כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שת״פ ייחודי בתחום הטראומה בין המרכז הרפואי וולפסון לצוות מומחי טראומה מניו-ג׳רזי

השבוע, צוות של ארבעה מומחים בעלי שם בינלאומי בתחום הטראומה הגיעו בהתנדבות לישראל מביה״ח קופר ניו-ג׳רזי והעבירו יחד עם ד"ר גולדשטיין, מנהל הטראומה בוולפסון את קורס ASSET הראשון בישראל מטעם הACS.

שת״פ ייחודי בתחום הטראומה בין המרכז הרפואי וולפסון לצוות מומחי טראומה מניו-ג׳רזי

השבוע, צוות של ארבעה מומחים בעלי שם בינלאומי בתחום הטראומה הגיעו בהתנדבות לישראל מביה״ח קופר ניו-ג׳רזי והעבירו יחד עם ד"ר גולדשטיין, מנהל הטראומה בוולפסון את קורס ASSET הראשון בישראל מטעם הACS. הקורס שהתקיים במרכז לסימולציה רפואית, הוקדש לזכרו של ד"ר שחר שמעונוב ז"ל, שנפטר כתוצאה ממחלת הסרטן.

"הרפואה בארה"ב מתקדמת מאוד בכל הקשור לניתוחי טראומה. לאחר ה-11.9, חיילים רבים נשלחו להילחם בעיראק ובאפגניסטן וכתוצאה מכך הרפואה בתחום זה הלכה והשתכללה במטרה לתת להם את המענה הרפואי הטוב ביותר. המטרה שלי יחד עם ד"ר שמעונוב ז"ל הייתה להביא את קורס הטראומה המתקדם שמתקיים אצלנו בביה"ח קופר לישראל. מטרת הקורס היא להעמיק את הידע בניתוחי טראומה מורכבים״, מסבירה ד״ר אנה גולדנברג, מומחית לטראומה שהגיע להתנדב בוולפסון מניו ג׳רזי.

בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח, ביום ו' האחרון קיים ד״ר גולדשטיין יחד עם צוות הרופאים יום עיון בנושא כירורגיה דחופה וטראומה בוולפסון יחד עם החברה הישראלית לכירורגיה דחופה ולטראומה. ליום העיון הגיעו עשרות רופאים ורופאות בכירים, אחים ואחיות מומחים לטראומה ופארמדיקים. הרצאת האורח ניתנה מפיו של קולנול בדימוס ד"ר קירבי גרוס, כירורג טראומה בביה"ח קופר בארה"ב ויועץ לשעבר במשרד ההגנה האמריקאי.

ד"ר אדם לי גולדשטיין, מנהל יחידת הטראומה בוולפסון: "אני רוצה להודות לד"ר אנה גולדברג ולצוות המומחים מביה"ח קופר ניו-ג'רזי על התנדבותם בוולפסון וסיועם הרב בארגון הכנס ובקידום נושא הטראומה בישראל".


אסנת מוסקוביץ' מנהלת עמותת הידידים :"עמותת הידידים מודה לד"ר אנה גולדנברג על ההתגייסות המופלאה שלה למען הרפואה בישראל ולמען חיזוק מערך הטראומה בישראל. ד"ר גולדנברג מייצגת את החיבור העמוק של המרכז הרפואי וולפסון ושל ישראל עם הקהילה היהודית בארה"ב".

קרדיט:המרכז הרפואי וולפסון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem