כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לוחמי האש של תחנות חולון ובת ים שומרים על כושר מבצעי

יום כושר גופני ובריאות במכללה הלאומית לכבאות והצלה בישראל בראשון לציון.

לוחמי האש של תחנות חולון ובת ים שומרים על כושר מבצעי

לוחמי האש מתחנת הכיבוי חולון ותחנת המשנה בת ים, השתתפו ביום כושר גופני ובריאות במכללה הלאומית לכבאות והצלה בישראל בראשון לציון.

כושר גופני הינו מרכיב קריטי ללוחם האש, אשר מסייע לו לממש את תפקידו באירועים ובתנאי שטח שונים.
על מנת לעמוד במשימותיהם, נדרשים לוחמי האש לשמור ולשפר את יכולתם בעיקר ברבי קומות ובמאמץ פיזי מתמשך.

הלוחמים עברו הדרכה עיונית ע״י רע״ן כושר גופני טפסר משנה ישי לזר וע״י קרפ״ר כבאות והצלה תת טפסר אלון בן נון בנושא תחקיר פיזיולוגי של הגוף וחשיבות השמירה על מדדים תקינים לטובת לחימה בתנאי מאמץ. הלוחמים קיבלו כלים כיצד לשפר את היכולת הגופנית ותכנית אימונים מותאמת אישית.

בחלק השני של היום, עברו הלוחמים אימון כש״מ, (כושר מתקדם) אשר מטרתו להעלות את רמת הכושר המבצעי בעזרת אימון כח פונקציונלי.


סגן מפקד המחוז תת טפסר בועז רקיע ליווה את הפעילויות והדגיש את החשיבות הרבה בשימור ושיפור הכשירות המבצעית והגופנית של לוחמי האש במחוז דן והתאמתה לאתגרים היחודיים במחוז בדגש בכל הקשור למענה לאירועים בגורדי שחקים ובתווך התת קרקעי.

מפקדי המשמרות בירכו על הפעילות וציינו כי יש חשיבות רבה לשמירה על כושר גופני, המהווה תנאי הכרחי ליכולת לוחם האש להתמודד עם האתגרים והדרישות הפיזיות, הנפשיות והאינטנסיביות בהם נתקל בעבודתו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן