כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית חולון ופיקוד העורף קיימו תרגיל היערכות למתן שירותים בעת הסלמה ביטחונית ושעת חירום

ראש העירייה: "אנו מצויים בימים מאתגרים ולא פשוטים כלל, אולם אני בטוח שבעזרת היערכות אחראית ונכונה, נדע להכין עצמנו למגוון תרחישי חירום שונים"

עיריית חולון ופיקוד העורף ערכו ביום שלישי תרגיל היערכות למתן שירותים בעת הסלמה ביטחונית ושעת חירום עבור תושבי העיר. התרגיל התקיים במעמד ראש העירייה, שי קינן, והשתתפו בו יחידות העירייה וחברות הבת העירוניות הרלוונטיות ונציגי יחידת הקישור לרשות (יקל"ר) מפיקוד העורף.

ראש העירייה, שי קינן: "אנו מצויים בימים מאתגרים ולא פשוטים כלל, אולם אני בטוח שבעזרת היערכות אחראית ונכונה, נדע להכין עצמנו למגוון תרחישי חירום שונים. עובדי העירייה, יחד עם אנשי פיקוד העורף, עושים לילות כימים ומתרגלים התמודדות עם מצב של הסלמה ביטחונית, במידה שתתרחש, על מנת לשמור על רציפות תפקודית ולהמשיך להעניק לתושבי העיר את השירותים הנדרשים לשמירה על מוגנותם".

התרגיל נפתח במתחם המדיטק, שבו הוקם משאל"ה (מרכז שירות אזורי לרווחת התושב). במקום תרגלו בעלי התפקידים השונים את השירותים השונים, שיינתנו במרכז זה, כגון: עמדת מידע לציבור, תחנה לחלוקת מים, עמדות הטענת סוללות למכשירים ניידים ולנתמכי נשימה, עמדת מתנדבים, עמדות חוסן ועוד. יצוין, כי בשעת חירום יוקמו ברחבי העיר 12 מרכזים מעין אלה, שיעניקו שירותים שונים לתושבים, בסמיכות למקום המגורים.

המשך התרגיל התקיים בחניון בית אמות באזור התעשייה, ובו הודגם אופן השימוש בחניון התת-קרקעי כמחסה בטוח לתושבים מחוסרי מיגון בשעת חירום. במקום הוצגו השירותים השונים שיהיו קיימים בחניון לרווחת השוהים בו, דוגמת חדר עזרה ראשונה, עמדות הפגה, מתחם לתפילה ועוד. יודגש כי חניון זה ונוספים שהוכשרו ברחבי העיר, ייפתחו רק במידת הצורך ויהיו מיועדים לאכלוס זמני של תושבים מחוסרי ממ"ד ומקלט משותף או ציבורי בקרבת מקום מגוריהם. תושבי אלה יוכלו לשהות בחניונים התת-קרקעיים בהתאם להודעה שתתקבל מהעירייה. יודגש, כי ברחבי העיר מצויים מעני מקלוט נוספים ופירוט על מיקומיהם מצוי במפה הדינמית שבאתר העירייה.    

צילום: עיריית חולון


כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem