כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב ראשון לציון נתפס על חם

חשוד בגניבת מאות זוגות אופניים וקורקינטים חשמליים

תושב ראשון לציון נתפס על חם-חשוד בגניבת מאות זוגות אופניים וקורקינטים חשמליים בשווי מאות אלפי שקלים נתפס על חם ביום ראשון לפנות בוקר

במהלך ימי החג התקבלו במוקד ארגון 'השומרים' מספר רב של תלונות על גניבות אופניים חשמליים בעיר. מצפייה במצלמות האבטחה, התברר כי מדובר באותו חשוד שאחריו מתנהל מצוד מזה כחצי שנה.

בהנהלת הארגון הוחלט לצאת במוצ"ש האחרון למבצע מיוחד של מתנדבי 'השומרים' בניסיון לתפוס את החשוד, שהפיל את חיתתו מידי לילה בגניבת עשרות אופניים חשמליים מידי שבוע ולמרות מאמצים רבים עד כה, לא הצליחו להביא לתפיסתו.

במבצע לקחו חלק כ-70 מתנדבים שחולקו לצוותים לפי אזורים שבהם החשוד נהג לפעול. במהלך המבצע חולקו פליירים עם תמונות של החשוד לתושבי האזור על מנת להביא לתפיסתו.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון, במהלך סיור של צוות מתנדבים בשכונת רמת אלחנן בעיר, זיהו המתנדבים את החשוד מגיע עם אופניים חשמליים החשודים כגנובים, והתחילו לבצע אחריו מעקב.


במהלך המעקב זיהו המתנדבים את החשוד נכנס לחניית בניין ובאמצעות כלי פריצה מתקדמים מנסה לפרוץ מנעול של אופניים חשמליים, בניסיון לבצע גניבה נוספת.

המתנדבים שהיו אחריו במעקב ניגשו אליו והודיעו לו שהוא מעוכב על גניבה עד להגעת כוח משטרה למקום.

החשוד, כבן 50 תושב ראשון לציון, נלקח על ידי שוטרי סיור של משטרת מרחב דן, להמשך חקירה בתחנת משטרת בני ברק.

בארגון מבהירים: הגנב נתפס ללא השלל שגנב בחצי השנה האחרונה. כל תושב שנגנבו ממנו אופניים מתבקש לגשת לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה. בארגון לא מחזיקים בחפצים החשודים כגנובים, אלא מוסרים אותם לידי משטרת בני ברק

מנכ"ל הארגון, חיים רוטר שניהל את המבצע: "מדובר בחשוד שהתחמק שוב ושוב מהמשטרה ומארגון השומרים. כל הניסיונות להביא לתפיסתו נכשלו עד כה. לאחר עשרות תלונות במהלך החג הוחלט לשים סוף לסאגה. ברצוני להודות למתנדבים המסורים שפעלו לילות כימים כדי להביא לתפיסתו ולגדוע את הנזק הכלכלי שהחשוד גרם במשך תקופה ארוכה לחלק ניכר מתושבי העיר".

קרדיט: דוברות השומרים ב"ב

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן