כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחכים לכם בים

עיריית ראשון לציון פתחה את עונת הרחצה

מחכים לכם בים: עיריית ראשון לציון פתחה את עונת הרחצה

עונת הרחצה 2024 נפתחה רשמית בחופי ראשון לציון. תחילה יופעלו שלושה חופי רחצה: החוף הכחול (חוף מספר 1), חוף חופית (חוף מספר 3) והחוף הנפרד (חוף מספר 6), בין השעות 17:00-08:00. החל מיום חמישי, ה-9.5.24, יופעלו שלושה חופים נוספים: חוף נווה חוף (חוף מספר 2), חוף תל יונה (חוף מספר 4) וחוף הילדים (חוף מספר 5).

כמו כן, החל מיום חמישי, ה-20.6.24, יופעלו שירותי ההצלה בשלושה חופים החוף הכחול, חוף חופית והחוף הנפרד – עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן. נציין, כי עיריית ראשון לציון היא העיר היחידה בישראל שמפעילה שירותי הצלה עד שעות החשכה. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע ע"פ פרסום באתר העירוני.

בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים היפים והנקיים בארץ, ואף זכה שבע פעמים בתוכנית ה"דגל הכחול" הבינלאומית שקבעה כי הוא עומד בקריטריונים המחמירים ביותר, הכוללים, בין השאר, בדיקות קפדניות בנושא שמירה, בטיחות, תחזוקה שוטפת ונאותה של מתקני החוף, נגישות לנכים, טיפוח וחינוך לאיכות הסביבה ואקולוגיה.

כמו כן, על פני החוף פזורות 6 תחנות הצלה, כולל 3 תחנות עזרה ראשונה ותחנת שיטור, ולרשות המתרחצים במקום מתקני שירותים ומקלחות מסודרים וכן מתקני כושר. בחוף מספר 1 (החוף הכחול) ובחוף מספר 4 (תל יונה), קיימת הנגשה לאנשים עם מוגבלות עד לקו המים הרטוב, כשבכל ששת החופים נמצאות עגלות הנגשה ימיות ללא תשלום.


המתקנים בחוף הינם מסובסדים לתושבות ותושבי העיר ראשון לציון: מיטת שיזוף תעלה 8 שקלים, כיסא נוח ב-4 שקלים, שולחן חוף ב-4 שקלים ושמשייה ב-4 שקלים גם כן, בהצגת ת.ז או רישיון נהיגה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem