כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החלפת פיקוד במרחב ירקון במחוז תל-אביב

לתפקיד מפקד מרחב ירקון נכנס ניצב משנה יחיאל בוהדנה

החלפת פיקוד במרחב ירקון במחוז תל-אביב

טקס החלפת הפיקוד של מרחב ירקון נערך אתמול (19.05.24) במעמד מפקד מחוז תל-אביב, ניצב פרץ עמר ובהשתתפות מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב מאיר אליהו וסגל הפיקוד הבכיר של משטרת מחוז תל-אביב, מפקדי המרחב בעבר תת ניצב דוד פילו, ושמעון נחמני, רב המחוז מר אליהו קב, סגן ראש עיריית רמת השרון, מר יעקב קורצקי, משנה למנכ"ל ת"א, מר רובי זלוף, ראש יחידת סל"ע מר חנן פרץ, גמלאים, מתנדבים, משפחות, , סגל הפיקוד של המרחב ושוטריו ואורחים נוספים.

תת ניצב איתן מנשה, אשר פיקד על מרחב ירקון בשנתיים האחרונות המאתגרות והוביל את המרחב להישגים ולמצוינות, סיים תפקידו היום ומונה לתפקיד סגן ראש אגף המבצעים והשיטור של משטרת ישראל. זאת לאחר שמילא תפקידים משמעותיים לרבות: מפקד מרחב מנשה, מפקד הכשרות הקצונה הבכירה של משטרת ישראל, ק אג"מ שרון, מת"ח זיכרון יעקב, ומת"ח עפולה.

לתפקיד מפקד מרחב ירקון נכנס ניצב משנה יחיאל בוהדנה, בן 52, בנם של עליזה ואברהם, בן זוג לעדי ואביהם של אביב, שיר ועילאי.
מפקד המרחב הנכנס ניצב משנה יחיאל בוהדנה יקודם בתפקידו זה לדרגת תת ניצב לאחר שמילא שורת תפקידים משמעותיים מגוונים לרבות: סגן מפקד מרחב ירקון, ק מפקד תחנת שדרות, וקצין אג"מ מוריה, אג"מ מחוז תל- אביב, מפקד כלל הכשרות הקצונה במשטרת ישראל, מפקד בקורס בכירים פיקוד ומטה של משטרת ישראל.

מפקד מרחב ירקון היוצא תת ניצב איתן מנשה הודה בהתרגשות שאוחזת אותו ברגע הפרידה :"לפני כשנתיים כאשר קיבלתי את הפיקוד על מרחב ירקון התמלאתי גאווה, מרחב שהוא מותג שהוא מודל להצלחה, מרחב גדול ותקשורתי משמעותי ועתיר בארועים גדולים ומורכבים, מחאות והפגנות, מצעדי גאווה, מרתונים, אירועי ספורט, אירועי פארק גדולים ועוד. מרחב אשר מצוי בליבת הקשב ומרכז הבלויים. בעל משאב אנושי נדיר, חזק בכוחו וברוחו, שמוכן ונכון לשגרת היומיום רצופת האתגרים".
הממ"ר היוצא הודה למשפחתו התומכת, לשוטרי מפקדי ומתנדבי המרחב על השותפות, האמון, הנכונות והמסירות ההתמדה והרצינות שבה מלאו עימו את החובה בשמירת וחיזוק ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל והוסיף כי " יש במי להתגאות ובכלל החוסן שלכם הוא מקור ההשראה שלי". עוד הודה לשותפים לעשייה, מהערייה, מגופי הביטחון ואחרים לרבות קב"ט משפחות החטופים, איחל החלמה לפצועים חיילנו וייחל לשובם של חטופינו בשלום.
הממ"ר היוצא בירך על בחירתו לתפקיד של הממ"ר הנכנס והעביר לו את סמל ומפתח המרחב כשהוא סמוך ובטוח כי המרחב מופקד בידיים הטובות ביותר.


מפקד מרחב ירקון הנכנס תת ניצב יחיאל בוהדנה בחר לפני הכל להזכיר את חללי כוחות הביטחון ומשטרת ישראל אשר חרפו נפשם בהגנה על המולדת, ציטט את הגברת מרים פרץ והוסיף כי "אנו פה לקיים את משמעות צוואתם ולוודא שעם ישראל יישאר חזק ולנצח". בנוסף, נשא תפילה להחלמתם המלאה של הפצועים ולשובם של חטופינו אמן ואמן.
הממ"ר הנכנס הודה לממ"ז ת"א על האמון והתמיכה והוראת הדרך במסגרת פיקודו והובלתו את המחוז ולממ"ר היוצא על העשייה המשותפת בשגרה ובחירום, ועל הובלת המרחב להישגים מרשימים. בנוסף הודה לפקודיו מאג"מ ת"א, ולהוריו ומשפחתו על הכח האור והעוצמה שבו.
בנימה אישית הוסיף: "היום אני מגשים חלום, אני יחיאל הילד מאשקלון, מודה על הזכות ומקבל את עולה של אחריות מלאה בפיקוד על מרחב ירקון. 31 שנות שירות בתפקידי ליבה, במחוזות ובתפקידים שונים הכשירו אותי להוביל את המותג שנקרא מרחב ירקון". הממ"ר התחייב בפני שוטרי ושוטרות המרחב הפועלים יום וליל, וראויים למפקדים הטובים ביותר, לפעול לצידם מתוך דוגמא אישית, ברגישות בנחישות לצד עוצמה וצניעות.
בפני נציגי הציבור וראשי הערים התחייב לעשות את המיטב ובמסגרת המשאבים לאזן בין השקעתם בשירות לאזרח שומר החוק לבין הטיפול באלו שמנסים להפר אותו. "לכם ולנו יחד הכח להשפיע על עיצוב דמותה של החברה בה אנו חיים. אמון הציבור יהיה נר לרגלינו".
את דבריו סיים במילים הבאות: "אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת. גם כשהדרך ארוכה ומפותלת לא נעצור מלכת, לא נפסיק. נשאיר את הפחדים מאחור ונמשיך. לא ניתן לאיש לכבות את האש. עם ישראל חי. שאו ברכה והצליחו".

מפקד מחוז תל-אביב ניצב פרץ עמר סקר את פעילותו של מרחב ירקון אשר הינו מרחב העסוק ביותר בסדר הציבורי במחוז תל-אביב. המרחב מטפל בשכונות בלב העיר תל-אביב ושכונותיה הצפוניות וכן בעיר הרצליה ורמת השרון, ופועל בנחישות מול אתגרים ביטחוניים, פליליים והפרות סדר. "המרחב מתמודד עם ארועי סדר ציבורי רגישים , רבים ומורכבים בתוספת לתופעות הפשיעה, וחולש על לבו הפועם של המטרופולין הגדול במדינה".
הממ"ז איחל בהצלחה והודה לממ"ר היוצא על הובלת המרחב להישגים, במקצועיות נחישות ודאגה לפרט כפי שבא לידי בטוי בכל מקום, בדרך ערכית ובמסירות הכרוכה בויתורים אישיים.
עוד איחל בהצלחה לממר הנכנס סקר את הדרך המרשימה שעשה וציין כי המרחב מקבל מפקד מקצועי, מנהיג ערכי, אנושי ראוי ומוערך מאוד ולבסוף העניק לממ"ר היוצא והנכנס ספרי תהילים.

קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן