט היהודי העולמי

מוזיאון "הספורט היהודי העולמי" הממוקם בכפר המכביה רמת גן מציע לקראת חג הפסח סיורים חווייתיים ומודרכים במוזיאון שיפגישו את המבקרים עם סיפורה מעורר ההשראה של המורשת הספורטיבית היהודית ב-100 השנים האחרונות . התצוגה במוזיאון כוללת כ-1,000 מוצגי ספורט נדירים ואייקונים והיא מהיפות בישראל. במהלך חג הפסח תתקיים במוזיאון פעילות מיוחדת: מרוץ משפחות במוזיאון: מקטן עד גדול, המשפחות ישלבו כוחות ורמזים ויפתרו את החידות שיובילו אותם לאפיקומן האבוד. המשפחה המנצחת תזכה בפרס אייקוני – כדורסל בחתימת טל ברודי ומיקי ברקוביץ', ויש גם פרסים שווים למקום שני ושלישי. לאחר הסיור במוזיאון המבקרים מוזמנים להמשיך ליהנות ולהוציא אנרגיות בפעילות ספורטיבית מהחדישות בארץ, בחדר החוויה האינטראקטיבי. לאהובי חדרי בריחה ופיצוח מנעולים – אקשן וגיבוש משפחתי בתיבות בריחה משפחתיות המכילות אתגרי חשיבה ברמות שונות לכל בני המשפחה- פעילות איכותית ומהנה במיוחד באדרנלין גבוה. הפעילות לפסח תתקיים מה 14.4.2024 ועד ה- 30.4.2024. לאתר האינטרנט ולשריון מועד ביקור לחצו כאן

פסח משפחתי במוזיאון אגם

מוזיאון אגם בראשון לציון מציע בילוי פסח משפחתי חוויתי עם פעילויות יצירה מהנות לילדים. מופעי מוזיקה ונגינה משותפת על כלי הקשה, חוויות משחררות של מחול, קצב ותנועה. סיורי אמנות תיאטרליים מותאמים לילדים ולקטנטנים שנחשפים ליצירות מרהיבות של אמנות המפעילה את כל החושים ומרתקת צופים מכל הגילאים. סדנאות יצירה קינטיות לילדים, מסיבת אוזניות ברוח חג החירות, משחק משפחתי "לחפש את האפיקומן" במוזיאון ועוד הרפתקאות לחג.

שבת | 20.4.24 | 12:00
גורו זוזו – מסיבת אוזניות חוויתית ברוח חג החירות
חוויית קצב, תנועה ומשחקים. מסיבה חוויתית להורים ולילדים ברחבי המוזיאון בהנחיה עם אוזניות ובשילוב מוסיקה חיובית ומשחקי אינטראקציה בין משתתפים. חוויה סוחפת לכל המשפחה.

חמישי | 25.4.24 | 12:00 | 17:00
טרמולו ואוצרות הדמיון – מופע כלי הקשה סוחף בהשתתפות הקהל
מופע מוזיקלי לילדים ולמשפחה החושף את הקהל לכלי הקשה מיוחדים ולמוסיקה מתרבויות העולם. על במה עמוסת כלים מכל העולם, אנסמבל טרמולו יוצא למסע מלא דמיון המשלב מוזיקה מקורית ועיבודים סוחפים של קלאסיקות מוזיקליות מ"מלחמת הכוכבים", הארי פוטר, סופרמן, מוזיקה מרוקאית- בֶּרְבֵּרִית, מתופפי קודו יפניים, בטוקדה ברזילאית, שיר ילדים אפריקאי, שורת מתופפים אמריקאית, מעוף הדבורה, ועוד.

שבת | 27.4.24 | 12:00
לרקוד עם נסיך – מופע מחול בהשתתפות הקהל
כדי להגשים את חלומה של רקדנית לנצח בתחרות מחול ולזכות בתפקיד סינדרלה האחרת, מתגייס קהל הילדים ומייעץ לה אם להקסים את הנסיך בשפגט הפוך, בסיבובים מסחרחרים או בקידה מהלב. האם בזכות הילדים תקבל אומץ ותצליח להגשים את חלומה ? מופע אינטראקטיבי בו הילדים מניעים את התפתחות העלילה ושותפים להגשמת חלום ! רקדנית ויוצרת: יעל פארן.

מוזיאון אגם- רחוב מישר 1, ראשון לציון – פרטים וכרטיסים באתר המוזיאון.

צילום – מיכאל פאביה

שומרי החומות חוזרים

לקראת פסח ייפתחו טיילות החומות בירושלים מחדש עם הפסלים "המדברים" החדשים של מגיני ירושלים לדורותיה. מיצב חדש על טיילת החומות  (הדרומית והצפונית) – פסלי מגיני ירושלים בגודל אמיתי "חמושים" באפליקציית מציאות רבודה המעירה לחיים את סיפורם האישי והתקופה בה חיו. ללא תוספת תשלום. מתי: א-ה ושבת – 9:00-17:00, שישי, טיילת דרומית עד 14:00, צפונית סגורה. כמה? 25 ש"ח למבוגר, 12 ש"ח לילד/ חייל / גמלאי. בפסח: 24,25,26,28 באפריל, פתוח ללא תשלום באדיבות בנק הפועלים. לפרטים נוספים  pami.co.il. צילום מתוך האפליקציה: פמ"י, צילום אנשים ופסל: איתן אלחדז ברק

סרטון מיצב שומרי החומות חוזרים: https://www.youtube.com/watch?v=KnHPjpW6ZJs

צילום – איתן אלחדז ברק

פארק אגם הפרפרים 

פארק הפרפרים הוא מתחם פתוח משתרע על 15 דונם בתוך שטח מפעל קליל בכרמיאל, וכולל צמחייה מגוונת עם 180 סוגי שיחים וצמחים, פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור ומאפשרים להם לשגשג.

סיורים חינמיים יערכו לקראת חג פסח ביום ראשון ה-21.4. התנאים המיטיבים שהוקמו בפארק לטובת פרפרי האזור הפכו את הפארק לאטרקטיבי ביותר עבור הפרפרים וככל הידוע אין עוד מקום בעולם שבו יש מגוון פרפרים גדול שכזה יחסית לשטח הקטן במושגי שטחי טבע של הפארק.

בפארק נמצאים באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור.

לתיאום והרשמה לסיור -טלפון : *8555

מבלים חינם בחול המועד פסח

אירועי פסח בקניוני עופר מצפון הארץ ועד דרומה

קניון עופר רמת אביב – פסח מהאגדות: יפתח מתחם "אליס בארץ האשליות": מתחם חווייתי המיועד לכל המשפחה: "אליס בארץ האשליות ". יםפתח לקהל הרחב במהלך חג הפסח, ויפעל במשך  3 ימים, החל מה 24.4.2024 עד ה 26.4.2024.

המתחם יעוצב בהשראת ובסגנון אליס בארץ האשליות והוא כולל מגוון רחב של פעילויות לילדים, בין הייתר: פינות יצירה מתחלפות, סדנאות לעיצוב תיק אשליות, יצירת תמונות תעתוע לתליה על קיר החדר, סדנא לפיסול עץ לבבות, יצירת משחק פסיכודלי, סדנאת יצירת קופסת קלפים ועוד.

המתחם  יקושט מדימויים אליסה בארץ האשליות הוא יפתח בקומה השנייה של הקניון, (מול חנות לולו למון) ויפעל בתאריכים ה 24-26.4  השעות 10:00-14:00 ו- 16:00-19:00 כניסה חינם

קניון עופר חדרה – "מופע הבלונים והקסמים של עדידידיו": מופע סוחף לכל המשפחה שיערך בשיתוף הקהל. המופע משלב קסמים, ריקודים ומשחקי חברה. ייערך במהלך בחופשת הפסח, ביום רביעי ה 24.2.24 בשעה 13:00. כמו כן קניון עופר רחובות מציע סדנת עיצוב בלונים – ביום חמישי ה 25.04.24 בין השעות 11:00-13:30

חוצות המפרץ – פסטיבל "אביב יפני" – יערך במהלך 3 ימים, בחופשת חול המועד פסח, בחוצות המפרץ האואטלט, החל מה 24.4.2024 עד ה 26.4.2024.

ה"פסטיבל יפני" מעוצב בהשראת 'ארץ השמש העולה', והוא כלול מגוון רחב של פעילויות ואירועים, בין הייתר: הפנינג יפני, פעילויות וסדנאות יצירה בהשראת יפן, סדנת  אורגמי קיפולי נייר מיוחדים, סדנת קישוטי מניפות, סדנת הכנת מניפות בשלל צבעים וצורות, עיצוב אהילי נייר יפניים,  פינת קליגרפיה העתקת מילים יפניות מקוריות ואיורם, פיסול מחמר של כד יפני וקבוקים, יצירת  כובעים וחולצות בהשראת האופנה היפנית ועוד.

הפעילות פתוחות לקהל הרחב –בין השעות 11:00-14:00 וב –  16:00-19:00 ביום ו' בין השעות 10:00-14:00.

צילומים- יח"צ, אייל קרן

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן