כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מנכ"לית ויצו והנהלת הארגון ביקרו במעונות היום של ויצו בחולון לחזק את הצוותים החינוכיים והטיפוליים ולהיערך לקראת שנת הלימודים הבאה

לויצו 5 מעונות יום ברחבי העיר חולון המשרתים אוכלוסייה רחבה ומגוונת מזה עשרות שנים

מנכ"לית ויצו והנהלת הארגון ביקרו במעונות היום של ויצו בחולון לחזק את הצוותים החינוכיים והטיפוליים ולהיערך לקראת שנת הלימודים הבאה

מנכ"לית ויצו, מירה מינס, ביקרה השבוע במעונות היום של ויצו בחולון כדי לחזק את הצוותים החינוכיים והטיפוליים על עבודתם המסורה לאורך כל השנה, ולהיערך יחד לקראת שנת הלימודים הבאה.

יחד עם מינס השתתפו בביקור – שרון זיגדון מנהלת אגף הגיל הרך, דורון יחיאלי מנהל אגף בינוי, מיכל אורלי הדוברת, שני שפיר ע' המנכ"לית ויד ימינה, גאולה מזרחי מפקחת הגיל הרך ומיכאל שוב כלכלן אגף הגיל הרך.

לויצו 5 מעונות יום ברחבי העיר חולון המשרתים אוכלוסייה רחבה ומגוונת מזה עשרות שנים, כאשר לכל מעון הייחודיות שלו:

מעון יריחו בניהולה של נופר דודיאן, מעון בשכונה ותיקה, שנותן שרות לקהל הורים צעיר בתחילת ההורות בשל השרות המזמין וההקשבה לכל הורה והאמון של ההורים יש ביקוש רב למעון;


מעון תל גיבורים בניהולה של מעיין שמאי, שעשתה לפני כשנתיים שינוי מקצועי מתחום ניהול משאבי אנוש. המעון הוא מהוותיקים והראשונים שהוקמו בעיר וניתן למצוא בין ההורים גם כאלה שהתחנכו במעון בעצמם;

מעון ג'סי כהן בניהולה של ליטל נוחימוביץ, בו פעלה קבוצת בישול להורים וילדים ותכניות ליווי להורים ולפעוטות באמצעות דרמה ותאטרון, ספורט ועוד;

מעון ששת הימים בניהולה של שירה אלפר, שעשתה הסבה מתחום הקמעונאות וניהול סניף פארם, וכיום בניהול המעון שמה דגש על שותפות עם ההורים וקיום סדנאות חוסן להורים ולפעוטות

מעון רמז בניהולה של אורטל חנן, שלפני כן ניהלה אגף באחת מיבואניות הרכב, והצטרפה לויצו לתפקיד ניהולי מהותי. במעון מושם דגש על 'תכנית בריאות' לחינוך תזונה נכונה ובריאה וחינוך לספורט ופעילות גופנית.

במהלך הביקורים, הנהלת ויצו נהנתה מהפעילויות הרבות שנעשו עם הפעוטות במהלך יומם במעונות ונחשפו לכל סדר היום של הפעוטות, החל מקבלתם בשעות הבוקר עם חיבוק וחיוך, ארוחות הבוקר, הפעילויות בכיתה, הפעילויות בחצר, ארוחות הצהרים, זמן השינה וההתארגנות לפרידה לקראת סיום היום.

מירה מינס, מנכ"לית ויצו, אמרה למנהלות המעונות ולצוותי המטפלות המחנכות: "אתן חלק נכבד מענף מרכזי ומשמעותי לתפקוד המשק הישראלי בשגרה ובחירום, ועשייתכן קריטית להנעת גלגלי המשק בכך שאתן מאפשרות להורים לצאת לעבודתם בראש שקט ובביטחון שהילדים שלהם נמצאים בידיים טובות. גאווה גדולה לראות את הצוותים החינוכיים והטיפוליים שלנו עובדים למען הקהילה בכזו נאמנות, מסירות, ערכיות ומקצועיות. מזה 104 שנים, ויצו מוכיחה כל פעם מחדש בשגרה ובעתות משבר ומלחמה עד כמה העבודה שלנו רלוונטית ומשמעותית.

בויצו יותר מ-6000 עובדות ועובדים ומעל ל-2000 מתנדבות ברחבי הארץ, והעשייה של כולנו מורגשת ומוערכת בשטח על-די כל כך הרבה אנשים שנהנים מכך שויצו ממשיכה לתת ולתרום למען חיזוק העורף האזרחי והחברה הישראלית."

אנו בויצו מעריכים ומוקירים את הקשר הטוב ושיתוף הפעולה לו אנו זוכים לאורך השנים עם עיריית חולון ומינהל החינוך בעיר ואנו בטוחים כי הקשר החם והחזק ימשיך גם עם ראש העיר הנכנס שי קינן ומאחלים לו בהצלחה רבה עם כניסתו לתפקיד.

שרון זיגדון, מנהלת האגף לגיל הרך בויצו ציינה: "בכל ביקור שלי במעונות היום בחולון אני זוכה לראות את ההתפתחות המקצועית של כל אחת ואחת מהמנהלות ואת ההשקעה שלהן ושל הצוותים בפעוטות הרכים. אני שמחה וגאה על הקשר המצוין שיש למפקחת המעונות גאולה מזרחי עם צוות המנהלות והליווי הצמוד לו הן זוכות ובטוחה שהקשר העמוק ניכר באיכות הטיפול הניתן לפעוטות והשירות שניתן להוריהם. אנו נמשיך לעשות הכל על מנת לשפר ולהטיב את איכות הטיפול בפעוטות במעונות היום של ויצו, לצד השקעה בצוותי המטפלות-מחנכות שלנו שעושות עבודת קודש והכשרתן בהתאם לתפיסה הפדגוגית ולשיטות העבודה של ויצו שהוכיחו עצמן לאורך השנים."

קרדיט צילום: ויצו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem