כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחנת כיבוי אש חדשה בעיר באר יעקב

התחנה תיתן מענה מקצועי ומהיר לשריפות ואירועים במרחב העירוני של באר יעקב המונה כ35000 תושבים כמו גם למרחב הסובב ומושבים סמוכים.

בטקס חגיגי במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי ציינו אתמול (ד') בכבאות והצלה לישראל את פתיחתה של תחנת כיבוי אש חדשה בעיר באר יעקב

בטקס פתיחת התחנה השתתפו נציב כבאות והצלחה רב-טפסר אייל כספי, ראש עיריית באר יעקב מר ניסים גוזלן, ראש מועצת שדות דן מר דוד יפרח ,מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם ,מפקד תחנת איילון טפסר/מ עוז כהן וסגל הפיקוד הבכיר במערך כבאות והצלה.

תחנת הכיבוי החדשה מוקמה בלב העיר באר יעקב שנמצאת תחת אחריות תחנת איילון והיא תקצר את זמן ומרחק התגובה באירועים מבצעיים. כבר משלבי התכנון המוקדמים הושקעה מחשבה רבה בבניית תחנה חדשנית השמה דגש על איכות חיים ורווחת הפרט של לוחמי האש הפועלים בה.
התחנה תיתן מענה מקצועי ומהיר לשריפות ואירועים במרחב העירוני של באר יעקב המונה כ35000 תושבים כמו גם למרחב הסובב ומושבים סמוכים.

את הטקס פתח הרב הראשי לכבאות והצלה בישראל ס/טפסר הרב חיים פרל בקריאת פרק תהילים.

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי:
"במציאות המורכבת בה אנו נמצאים מוטלת עלינו החובה לשפר את יכולות המענה המבצעי והשירות לאזרח, פתיחת תחנה חדשה בעיר באר יעקב היא סימן לחיזוקה של העיר כמו גם להתעצמותו של מערך כבאות והצלה הנמצא בתנופת עשייה והתפתחות.
אני מודה לראש העיר ולכל העוסקים במלאכה על תרומתם בהקמת התחנה".


מפקד התחנה טפסר/מ עוז כהן: "העיר באר יעקב נמצאת בתנופת בניה מאסיבית, כנגזרת מכך אנו כגוף מציל חיים מחויבים לצמצם את זמני התגובה והמענה המבצעי לאזרח.
פתיחתה של התחנה חדשה השייכת לתחנת איילון במחוז מרכז מהווה נדבך נוסף להתעצמות תחנת איילון והמערך כולו , אני מודה לנציב, לראש העיר, למטה וללוחמים על תקומתם בהקמת תחנה זאת."

ראש עיריית באר יעקב מר ניסים גוזלן:
"רוצה להודות לנציב כבאות והצלה לישראל, למפקד התחנה ולכל האנשים שסייעו להקים את התחנה החדשה בבאר יעקב.
התחנה תשפר משמעותית את המענה המציל חיים לאזרחים.
לוחמי האש פעלו בשנים האחרונות בנחישות ובמסירות תוך מענה לאתגרים המבצעיים המורכבים אל מול המציאות המורכבת בה אנו חיים, זה הזמן להודות לכם על העשייה והתרומה לביטחון העיר והתושבים."

מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם:
"תחנת הכיבוי החדשה בבאר יעקב תאפשר מתן מענה מבצעי טוב יותר ללמעלה משלושים אלף תושבי באר יעקב ותקצר את זמני ההגעה בזמן אירוע.
נוסף על טיוב המענה המבצעי, התחנה תהווה כנקודת הסברה אשר תחזק את הקשר עם הקהילה."

קרדיט דוברות והצלה כב"ה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן