כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרצח בחוף הים "ארבע על ארבע" בראשון לציון

ההרכב קבע פה אחד כי הנאשם דקר את המנוח במטרה לגרום למותו

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע את אסף ברגיג ברצח (בכוונה) של יאשיהו בלום ז"ל בחוף הים בראשון לציון.

כזכור, מכתב האישום שהוגש בשנת 2020 ע"י עורך הדין רועי לוס מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי באוגוסט 2020 הגיעו ברגיג וחבריו לחוף הים "ארבע על ארבע" בראשון לציון בסביבות שתיים לפנות בוקר, וכשחזרו לרכבים לאחר הבילוי, חנה בסמוך אליהם רכבו של המנוח. לאחר דין ודברים שהיו בין חבורתו של ברגיג לקבוצת החברים של המנוח, החלה להתפתח קטטה וברגיג התקרב למנוח, כשחברו מעודד אותו: "תדקור אותו, תדקור אותו". ברגיג שלף את הסכין ודקר את המנוח שש פעמים בגבו. לאחר הדקירות נמלט המנוח, אך קרס לאחר כ-35 מטר והתמוטט. כוחות הצלה אשר הגיעו למקום פינו את המנוח לבית חולים, שם נקבע מותו.

עו"ד רועי לוס: "קיבלנו היום הכרעת הדין בתיק בו בוצע רצח של אדם תמים שנקלע למצב דברים בלתי צפוי לחלוטין והוא תרחיש המבטא אירוע טרגי שאנו כחברה צריכים למגר ולהוקיע. אדם נורמטיבי יוצא בערב למקום ציבורי ולא חוזר. הרשעה זו משקפת את מאמצי רשויות האכיפה לעשות כל שניתן למצות את הדין עם כל מי שנוטל חלק באירוע בו ניטלו חייו של אדם. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך לעמוד איתם בקשר כפי שעשינו עד כה."

ההרכב קבע פה אחד כי ברגיג דקר את המנוח במטרה לגרום למותו: "בסיכומו של דבר, המסקנה המתבקשת ממכלול הראיות הנסיבתיות היא שהנאשם דקר את המנוח למוות. הנאשם הביא עמו את הסכין מביתו כדי להרשים את חבריו, נשא אותה ברשותו במהלך כל אותו הלילה מבלי שנפרד ממנה, לקח אותה עמו לקטטה, דקר באמצעותה את המנוח, שב עם הסכין המגואלת בדם לרכב, ולאחר מכן בנסיעה השליך את הסכין מהרכב. הנאשם אף התפאר במעשיו, כאשר אמר ברכב: "ראית מה עשיתי לו?". המסקנה היא שהנאשם דקר את המנוח בכוונה לגרום למותו."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem