כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון: גנב רכב לאור יום תמורת 1,000 ש"ח

תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטרים אודות איתור הרכב הגנוב ומעצר החשוד

צפו: גנב רכב מרמת גן לאור יום תמורת 1,000 ש"ח; שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו את החשוד- שוהה בלתי חוקי; בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום

במשטרת ישראאל התקבל דיווח מאיתורן בתאריך 30/4/24 בשעה 06:40 בבוקר על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן.

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את הרכב החשוד, כאשר הוא בנסיעה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

השוטרים חתרו למגע וביצעו מחסומים שבמהלכם שוטרי יח' האופנועים איתרו את הרכב המדובר בנסיעה. השוטרים עצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 23, תושב שטחים.

החשוד הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק. עפ"י החקירה, החשוד נכנס מהשטחים ב 04:00 לפנות בוקר, כאשר הסיעו אותו לכתובת, תוך כוונה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 ש"ח, וכל זאת שהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.


עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מצ"ב תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטרים אודות איתור הרכב הגנוב ומעצר החשוד; קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן