כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרוץ PAPAYA תל אביב

במגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את עשרות אלפי המשתתפים

מירוץ PAPAYA תל אביב:
במגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את עשרות אלפי המשתתפים

כוחות מד"א הכוללים חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה, יאבטחו רפואית הלילה (ד') את עשרות אלפי הרצים שישתתפו במרוץ הלילה בתל אביב, בכפוף להנחיות פיקוד העורף. כוחות מגן דוד אדום יפרשו לאורך כל המסלול, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות עזרה ראשונה רגליות בכדי להעניק טיפול רפואי בשטח למי שיזדקק לכך. בנקודת הסיום הוקמה מרפאת טיפול נמרץ הכוללת בריכות קרח לטיפול בפגיעות חום.

צוותי מד"א הפועלים בעיר תל אביב תוגברו על מנת לאפשר הגעה מהירה לחולים, פצועים ויולדות אשר יזקקו לשירותי מגן דוד אדום בזמן חסימות הצירים הצפויים בעיר.

מנהל מרחב דן במד"א, אביחי חדד: "כוחות מגן דוד אדום מתורגלים באבטחת אירועים גדולים מסוג זה, וערוכים מבעוד מועד לטפל בכל מי שיזדקק לכך. החובשים והפראמדיקים של מד"א פרושים לאורך המסלול עם כל הציוד הרפואי הנדרש. אני מאחל לכל המשתתפים ריצה בטוחה ומהנה."

קרדיט:מד"א


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem