כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

איגוד ערים כינרת: שרב כבד צפוי היום ומחר 24-25.4 שמרו על עצמכם

כבר עתה, בשעות הבוקר נמדדה טמפ' של 33 מעלות° צלזיוס

איגוד ערים כינרת: שרב כבד צפוי היום ומחר 24-25.4 שמרו על עצמכם

כבר עתה, בשעות הבוקר נמדדה טמפ' של 33 מעלות° צלזיוס

אריק טל מנהל יחידת פיקוח ואכיפה באיגוד ערים כינרת: "היום ומחר רביעי וחמישי 24-25 באפריל, צפוי שרב, עם טמפ' גבוהות, שיגיעו עד 40° מעלות צלזיוס. על הנופשים לשמור על בטיחותם ובריאותם, ומתבקשים לשהות באזורים מוצלים ולהרבות בשתייה" אומר טל ומוסיף "על נופשים המשתמשים במיכל גז לבישול, להגן עליו מקרינת שמש ישירה, העלולה לגרום לפיצוץ מסוכן".

לגבי הנחיות בטיחות נוספות, מציין טל:" יש לרחוץ אך ורק בחופים מוכרזים עם שירותי הצלה. בנוסף, השנה מפלס המים גבוה- ולכן אין לקפוץ ממעקות או מדרגות.
החשוב מכל- על ההורים מוטלת אחריות להשגחה פעילה ולא פאסיבית, כאשר הילד במים ובחוף, ותמיד להישמע להוראות והנחיות צוות החוף והמצילים".

איגוד ערים כינרת מפעיל 15 חופים סביב האגם הלאומי, לכולם מתאפשרת כניסה חינם. התשלום הינו עבור העמדת הרכב בחניונים המוסדרים. כאשר לבעלי רכבי תו נכה, המאושר משרד התחבורה, החניה ללא תשלום.


מידע חינם לגבי חופי איגוד ערים כינרת וכן "קו סובב כינרת" – שאטל חינמי לאורך חול המועד בכוכבית כינרת 55477*

בתקווה לנופש בטוח ובשורות טובות.

חוף דוגית, כעת. הנופשים כבר מבלים במים.

צילום- אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן