כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את הזוכה בתערוכת הכלבים הבינ״ל שנערכה בתל אביב עם שופטים מחו״ל

למעלה מ-2000 כלבים השתתפו בתערוכה, שנערכה על ידי ההתאחדות הישראלית לכלבנות ובחסות רויאל קנין

הכירו את הזוכה בתערוכת הכלבים הבינ״ל שנערכה בתל אביב עם שופטים מחו״ל

אירנה שוצ׳קין שעלתה לארץ לפני קצת יותר משנה, זכתה יחד עם הפודל השחור שלה, העונה לשם בוק (Buk) בתואר ״כוכב על״ של התערוכה הבינלאומית לכלבים שנערכה בסוף השבוע באקספו תל אביב. למקום השני הגיעה ילנה אימרצאקי, תושבת ערד, יחד עם הכלב שלה – טרייר סקוטי, העונה לשם מקס.

למעלה מ-2000 כלבים השתתפו בתערוכה, שנערכה על ידי ההתאחדות הישראלית לכלבנות ובחסות רויאל קנין, רבים מהם הגיעו עם הבעלים והמגדלים שלהם מחו״ל. הכלבים הציגו יכולות מרשימות הן בתערוכת הצורה והטיפוח והן בהדגמות בתחומי השירות, נחייה לעיוורים, המשמעת, ההגנה והספורט הכלבני כולל ריקוד עם כלבים. אלפי צופים הגיעו בשישי ושבת לצפות בכלבים וביכולותיהם. בפאנל השופטים הבינלאומי השתתפו שופטות ושופטים מרחבי העולם: שבדיה, דרום אפריקה, ליטא, קפריסין, קרואטיה, מונטנגרו ועוד.

הגעתם של השופטים יוצאת דופן, נוכח דעת הקהל העולמית ביחס לישראל, ועל רקע המשפט המתנהל בבית הדין הבינלאומי בהאג. השופטת דון לוקאס מדרום אפריקה, שקיבלה יחד עם יתר השופטים מחו״ל את אות ״שופט גיבור-על״ על הגעתה לישראל, אמרה: ״מצאתי כלבים באיכות מדהימה, במיוחד לראות שבישראל כלבים רבים שמגיעים לתערוכות הם למעשה גם כלבי עבודה. אני מתרגשת להיות בישראל, ולמרות כל מה שאמרו אני מרגישה מאוד בטוחה״.

דורון ראכלין, יו״ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: ״ניצחוננו בהמשך פעילות כלבנית נלהבת, אוהבת ומנחמת, בהשתתפותם של אלפי בעלי כלבים וקהל אוהד, במיוחד בימים אלה נוכח הכאב והזיכרון״.


אורית נבו מההתאחדות הישראלית לכלבנות אמרה כי ״העובדה ששופטים מכל רחבי העולם מגיעים לארוע בימים לא פשוטים אלה מהווה עוד הוכחה לתרומתה של הכלבנות המתועדת להסברה הישראלית. למרות שמדובר בענף המבוסס כולו על פעילותם של חובבי הכלבים, לא תמיכה מגורמים רשמיים, התערוכה הסתיימה בהצלחה והכלבים שגודלו וטופחו בישראל זכו לשבחים על רקע רמתם ומידת ההשקעה בהם. אנו מודים לאלפי הישראלים שבאו לצפות בכל מה שכלבים תורמים לאדם – שמירה, טיפול רגשי, ספורט וריקוד. בימים אלה, חברתו של ידידו הטוב של האדם מהווה מפלט מה״.

קרדיט צילום: אירה בושנסקי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן