כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המסלול החדש למימון מיגון לדירות ללא אפשרות להתקין בהן ממ"ד

צפריר עקב מנכ"ל עין צופיה ייעוץ כלכלי בע״מ : "150 אלף שקל לשיפור מיגון חדר פנימי זמין מעתה בעלויות של 750 שקל לחודש באמצעות המשכנתא"

בהשוואה לרבעון הראשון של 2023 חלה, מאז ה-7 באוקטובר, חלה עלייה של מאות אחוזים בבקשה לשיפור מיגון פנימי ההופך חדר לממ"ד ועלייה של עשרות אחוזים בביצועים בפועל ברבעון הראשון של 2024. עם זאת, אזרחים רבים לא יכלו להרשות לעצמם לבצע שיפור כזה בשל עלותו הגבוהה העומדת על כ-150 אלף שקל.  

בעקבות רגולציה מתאימה של בנק ישראל ניתן לפרוס את עלויות המיגון הדירה באמצעות משכנתה בנקאית. אורטק מערכות מיגון בע״מ אשר מספקת שיפורי מיגון שמאושרים על ידי פיקוד העורף מציעה לפרוש את התשלום, העומד על 120-180 אלף ₪ לחדר בתשלום חודשי במשכנתא, עד 30 שנים בתשלום מינימלי של 750 שח לחודש ותציע ליווי מקצועי של חברת עין צופיה בתהליך הגשת בקשה המשכנתה לבנק.

"בנק ישראל פרסם מתווה הקלות למימון ממ"ד במסגרת המשכנתא אולם הן לא כללו את פתרונות שיפור המיגון אשר מאושרים על ידי פיקוד העורף. לאחר פניות מצד גורמים רבים, מאפשר כיום הבנק,  לכל בעל נכס לבצע שיפור מיגון וזאת ללא מגבלות הלוואות לדיור", מדגיש צפריר עקב מנכ"ל עין צופיה ייעוץ כלכלי בע״מ.

שיפור מיגון המיגון מבוצע בתוך החדר הקיים ואורך בין 3-5 ימים. כל לוחות המיגון מגיעים מוכנים מראש ומורכבים "כמו לגו" תוך זמן קצר בתוך מסגרות ייעודיות כחלק ממערכת מאושרת על ידי פיקוד העורף, כמו כן, מותקנים חלון ודלת לפי תקן ממ"ד. החדר הממוגן חוזר למצב התפקודי המקורי שלו  לאחר כ-10 ימים כולל גמר גבס.

פתרון זה יעיל במיוחד היות וישנם מצבים רבים בהם אין אפשרות להוסיף ממד, כמו דירה יחידה  בבנין, חזית בנין, בו הממ"ד חורג מקו הבניין ועשוי לפלוש לשטח הרחוב הציבורי או לשטחים של בניינים סמוכים.


צפריר עקב מנכ"ל עין צופיה יעוץ כלכלי: "מאז פרוץ המלחמה, העדפות השוכרים הן לדירות שיש בהן פתרון מיגון. לכן דירות אלה מושכרות, ולעיתים במחירים גבוהים הרבה יותר, לעומת דירות ללא מיגון, שעומדות חודשים ריקות ללא דורש. שיפור מיגון שאינו מצריך אישורים חיצוניים הופך את הדירה לממוגנת ומעלה משמעותית את ערכה בשוק"

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לקבל המלצות, להכיר עסקים מקומיים ולפרסם את שלכם-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן